Gravel/silnice, postaveno na cx rámu. Vesměs poskládáno z Číny s minimálním rozpočtem, plus doplněno komponenty co se mi válely doma. Celkově jsem byl překvapen, jak to všechno dohromady dobře funguje. Dokonce to dobře brzdí, i díky nekompresním ALU bowdenům. Takový „do-it-all“ bike.
(vloženo 12.11.22)
Značka | Gravelite |
Hmotnost | 9.0kg gravel konfigurace, 8.2kg silniční konfigurace. Se vším, co je na fotkách. |
Rám | Flyxii fr-603 55cm |
Kliky | Senicx PR2 50/34 |
Středové složení | Onirii BB30-DUB |
Přesmykač | Shimano FD-R8000 |
Měnič | Shimano RD-RX800 |
Řazení | Sensah Quantum 2x10 |
Kazeta | Gravel: Shimano CS-M771 11/36, Silnice: Sunrace 11/28 |
Řetěz | Sram PC1110 |
Náboj přední | Gravel: ARC MT009, Silnice: Goldix |
Náboj zadní | Gravel: ARC MT009, Silnice: Goldix |
Brzda přední | Zoom XTech HB100 semi-hydraulic |
Brzda zadní | Zoom XTech HB100 semi-hydraulic |
Ráfek přední | Gravel: DT Swiss XR331 584mm, Silnice: Carbonbeam 45x28mm |
Ráfek zadní | Gravel: DT Swiss XR331 584mm, Silnice: Carbonbeam 45x28mm |
Dráty | Gravel: 28x Sapim Race, Silnice: 24/28x Sapim CX Ray |
Pedály | Shimano PD-M9100 |
Řídítka | Ritchey Logic Max 440mm, 12° flare |
Představec | Controltech One 80mm, 5° |
Sedlovka | Elitaone Carbon 31.6x350mm |
Sedlo | Carbon nějaká Čajna |
Pláště | Gravel: Pirelli Cinturato Gravel M 45mm/27.5" tubeless, Silnice: Schwalbe Pro One EVO TL-Easy 30mm tubeless |
JJ, chápu, sedlo je alchymie a každému sedí něco jiného, tak ať zadel nebolí :-D
File12: Je to míň známý výrobce, Carbonbeam. Vnější šířka 28mm, vnitřní 21mm. A ano, Cinturato M pláště jedou. Gravel setup používám víc, než jsem myslel, je velmi pohodlný, pláště mají super grip, a přitom to docela sviští.
Aduldinho: Dík. Na sedacích kostech sedí dobře, zbytek obstará vložka v kalhotech. Byl to s tím sedlem spíš trochu experiment na základě zkušeností ostatních, a skutečně je ok, nemám důvod ho měnit.
Lišák: dík!
No zajímavej počin. co je za ráfek ten silniční? 28 je vnější šířka?
Jinak Cinturato M jsou za mě zatím jedny z nejlepších a nejuniverzálnějších gravel pneu. Přehnal jsem to a vzal 50mm. ale překvapuje mě jak jednou i na suchu a asfaltu. Na předek ho už nechám po celej rok
Patrik: bez těch silničních kol cca 34k. Dalo by se určitě na některých komponentech ušetřit, kdybych chtěl minimalizovat. Jenom třeba na ty gravel pláště padla docela pálka, ale jedou pěkně na to jaký mají vzorek.
Kalic: Hezký. Za kolik v tom tedy seš? Bez těch karbon kol. Já jsme zvědavý na svůj rozpočet:-)
Pět. líbí, nechť to líce! Jen to sedlo nechápu, to bych nedal jezdit na fakýra! :-)
Kdyby to bylo bez těch žlutých prvků, tak je to jen černý pohřebák, za mě pět hvězd :-)
H88: Já zas chápu, že tyhle polepy se ne každýmu líbí :-) Asi to budu ještě měnit.
Foose: Menší věci můžeš mít do 2 týdnů doma. Větší jako rám nebo ráfky je na trochu dýl, to jo. Low cost… No na to co to je tak jo, low cost. Normálně bys za tyhle prachy měl značkovýho hliníkovýho gravela. Takhle mám karbon s 2 páry kol.
Blacky: Dík, aktuálně 4.5k, už si všechno sedlo :-)
solidní stavba a nebojíš se experimentovat. Napiš jak to drží až dáš tak 10 000km.
12.11.22 20:40