Objednal jsem si CC40, dorazilo 110, no co... :-)
Tyhle představce jsou nejvíc!
Tady to místo nejspíš přežije i jadernou apokalypsu
KingCage košík, šroubky zespoda horní rámový se jednou můžou hodit, třeba na placatku. :-)
Kliky imho hezčí než SLX nebo XT, lehký nejsou no
Šíšojd , řetězová vzpěra pod převodníkem z pásoviny s vyfrézovanym logem
Premium grafika na standart ráfcích
decentní objímka od Vlčího Zubu
Peruánská ruční práce
Patka je hodně mohutná, ale nedá se moc rovnat, je křehká.
Už ho nějaký ten pátek mám , tak přišel čas. Takový všeuměl, zadání znělo rychlejší a jednodušší doplněk k full endurku. Na celoroční ježdění do práce napůl terénem, průzkum neznámých lokalit a ježdění tam, kde je to na endurko málo a nějaké to lítání po pumptracích a skákání.
Od začátku bylo jasno že to bude ze železa a tak nějak jsem dospěl k individuální geo, výbavou pokud možno bez funkčních kompromisů a ať to trochu vypadá. Když jsem viděl naživo jak to má Marino pěkně zpracovaný, bylo rozhodnuto. Výroba avizovaný cca 4 měsíce, další měsíc a půl Pošta respektive Celní Pošta… Žádný vnitřní vedení a podobný cypoviny, barvu jsem volil podle jejich pidi náhledů trochu naslepo, ale vyšla řekl bych parádně, kladívková šedivá a přesto čirej lak, jako starej soustruh nebo kanistr na benzín :-) Krycí čirej lak pružnost té oceli moc nezvládá a napraskává, ale zatím se nijak neloupe a nerezaví to.
Řídítka OneUp 35 po předchohozí supr zkušenosti, na hardtailu se pohodlí hodí o to víc, stejně tak tlustý Deity gripy. Představec tentokrát ve stříbrný s červenejma šroubkama, od United Co jsem zkusmo vzal i jejich šišatej převodník a vodítko řetězu. Jednoduchá 34 vidlice na to v rámci zadání akorát stačí, nemít ještě fulla tak tam ale jde něco tužšího, trochu mě štvou plastový točítka, asi je povyměňuju za odeloxovaný Foxácký. Hlávko mělo být jen 40, ale omylem jsem obdržel 110, nu proč ne. :-) Teleskop 180mm, vlezl by se klidně 230 ale není třeba. Kliky jsou docela těžký ale imho hezčí než SLX, pedály tak nějak střídám mezi placatejma a nášlapnejma. Brzdy čtyřpíst+200/dvoupíst+180, metalický desky, vzadu je to s jemnějším vzorkem a dvoupístovou kousavostí docela dobrá párty. :-) Možná vyměním „lever blady“ za ďůlkované XT co mám jako náhradní v záloze. Kotouče od Galferu, maličko hlasitější, ale fungujou moc pěkně. Výplety zase sázka na jistotu, ještě starý DT350 – nový v zimě nešly sehnat, upgrade na 54t rohatku. Ráfky od číňana, am verze ve prospěch spolehlivosti, zadní zesílený, lesklý loga za malý příplatek seděj s těma na řídítkách. Výplety 32× stříbrnej Sapim Race/Polyax v mosazi + podložky, trochu jsem se toho bál, většina dnešních kol je nudná černá, ale risk se řekl bych vyplatil. Pro kopec stylu Peatyho/Kingovy ventilky. Pláště Dissector/Rekon ve 2,4", rychlý, na lehčí trail hardtail dostatečně přilnavý kombo, EXO v zadu zatim drží, pomáhá mu tam Tubolight HD vložka. Dissector mě na přednim malinko štve v některých zatáčkách na tvrdym, asi vyzkoušim novej Forekaster až bude.
Ani jsem nečekal že to bude tak rychlý kolo, do kopce to jede krásně (jasně, 9kg vrchařský xc to neni, ale hardtail prostě jede a jede to i z kopce), a když už to nejede, krásně se to tlačí :-) a z kopce to díky trošku agresivnější geometrii a většim kolum kromě extra prudkých a rozsypaných úseků drží tempo s fullem úplně bez problému. Našejpnutý skoky se mi na tom skáčou i líp, zkrátka pětiletka splněná na 120%.
(vloženo 14.8.22)
Značka | Marino Bike |
Model | 29" downcountry/trail ht |
Velikost | akorát |
Hmotnost | 14kg včetně pedálů |
Rám | Reynolds 725 Cr-Mo Heat Treated |
Vidlice | Marzocchi Bomber Z2 140mm 29" |
Tlumič | kolena a kotníky |
Hlavové složení | CaneCreek Hellbender 110 ZS44/56 |
Kliky | Shimano Deore FC-M6100 170mm |
Středové složení | Shimano SM-BB52 |
Přesmykač | kdesi v propadlišti dějin |
Měnič | Shimano SLX RD-M7100 |
Řazení | Shimano Deore XT SL-M8100 |
Převodník | Unite ovál 32z |
Kazeta | Shimano SLX CS-M7100 10-52z 12spd |
Řetěz | Shimano SLX CN-M7100 12spd |
Náboj přední | DT Swiss 350 Classic Boost DBIS 32h |
Náboj zadní | DT Swiss 350 Classic Boost DBIS 32h Microspline + 54t ratchet upgrade |
Brzda přední | Shimano SLX BR-M7120 |
Brzda zadní | Shimano SLX BR-M7100 |
Brzdové páky | Shimano SLX BL-M7100 |
Ráfek přední | Nextie NXT29AM35 |
Ráfek zadní | Nextie NXT29AM35 reinforced |
Dráty | Sapim Race Silver + Polyax Brass Silver + MS podložky |
Pedály | Bontrager Line Elite nebo Shimano XTR pd-m985 |
Řídítka | OneUp Carbon 35x780, 20mm rise |
Představec | Unite Renegade 35x42,5 stříbrný + červený šroubky |
Sedlovka | OneUp Dropper V2 31,6x180mm + OneUp I Spec EV páčka |
Sedlo | Specialized Bridge Comp |
Pláště | Maxxis Dissector 29x2,4" 3C Maxx Terra EXO TR / Rekon 29x2,4" EXO TR + Tobolite HD vložka |
Na Aliku mají různé pěkné CNC kliky, seděly by k tomu super a jako bonus trochu odlehčíš. Podobně na kazetě, kdyžtak napiš.
Tak tohle je sen, takový nádherný dlouhý HT mít v garáži tak z něj nezpustím oči.
Další krásný CroMo lešení s radikálně podkopnutou vidlí a ta barevná kombinace je luxusní!
A s potěšením kvituju, že v pár věcech se podobá mý Karkuli – Maruška Z2, Galfer kotouče, kombo Dissector/Rekon..
Takže za plnej :-)
Ad barva: drzi fakt fest. Je tam teda nejdriv cervena jako podklad pro napisy a pak teprv vrstva cerny – neprustrelnej soustřik. Vubec ale nechci odhadovat, jak silny ty vrstva jsou a kolik ve vysledku vazi :)
Nevím od čeho jsou ty ťukance u sedlový, jinde žádný nejsou. Ani zespoda na středu, spodní rámový… Jak píšu výš, vrchní lak lehce popraskává jak ta ocel pruží, ale neloupe se.
Pěkný pěkný. Co barva jak drží, vidím tam nějaká ťuknutí. Na lak u Transitionu se mi kdysi jen blbě kamínek podíval a šel dolů.
@Morchella: A když to nevíš a objednáš si další 3 i s náhradní osou, tak jich máš hned 6. :-)
Patka je sice křehká, ale je od nich hezké, že k rámům dávaj hned tři navíc :-)
Jo jo musí to být už docela velká dílna, já mám sériový číslo 16300 něco…
Přijde mi že v Peru už v tý garáži musí dělat hromada lidí, aby byl bílej západní muž uspokojen :-D
Po netu jich začíná být fakt hodně, což se ani nedivím.A vypadají čím dál líp
Krásná stavba! Takovejhle pevňáček by se mi líbil :-) Marino mi leží v hlavě, baví mě možnost individuální geo, tak trochu mám cukání okusit i fulla :-) Kladívková barva mě baví, k tej oceli to prostě jde.:-) Unite představec jsem si chtěl pořídit, nakonec jsem se rozhodl po tejdenním rozhodování pro Nukeproof.:-D
Krásný kolo. To se ti fakt povedlo!
me se to barevne hrozne libi! ta kladivkova s cervenou je top! asi bych ani nedaval vrchni cirej, to kladivkova nepotrebuje, zbytecne to zakryva strukturu.
Osazeni bez kompromisu, topovy, funkcni a hezky, vyber komp. zajimavej (viz. forbec, taky jsem o nem premyslel) Davam plnej!
Máš to moc hezký, Ondro! Barva je top! Zpracování rámu vypadá takhle na formách taky dobře… Dokážu si představit duté kliky a nějaký lepší střed, ale to už fakt hnípu. Mám o čem přemýšlet na zimu, ehm…
Se tady s tema Marinama roztrhl pytel :-)
Geo jako slusny full … jenom s tim dlouhym rycem a sedlovkou 74 st. na tom musis mut docela dlohej posed.
Střed to má docela vysoko, bashguard mám na endurku, tady je to pohodička. :-) Ale jsou tam všechny 3 závity, co není může třeba někdy být.
@TK75 Díky, z tý barvy mám fakt radost, na každym světle vypadá trochu jinak, i přes ten čirej lak má citelnou strukturu.
@Micey Ono to neni těžký, rám samotnej jsem nevážil ale podle ostatních komponentů by měl mít 2,45kg,, nebylo to moc stavěný na váhu, kilo by šlo ořezat docela snadno, výplety maj 1,87, celý obutý kola 4,87, kliky jsou taky ingot…
@Breakpain 64°hlava, 100mm vysoká, 470 Reach, 450mm sedlová trubka 74°, 435 zadní stavba (mohla být i 430, ale nechávám tam místo na 2,6"), 55 bb drop, 1223 rozvor. Já 178, 87cm nohy.
Vodítko ano a bashguard pod převodník ne?
Já to vyhodnotil po pár zásekách do pískovce přesně obráceně…a je to supr, když se nemusim bát že to jde přímo na zuby :-)
Individualni GEO, mas nekde tabulku, jakou mas? Docela me to zajima, plus jake jsou Tvoje proporce ;).
Fakt pekny. Celkem me mile prekvapila hmotnost, kdyz sem videl ten ram, cekal bych i vic, na tom uz se da skoro normalne jet i do kopce..
Ty fotky ve hre ostrych svetel a stinu dopadly dost nestastne. Nejakou jednolite nasvicenou s abstraktnejsim pozadim by to k tak evidentne pracnymu profilu chtelo. Jinak kolo vypada dost vychytane.