Původně objednaný Superior Team XF 29 Elite 2021 nahradil tento Scott objevený na bazaru, jednalo se ale o téměř nové kolo bez jediné známky poškození nešlo tedy odolat i vzhledem k aktuální ceně nových kol a potažmo dostupnosti, dle posledního infa bude Superior červenec/srpen 2023.
Na kole vyměněn převodník za 34T AbsoluteBlack Oval a komplet přendána kola Panchowheels Pride 29 DT Swiss 350 s plášti Maxxis Ikon(zadní kolo s insertem Tubolight)
Kolo je tedy oproti hardtailu daleko pohodlnější a jistější jak ve sjezdech tak i výjezdech ,hlavně tedy lesní cesty plné kořenů/kamenů jsou o něčem jiném , ale s tím se samozřejmě počítalo
Původní HT Silverback byl fajn kolo a odjel jsem na něm vše, ale náročnější vyjížďky na 4 hod+ se už podepisovaly na únavě ,bolesti zad a celkově vetší únavě než zde. Tím pádem se můj rozmazlený zadek v této době zpět na HT nevrátí.
PS: Váha je opravdu 11,47 Kg osazeno košíkem SYNCROS BC MB TAILOR CAGE RIGHT (s nářadím), SYNCROS ACCESSORY MOUNT s duší Schwalbe, pedály XTR , Wahoo Element Bolt a Bombička se sadou na opravu bezduší Lezyne.
Malý dodatek: o seříznutí vidlice vím, ale ladím si ještě výšku řídítek a do podzimu ,kdy dojde na servis to vydrží :)))
(vloženo 13.8.22)
Značka | Scott |
Model | SPARK RC 900 PRO |
Modelový rok | 2021 |
Velikost | 21 |
Hmotnost | 11,5 |
Rám | Carbon |
Vidlice | RockShox SID Select+ RL3 Air |
Tlumič | FOX NUDE EVOL Trunnion, |
Hlavové složení | Syncros Pro Drop in / Tapered 1.5"-1 1/8" |
Kliky | Shimano XTR FC-M9120-1 / Hollowtech 2 |
Středové složení | Shimano SM-BB71-41A |
Řazení | Shimano XTR SL-M9100-IR / Rapidfire Plus, Ispec EV clamp |
Převodník | Absolute Black Oval 34T |
Kazeta | Shimano XT CS-M8100-12 / 10-51 T |
Řetěz | Shimano XT CN-M8100 |
Náboj přední | DT Swiss 350 |
Náboj zadní | DT Swiss 350 |
Brzda přední | Shimano XTR M9100 Disc |
Brzda zadní | Shimano XTR M9100 Disc |
Ráfek přední | PANCHOWHEELS PRIDE 29 |
Ráfek zadní | PANCHOWHEELS PRIDE 29 |
Dráty | Sapim CX Ray |
Pedály | Shimano XTR PD-M9100 |
Řídítka | Syncros Fraser 1.0 Carbon, T shape flat / 9° / 740mm |
Představec | Syncros XR1.5 -8°, Integrated Spacer & Top Cap, 2014 Alloy / 31.8mm / 1 1/8" |
Sedlovka | Syncros Duncan 1.0 Carbon, 10mm offset / 31.6x400mm |
Sedlo | Syncros Belcarra Regular 1.5, Titanium rails |
Pláště | Maxxis Ikon 3C MaxxSpeed Exo,TL |
MatyW7U Ahoj, můžu se zeptat na zkušenosti se záplety Pancho/DT Swiss ? Jak zlehka se na ráfek nasazují gumy, drží tlak a jak jsou kola tuhá?
Jezdím teď Kovee elite 23 od Bontrager a jsem celkem spokojený, ale rád bych si polepšil co se týče váhy / Kovee 1900gr/ a přitom neztratil odolnost. Díky za zkušenost.
Jinak ta bílá není dle mě nudná, krásný bike.
Bike krásný,takový dost vychytaný.
Jasná 5*
Jak už zde někteří předeslali,ta bombička na sedlovce,nic proti,na závodech normálka.
Na běžný provoz si ovšem neumím představit jak v případ potřeby se zablácenou Co pumpou laboruješ.
Bombička tam je proto že jsem ji už několikrát (za rok)použil, brašnu nikam nechci a v kapse mi take vadi, teleskop bych i uvažoval, nikdy jsem ho nezkusil a verim ze by to bylo silne navykove, ale vzhledem k tomu ze mam od scotta twinlock+dve brzdove hadice+ razeni tzn diskoteku peti kabelu pred riditky a pridavat dalsi neni vubec mojim cilem, ale naopak spise ubrat razeni (do budoucna AXS) tim padem
i bezdratovou sedlovku= jaksi taksi je to ale investice, kterou nejsem schopen pokrýt :))) i v rámci rodinné pohody :)))
Jinak děkuji za pochvaly kola i jakékoliv připomínky, každý máme sva kola a kazdy je ma vyladene k obrazu svému (at uz se jedna o barvy ramu, brasny , naradi, plaste apod a diky bohu to jde a je na vyber spousa moznych kombinaci čehosi) mě to zatím takto vyhovuje a libí…..
Lachtis: Dikec , kolikrát na mojich cestach neni full potreba a radeji bych to jel na HT a nejradeji bych mel cistokrevnou silnicku , pak top HT, Top Full, nejaky Enduro E-bike, Gravel na takove
courani do prace a jeste ukrajinu do mesta, ale už 3 kola co mám doma (jedno v kolarne) jsou na hrane moznosti jak s miste tak pro domaci pohodou :)))
Full bez teleskopu nechapu. To je fakt jen na kodrcani na polnackach.
Máš to parádní, Sparky jsou prostě pecka biky a tenhle obzvlášť, váze věřím a je úplně cajk. Fakt pěkný kolo. JJ, přechod z HT na fulla je vždy straaašně znát, ale já bych se snad HT nikdy nevzdal, proto mám víc kol. Ovšem, na dlouhé maratony taky vždy beru fulla. Ať ti to lítá, dávám 5*.
Nemám problém s bombičkou na tomto místě vždy vše funguje jak má :)) a s tím jak často je potřeba nemůžu souhlasit, já tento rok druhou(zrovna včera mě dovezla 10km domů, ano byla to má chyba že jsem neměl dolité řádně mlíko v zadním kole kdybych měl tak by defekt nenastal,ale někdy to tak bývá a vyndavat insert a dávat duši 10km od baráku se mi dávat nechtěla) a jednu jsem půjčoval kolegovi na vzdálenější a delší cesty ještě beru do dresu pumpičku, jistěže to vypadá blbě stejně jako brašna pod sedlo či ta duše pod lahví a nářadí, ale zkušenosti mě naučili to vozit, a mindrák určo nemám z neseříznutého sloupkou vidlice :)) jen je to na oko nehezké jak tam mám držák na Wahoo a trčí 2 podložky nad představec s tím že půjdu ještě o podložku níže. Tzn až kolo půjde na servis nechám ji zkrátit jen pro můj lepší oku lahodící pocit.
S kolegou souhlasím že černo-bílá je nuda ,ale také to je silně individuální(rozhodně tím nechci říct že výrazné barvy apod jsou špatně ) já měl objednný Superior Team XF a ten je vesměs černý a mám to takto rád čím méně barev pro mě, tím lépe. Ještě dodám že bilá není klasický pastel, ale jedná se bílou perleť
Ta bombička na místě kam lítá nejvíc bahna je dobrej úlet. Nemluvě o tom, jak to vypadá ;) Jestli nemáš kam dát bombičku, tak se na ni vyprdni, stejně je to potřeba tak jednou za 3 roky. Převodník se mi nelíbí. Jinak je kolo moc hezký a vlastně na rychlou jízdu skoro nejlepší co dává smysl z pohledu cena/výkon! Jo a ještě nechápu, proč máš mindrák z neseříznutýho sloupku vidlice ;)