Aktuální holka pro všechno > krátký švih, dlouhý švih, bikepacking, nebikepacking, cestou, necestou, v létě, v zimě...
RaceKing 27,5 x 2,2" - zimní setup.
SpeedKing 27,5 x 2,2" a bordel v obyvaku :-) kolo často slouží jako sušák...
Jedna v plné polní.
Čisté řešení držáku garmin ve futureshock představci. Dále pak pokus o barevnou rozmanitost díky oil slick škroubkům.
Pod omotávkou schované gripy RedShift. Vrstevnice pro ochranu rámu pod top tube brašnu.
Omotávka Ciclovation > předchozí zkušenosti byly s lowcost omotávkama a tahle příjemně překvapila - již na první dobrou kvalitou jinde, i aplikačně se s tím dělalo úplně jinak :-)
Tufo Thundero 44 - cíleně větší rozměr, objemem chci ochránit ráfek :-D Gripem zatím bída.
Pokus o detail na ráfek - odstín modré se úplně netrefil, ale nevnímám to a nechává mě to klidným :-)
Zadní pevná osa, časem bych ji rád i do předu. Sem tam chytí maliny, ale za ten komfort při manipulaci to stojí! (vozím uvnitř kufru).
DIVERGE!
Je tomu více než rok, co se objevil na bazaru. V tu dobu jsem doma již Diverge měl, ale model 2019 s nižší průchodností a bez future shocku, také ve velikosti 56, která mi byla spíše malá, než akorátní. Cena byla super, kolo bylo úplně v novotě a tak jsem ho vzal!
No, a nyní spolu máme sezónu za sebou, odjeto pár sranda závodů a dokonce se už podíval (stále nevím gender, zda je to ta, ten či ono) do Španělska a přežil i cestu letadlem. Jsem s ním velice spokojen, vel 58 super, výhodou je velká průchodnost (i když můj osobní poznatek je, že 700×40c je vlastně ideál, pak se kolo stává lehce těžkopádným), více místa v rámu, nyní již nehrozí „toe overlap“.
Co se úprav týče, nyní je tam snad finální vezre. Trpím na to, že potřebuji furt něco měnit, zkoušet, nastavovat, aniž bych měl předchozí verzi zajetou nebo nastavenou tak, že by seděla a fungovala. Zkoušel jsem i verzi 27,5", kde se mi podařilo dostat Continentaly Speedkingy o šířce 2,2". Jelo to parádně a tlumilo taky super, nicméně to byla silně letní záležitost. Taky „šupinky“ na speedkingu vytvařely při zatáčení na asfaltu zvláštní odpor…
Co se upgradů týče:
Ihned jsem risknul a nahodil 44z dopředu a v podstatě mi to asi sedí. Kopce 10–12° jsou OK, dají se vyjet i kopce výrazně prudší, ale opakované hodně prudké kopce mě zataví, nicméně dohánět to snad budou nohy, nikoli nižší převodník. Sedlovka přišla z číny, primárně skrze vizuál, i když flexi má taky dobrou. U řídítek jsem se postupem času projezdil před 12>16>24>30° flare, které mi ted vyhovuje jak na jízdu, tak větším místem při bikepackingu.
Nově nahozeny i karbon výplety na DT 350, mají zatím odkrouceno cca 400km a stále se sžíváme, měnil jsem spolu s nima i plášť, takže úplně nevím, co do jezdivosti dal karbon či „aero“ ráfek a co plášť. Nicméně to vypadá to, že jedou a pocitově je to fajn. Záměrně nahozen XD ořech a kazeta s 10z pastorkem „do rychla“. Negativum mají jediné, bojím se je někde roztřelit, jelikož to byla pro mě jedna z největších investic. Tufo Thundero 44 zkouším taky, zatím výrazně nižší grip než Schwalbe G-one Bite, rychlejší ale asi jsou + objem je tektéž větší. Třešničkou, blbostí, která dovršila upgrade a finální podobu pak je držák garminu přímo do FutureShocku, je to čistčí, více místa na řídítkách.
Tohle tedy snad finální verze (jediné co, tak bych rád hezčí kliky, až tychle odejdou). Zastavilo se to na 10,0 kg, což je asi dost, ale s mým metrákem a na to moje ježdění…:-)
(vloženo 29.10.22)
Značka | Specialized |
Model | Diverge Comp E5 2021 |
Velikost | 58 |
Hmotnost | 10,0 |
Rám | Specialized Diverge E5 Premium Aluminum, Future Shock suspension, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc |
Vidlice | Future Shock 1.5 w/Smooth Boot, FACT carbon, 12x100 mm thru-axle, flat-mount |
Kliky | Praxis Alba |
Měnič | Shimano RX812 GX, Shadow Plus, 11-speed |
Řazení | Shimano GRX 600 hydraulic brake levers, mechanical shifting |
Převodník | 44t SRAM, 110bcd |
Kazeta | Sram XG-1150 11sp. kazeta 10-42z. |
Náboj přední | DT Swiss 350, CL, Straightpull, 28 děr |
Náboj zadní | DT Swiss 350, CL, Straightpull, 28 děr, 36 ratchet |
Brzda přední | Shimano GRX 400 |
Brzda zadní | Shimano GRX 400 |
Brzdové páky | Shimano GRX 600 hydraulic brake levers |
Ráfek přední | EIE ARG35TC28H |
Ráfek zadní | EIE ARG35TC28H |
Dráty | Sapim CX-Ray |
Pedály | M520 - stříbrná mi vadí :-) |
Řídítka | OG-EVKIN carbon handlebar, 440mm, 30° flare |
Představec | Specialized future shock stem 90mm |
Sedlovka | Čína karbon |
Sedlo | Specialized Power Comp, 155mm |
Pláště | Tufo Thundero 700x44c |
30.10.22 21:46
Ale podzim mu slusi. Jen je videt ze hloubka ostrosti je honena na mobilu. Takze treba u 8 ti mizi cast vypletu a jeste ti chybi kus paky. Fotku z interieru bych uplne vynechal. A ta zimni….no chybi tam velky kus kola. Dobry je ten detail skrz sedlo ale mohlo tam byt cele. Ja vim, jsou to jen prkotiny, ale je to skoda.
Fotky jsou zklamání, ja si myslel, jak mu podzim bude slušet a představa se minula s realitou. Nicméně jsem se profil chystal dělat už asi půl roku a věřím, že nedat sem včerejší výtvor, tak profil ani nemá. Takže to musí stačit, jsou tu i větší hrůzy…
Fotky jsou v pohodě. Když si vzpomenu, co tu dala Tina ke kolu za více než 300 tisíc, tak tohle je přímo umělecké dílo.
Na to jak je to povedene kolo tak je to vazne spatne nafoce. Vlastne i fotky od DaD u krovi, zdi a posledni dobou u parku jsou lepsi. Mas to vazne pekne tak se trochu povenuj kompozici, ostrosti v detailech a vyberu nektřerych pozadi.
Vypada to moc hezky. Cekal bych to, pravda, lehci.. a jinak jsi zvire, s timdle nejlehcim prevodem bych vyjel maximalne tak dalnicni nadjezd:)
Když jsem si prohlédl fotky, tak mě hned napadlo, to je drsňák tohle kolo ;-) pochvala za popis, líbí se mi tyhle myšlenkový pochody, také rád zkouší. Cesta k ideálu totiž nikdy nekončí :-D
Na mě jsou ty pláště moc široký, ale moje to není. 5*