Zda se mi, že v dnešní moderní cyklistice budou závodníci za chvíli potřebovat přes vysílačky říkat i kdy a jak si mají utřít zadek. Zdroj: https://www.roadcycling.cz/…az-vysilacek
(vloženo 26.9.22)
@Aduldinho, @Le Corbusier: myslim, ze to cipera napsal dobre a jen vy jste to nepochopili :)).
čipera se v té argumentaci nějak zamotal.
Čipera, jen ten mistrovský dres bohužel bude zase vidět jen v tom týmu, nikoliv na mezinárodní úrovni v národním týmu, takže je to takové kontraproduktivní, proč já bych vlastně pomáhal někomu, kdo bude jezdit celou sezónu v MS dresu mého konkurenta, jde tu hrát jenom na národní notu a vlastenecké cítění, ale to nemusí být zrovna ten úplně nejvíc motiv ;-)
jonti:Zas tak jiný to taky není. Tady jsou taky všichni v práci a i když se jede za nároďák zvolí si svého lídra a na toho jedou. Precejen vyhrát titul Mistra světa a vozit celý rok duhový dres a mít v teamu Mistra světa je velmi prestižní záležitost. Takže favoriti mají hodně velkou podporu svých teamu.
Hlavně celé to závodění na MS je jiné tím, že na běžných závodech, kde se jede za svůj team, jsou všichni „v práci“ a většina jede na leadra, na MS se jede jako národní team, ale ten nikoho neplatí a ta motivace se obětovat tím, že pojedu tempo a budu sjíždět úniky, je výrazně menší.
čipera: jo tvl, výtr:-)
cyklista86: úplně bych ty vysílačky neodsuzoval – nejdou jen pokyny od sportovních ředitelů k závodníkům, ale jde i info od závodníka směrem k autu a v případě nějakého technického problému, nebo třeba defektu, což taky může mít na bezpečnost v balíku vliv – navíc se změnila doba a závodí se úplně jinak, než dřív…
Náhodou je fajn, že aspoň mistrak je bez vysílaček. Aspoň si zase připomenou co to je závodit podle pocitu a ne podle toho co jim kdo řekne do vysílačky. V balíku vždycky platilo, že kdo je vepředu, ten vyhrává a ví co se tam děje. Evenpoel asi jedinej to pochopil, zkusil to a vyhrál. Ostatní se tam s prominutím doslova motali jak výtr v bedně.
S timhle me UCI sere. Ze ty vysilacky do teamoveho auta nezrusi. At si nechaji vysilacky ktere budou moct komunikovat jen s reditelem/poradatelem zavodu, aby se dozvedeli mozne nebezpeci na trati a pod.. Tim odpada jejich jediny padny argument pro vysilacky a tim je bezpecnost. Vsechno ostatni dela zavody mnohem mene zajimave.
Podle me se na to da koukat 2 pohledy.
Tak rozebírali jsme to už ve vlákně u MS, je to zvláštní a od některých i takové, celkem, úsměvné…
hovado_cz: Tak musej se přece na něco vymluvit, když jim to nešlo… ;-)
Já se teda bez vysílačky ani nevyseru, co se divíte :-D