14.9.22 07:55
Na to je tady někde vlákno „steel is real“ :-D
Perleťová metalíza tomu dala korunu.
Mně to přijde vtipný a originální a asi i marketingově zapůsobilo…
Určitě víc než někdo koupí u číňana rám a napíše k tomu odstavec o letech vývoje materiálů, geometrií atd atd… stejně jako 98 dalších značek před ním.
iron: Tak na teto zive fotce to vypada 100× lip jak ty vyumelkovany fota, kteryma to prezentuje vyrobce.
JJ, ty Bontrager mě taky dostaly, k tomuto by seděly betonový skruže :-D
13.9.22 08:19
kocers: jsem si to nasel uz vcera. nicmene pocitu, ze se pustili do ramu, ktery bude na hovno i kdyby se rozkrajeli, jsem se nezbavil. ;-)
JSt a další: prostudujte vlákno Výroba vlastních rámů – TIG, pájení, materiál, rady, … stačí příspěvky od uveného dále. Zjistíte aspoň o co jde.
Co se týká kola samotného, doma bych ho asi nechtěl, ale jako výzva pro rámaře super a výsledek taktéž. Jak už padlo, tak mi taky úplně nepasuje tenoučká vidle. Ale ještě víc mě rozčiluje nápis Pietro na „horní rámovce“, který je otočený o 90° oproti rámu. Pokud bych na tom měl jezdit, tak při každém pohledu dolu pod kola by my z toho asi bouchla hlava.
Super, pokud by se to uživateli zdálo málo tuhé, pořád to může vylít betonem.
kamaro: to jsem si neuvedomil. O:-)
ramarina je pro me o praci s tenkostennyma trubkama. 6 a vic mm tlusty roxory, kery dou poheftovat elektrodou povazuju za vtip. tohle mi prijde jako vtip na druhou, pac je to patrne mysleny vazne. ;-)
JSt: Představa že ti zámečník svaří rám na kterém se bude dát i jezdit je celkem úsměvná. To kolo musí mít správnou geometrii, musí být v rovině a navíc je tam pár specialit – střed, hlavová trubka, sedlová trubka – tady na to musíš mít speciální vybavení, aby to bylo kompatibilní s dalšími komponenty.
JSt cos to napsal za blbosti? Jaká ramařská úroveň? Průměrný stavební zámečník? Tak ten ti svaří přesně to co jsi zde postnul na fotce… Teď jsi mě fakt rozesmál…
kubad: v jakem vlakne? z tveho komentare mi neni jasne jestli to kolo je reklama na pietro nebo na tu tajemnou stavebni firmu. za me je tohle vec, kterou zvladne prumerny stavebni zamecnik povarit elektrodou takze to spis vidim jako ostudu pro vsechny zucastnene. ;-) ramar, ktery si drzi uroven by nekoho s pozadavkem povarit kolo z roxoru bez mrknuti oka vyhodil a schopna stavebni firma by to zadala svemu cloveku.
ono to dopadlo presne podle ocekavani. kolo jako celek je tezsi o cca 5 kg nez by bylo z nejlevnejsich hi-ten trubek, takze roxorovy ram samotny bude „jen“ jednou tak tezky nez by byl z obycejnych trubek. :-)
tohle si alespon na nic nehraje. ;-)
Jak jsem již psal do TIG vlákna, minimálně vidlici bych řešil jako truss fork – jako příhradová konstrukce by mi do toho pasovala „staticky“ lépe. A když úlet, tak pořádný a dělal bych to jako pedersenku a snažil se omezit klasické trubky – u té pedersenky by se klasické trubky daly omezit jen na střed.
Jinak je třeba to chápat jako přání zákazníka. A pokud to tak chce, tak se snažit mu co nejvíce vyhovět (při znalostech možností materiálu) – to je ten důvod proč si někdo nechává dělat rám na zakázku. A tady si myslím, že si s tím kluci vyhráli. Líbí se mi využití roxoru i na prvky vedení lanek a uchycení třmenů.
Ano, je to úlet a není to pro každého. Ale ten kdo si to objednal asi ví proč to tak chtěl…
Mě se na tom nelíbí to subtilní řešení přední vidle. Neladí mi to k tomu humpoláckýmu hlavnímu trojúhelníku. Tuhosti bych se nebál, možná teda trochu u zadní stavby. Proč ne, když si to někdo přál :)
Za mě teda super nápad! Celkově to na mě působí hodně úleťácky, barva luxusní a komponenty taky neurazí. Na pivko ideální peklostroj. :-)
První, co mě napadlo je, že si to nechala postavit nějaká stavební firma jako promo :) Jinak se mi to líbí. Za mě dobrý nápad.
taky ve vlákně padlo že je to spíše reklamní projekt, na kterém se teda bude i trochu jezdit :D takže ty reakce tady moc nechápu
Kubulo, jo, na apríla dobrý, ale takhle to rvát na festku, to je moc… ;-)
Takže dobré ráno všem kteří se právě probudili a dobrou chuť i těm co takhle od monitoru vědí, že to nemůže fungovat. Ve vlákně o oceli se to už nějakou dobu řeší a kluci z Pietro to mají spočítané a tvrdí že výsledek je dokonce lepší než čekaly. Rám je podle přání zákazníka, takže bych to viděl, že pokud je on spokojený je to ok. Mě osobně se to víc líbilo dokud to nebylo nalakované. Ale co, tady umí postavit dobrý rám každý kdo umí klikat myší takže je vše ok a zalité sluncem.
A me se to fakt libi. Jak napad, tak provedeni, i kdyz u te predni vidle bych byl asi opatrny :-).
Za mě pěkné. Má to duši. Jízdní vlastnosti by mě ovšem taky zajímaly…
libi se mi to. akorat je to z kategorie „vtip cerstveho absolventa svarecskeho kurzu“. ze se takhle prezentuje ramarska firma je vpodstate tragedie.
To muselo dát práce, ale jo, je to originální, ale doma bych to rozhodně nechcel :-)
EasyRider: aha. Moje chyba. Tak bych tam dal skelne a karbonove vlakno (navic k betonu), at je to jeste vic kompozit ;) :D
Strašný.
mr.nikdo – kdybys to vylil betonem, udělal bys z toho obyčejný kompozitový rám :)
Člověku, který vypustí z huby takový kecy, bych asi stavbu rámu nesvěřil. ;-)
TK75: spíš škoda, že není gynekolog, bo je to takové na p*ču… né sranda. Je to zajímavý počin, ale moc mě to neoslovilo.
Škoda, že majitel není kuchař…upletený ze špaget, by to bylo ještě hezčí
12.9.22 07:37
Super, na boční vítr to bude pecka :D Přední vidle bude taková „odpružená“. Tenhle bastl překonává i Duratec :D