Značka | YETI |
Model | SB130 |
Modelový rok | 2020 |
Velikost | L |
Hmotnost | 13,5 |
Rám | TURQ |
Vidlice | Rock Shox Lyrik Ultimate RC2 |
Tlumič | Fox Factory Float X 210x52,5mm |
Hlavové složení | Chris King |
Kliky | Truvativ Descendant Carbon Eagle 175mm |
Měnič | SRAM GX Eagle |
Řazení | SRAM X01 |
Převodník | Truvativ 32t X-SYNC 2 |
Kazeta | SRAM XG-1295 12s |
Řetěz | SRAM X01 |
Náboj přední | Bontrager |
Náboj zadní | Bontrager Radip Drive 108t |
Brzda přední | SRAM Code RSC |
Brzda zadní | SRAM Code RSC |
Brzdové páky | SRAM Code RSC |
Ráfek přední | Bontrager Line Pro 40 TLR Boost 28h |
Ráfek zadní | Bontrager Line Pro 40 TLR Boost 28h |
Pedály | Crankbrothers Stamp 1 |
Řídítka | Race Face Next R 770mm |
Představec | Race Face Turbine R 35/35mm |
Sedlovka | OneUp Components Dropper Post V2.1 160mm |
Sedlo | Ergon SM E-Mountain Pro Men |
Pláště | Pirelli Scorpion Trail S/R |
Pěkné kolo ;)
kk, fotky přidám – sotva jsem udělal pár z vyjížděk, protože na tomhle kole je prostě nejlepší jezdit. A pak na něj myslet a těšit se na vyjížďku s ním! Skoro bych řekl, že tím jsem řekl vše podstatné :)
K tomuto kolu jsem přišel náhodou – na jaře mi ukradli předchozí kolo – GT Force 2019, které jsem si „vymazlil“ dle představ a hlavně na něm otestoval spoustu věcí (šířka řídítek, délka představce, pláště, elektronické řazení atd.) – a potřeboval jsem teda kolo. Po zvažování financí, zkušeností ad. okolností jsem objednal rám Banshee Rune v3 opět na 27,5" kolech, opět enduro, ale tentokrát s virtuálem a vyšším zdvihem – velikost kol kvůli obratnosti, virtuál kvůli zvědavosti a Banshee kvůli cenně X výkonu. Ale objevil se inzerát na SB130 za velmi dobrou cenu a prostě nešlo odolat! Už od 90-tek jsem YETI obdivoval a toužil po těchto kolech, před lety jsem jedno i měl (model 575) a to kolo bylo skvělé – přepákovaný 1-čep žehlil výrazně líp než 4-čep GT. A i když jsem si říkal, že SB130 nemá moc velký zdvih na zadním kole, tak jsem do toho šel. Banshee objednávku zrušil, SB130 zkusil a zjistil, že je to přesně kolo pro mě! 29" kola jsou trochu míň obratný (v kombinaci s velikostí L, která je na hraně), ale to kolo je extrémně lehký, zdvih stačí na 99% všeho co jezdím (od Chocholy, Kanic, všeho v Adamově i Vranově ad.) a v téhle kombinaci už ani nemám potřebu vytahovat XC HT kolo, protože jede i do kopce jak blázen :D
Na kole po koupi jsem upravil dle předchozích zkušeností co jsem potřeboval:
Jinak elektronickou hazku řešit určitě nebudu – rychlost sice fajn, ale na mé ježdění nevyužiju (jezdit víc XC, tak ano..) a k tomu nabíjení, neekologičnost a prostě zbytečnost. Stejně tak dražší hazku řešit nebudu – sem tam ji škrtnu o šutr a nahrazovat pak řádově dražší hazku nechci – GX je řekl bych zlatý standard.
Příště napíšu o rámu.
Přidej nějaký info o tom, co na kole vyhledáváš a jak to (ne)splňuje tvoje požadavky, proč takový ráfky, jak držej a jak jednou ty ne moc často viděný Pirellky, pár lepších fotek i s nějakýma detailama, a bude to profil na šest hvězdiček z pěti možných. Zatím nehodnotím.
Tohle bych chtěl zkusit. Myslím, že by to bylo ideální kolo k nám za barákem. Super.
Parádní bike, ale jenom 2 mizerné fotky, k tomu ze špatné strany, chybí nějaký popis, proč, jak atd., což já osobně moc rád čtu. Jinak když Yeti, tak v té nádherné modré, černá je nuda. Osazení je fajn a jistě funkční, ale já bych neunesl tlumič od Foxe a vidli RS, dal bych tam 36ku v kašimě.