spec: https://www.trekbikes.com/…n-3/p/35298/?…
plan upgradu:
- aero riditka s integrovanym prestavcem (done)
- karbonove rafky 50mm (done 45 mm)
(vloženo 3.10.22)
Značka | Trek |
Model | Domane SL5 |
Modelový rok | 2023 |
Velikost | 58 |
Hmotnost | 8,69 |
Rám | carbon |
Ráfek přední | EIE 45 |
Ráfek zadní | EIE 45 |
Pedály | Look Keo 2 MAX |
Pláště | 28 Pirelli P Zero Race SL |
cau RaBL,
nemyslim si, ze predstavec gen 4 pujde na gen 3, protoze u gen 4 jsou lanka vedeny konecne uz vnitrkem, jak spravne pises kvuli absenci predniho iso speedum, kdezto u gen 3 jsou vedeny za predstavcem. viz muj nakres ve fotce.
jako teoreticky ten predstavec tam dat muzes, ale lanka stejne povedes venkem za predstavec. jinak by byla moc zlomena.
Ahoj, můžu se zeptat, jaký aero s představcem jsi tam měnil? Vypadá to docela dobře!
Jinak jsem se díval, že na aktuálních modelech Gen. 4 dávají jiný představec Bontrager RCS Pro, kde to vedení bowdenů už nevypadá tak divně, jako u Gen. 3 – nevím ale, jestli by představec pasoval i na Gen. 3? (tuším, že vzhledem k absenci předního isospeed u Gen. 4 to asi nepůjde, nebo co?)
Je pravda, že ta váha je hnus, i ta malá slečna se s tím dost pere. Myslím, že to i tak pojede jako s větrem o závod.
To už se zase treková kola vracejí do módy ? Já myslel, že už jsou dávno mrtvá :-)
Nádhernej stroj.. barva luxus.. taky jsem na něj koukal jen mě odrazuje ta váha..ale jinak přejí co nejvice šťastných km
Nádhernej stroj???? barva luxus.. taky jsem na něj koukal jen mě odrazuje ta váha????ale jinak přejí co nejvice šťastných km
Ta cervena je super .Prajem vela KM .
4.10.22 14:29
@satch když je to nový tak skoro stejně. Ale mnohem rychleji to odchází a výměna je zdlouhavá = drahá. Tyhle kola by na mechanice neměli vůbec bejt.
Nejde o to že by se nelíbila napsaná pravda. Jde o to, že tahleta generace (Gen3) je suverénně nejtěžší Domane všech dob. Nastupující Gen4 i předcházející Gen2 jsou tak o půl kila lehčí. Ta Gen4 to má kvůli absenci předního isospeedu, ale co přidali oproti Gen2 je mi záhadou (kromě úložného prostoru).
Dotaz na servisáky: jak to řadí? Vypadá to, že se ten bowden asi 5× zlomí do pravýho úhlu ještě než vleze do rámu… kdyby tam byla elektrika a jen brzdové hadice, tak to ještě pochopím. Ale barva super.
Barva je luxus, ale ta vaha je silena. Vazi to skoro o kilo vic, nez muj gravel (a to mam taky Treka s isospeedem) :-)
Tož škoda toho popisu, za něj bohužel strhávám jednu hvězdu, jinak kolo vypadá pohodově a úvodní foto nemá chybu ;-) Nechť to líce! :-)
Lister: mrkni na web, opravdu jde o 2023 model. To nový Domane nabízí paralelně jako novou generaci.
První fotka je super :-)
Asi mu to bude velký :-)
A nejde o model 2023. Kolo hezké, ale tuhle generaci bych nechtěl.
Je to těžší, no… ale zase je to takový univerzál že to zvládne všechno mezi hladkým asfaltem a lehčím XC. A jako bonus máš prostor pro tuning :) A barvy umí Trek snad nejlíp…
Super kolo, barva i fotka … jenom doplň řádně specifikaci a třeba nějaký povídaní .-)
Provedení sedlovky (přesněji přechod rám – sedlovka) vstup hadic do rámu jsou hnus velebností. Nízký kola tomu taky na kráse nepřidají
Barevný provedení je jinak fajn, ale tohle kolo jako celek nelahodí
3.10.22 18:57