Cesta na Col de la Loze (2304 m).
Poslední kilometr na Loze z 25 km dlouhého stoupání s převýšením 1820 m.
Col de la Loze (2304 m) mezi Méribelem a Courchevelem.
Col de la Loze (2304 m).
Alpe de Huez (1860 m), tabule se jmény vítězů etap Tour de France. Pidcock zatím chybí, takže ho tam Angličané alespoň přilepili na kusu papíru.
Lenka přijíždí do sedla Col de Sarenne (1999 m).
Col de Sarenne (1999 m).
Výhled z Col de Sarenne na vesničku Clavans-le-Haut hluboko v údolí.
Klikatá cesta do Clavans.
Col de la Croix de Fer (2068 m).
Croix de fer.
Col du Télegraphe (1566 m). Zahřívací kopec cestou na legendární Galibier.
Výhled z cesty na Galibier na Plan Lachat a starou vojenskou cestu do sedla Col de la Paré (2412 m).
Podvečerní Col du Galibier (2642 m).
Drahá polovička zdolává poslední z 3900 výškových metrů okruhu z Bourgu na Galibier. Já mlel nohama z posledního už od Plan Lachat :-) .
Col du Lautaret (2057 m).
Stará cesta ve skalní stěně do vesničky Villard-Notre-Dame.
Vzhůru do sedla Solude (1680m).
Legendárních 21 zatáček na Alpe d´Huez.
Col de la Solude (1680 m)
Cyklisticky zapomenutá cesta z Corpsu na Montée de la Salette (1757 m). Nepotkali jsme vůbec žádného cyklistu kromě kamaráda jedoucího před námi.
Na poutní horu Montée de la Salette nejezdí Tour de France, takže nikde nikdo.
Bazilika Notre Dame de la Salette stojí vysoko v horách na místě údajného zjevení Panny Marie dvěma chudým pasáčkům Mélanii a Maximovi v roce 1846.
V Les Deux Alpes (1600 m) je překvapivě taky kříž, i když se tady nikdo svatý nezjevil.
Vesnička Mizoen nad přehradou Chambon.
Panoramatická cesta vysoko nad údolím řeky Romanche z Auris do La Garde.
Týden s drahou polovičkou na silničkách v Bourg d´Oisans, městě, které samo sebe nazývá „Ville a vélo“ (město na kole). Všude kolem je tolik zajímavých kopců, že jsme to za týden ani nestačili všechno projet :-) . Ještě než jsme dojeli do Bourgu, zastavili jsme se v Moutiers a projeli si na kole nedávno vyasfaltovanou spojnici středisek Méribel a Courchevel přes Col de la Loze (2304 m). Pak už jsme jezdili přímo z kempu v Bourgu postupně na Alpe d´Huez (1860 m), Lac Besson (2060 m), Col de Sarenne (1999 m), Col du Glandon (1924 m). Col de la Croix de Fer (2068 m), Col du Télegraphe (1566 m), Col du Galibier (2642 m), Col du Lautaret (2057 m), Col du Solude (1680 m). Oules (1420 m), Col de Ornon (1367 m), Montée de la Salette (1757 m), Col de Parquetout (1398 m), Les Deux Alpes (1600 m) a Auris en Oisans (1640 m). Celkem to dalo 540 km, 14000 m stoupání.
(vloženo 4.9.22)
Kamaro nerouhej se. Tvou paní ti závidí polovina B-F a ty nejsi furt spokojený. :-DDD
Singlespeed: Ok. Drahá polovička je fakt dobrá. Při pohledu na fotku stoupání do Villard-Notre-Dame jsem si vzpomněl, že poprvé jsem jel jen do vesničky a pak zpátky. Vystavil jsem nějakou fotku i tady a tys napsal, že to byla chyba, že se dá jet dál po nezpevněné cestě. Za nějakou dobu jsem tam byl znovu, a tak jsem pokračoval a stálo to fakt za to. Ke konci té nezpevněné cesty tam pak je lavička s výhledem na Alpe d'Huez. Tam se nedalo nezastavit a občerstvit se a pokochat.
daldrum: Máš i nemáš pravdu. Je to cesta ze sedla Sarenne, ale popis je správný, vede do Clavans. To je ta vesnice v údolí na předchozí fotce. Lachy: Drahá polovička tyto akce miluje. Kromě výletu k bazilice La Salette naplánovala sama všechny ostatní trasy včetně přejezdu přes Croix de Fer, Télegraphe a Galibier s téměř 4000 metry stoupání.
Paráda, popis fotky č. 9 Klikatá cesta do Clavans je imho blbě. Je to podle mě foceno z vrcholu Col de la Sarenne. Celkem známý pohled, mám podobnou fotku taky.
Krásná dovolená. Pěkné fotky.
To je zase parády :-D moc pěkný a GJ, fotečky super.
Moje představa ideální dovolené – ale tak nějak chybí čas a vhodný parťák.
Hodně závidím. Po tomhle tréninku té příště neuvisím už v prvním kopci.
La Bérarde je pěkné horské údolí, žádná nuda lesem viz. foto. Jinak moc pěkná je i ta lokalita kolem Corps s (mimo hlavní silnici) minimálním provozem.
Zbyněk: Sabot projetý mám, La Bérarde ne a z dostupného okolí mi chybí ještě La Poursollet.
Mám to tam celkem projeté, takže můžu s klidem říct, že Bourg d Oisans je bezkonkurenčně nejlepší základna na silniční cyklistiku v Alpách.
Jinak k tomu výčtu bych ještě přidal slepou silnici do NP Ecrins – la Bérarde a Col du Sabot (2100m), který jsem osobně ale nejel.
Alpy ty já můžu v jakémkoliv množství.
cyklista86: Na hrkání po horách „slow motion“ stylem je Maxbajk super stroj :-) .
Jak jezdi tahle stara herka proti grizlu?
překrásný! byl jsem v těchto místech jen autem a doteď na to hrozně rád vzpomínám. velice rád bych se tam někdy podíval i s kolem, tak to třeba někdy vyjde