EN verze z posledniho podzimniho jezdeni na TT
Edit: uz neni, nahrazeno vetsi raketou vic do XC a min do EN
Typicky standardni TJK akce… Vendetta bude na dlouho, nevim proc bych to menil bla bla bla :-D… long story short… na dovolene v Chorvatsku jsme se Suslosem doladili skatulata hejbejte se a Vendetta slo o dum vedle a ja si dojel pro Ripley… ve finale je to 1:1 prehazeno z Vendetty, zadne extra upgrady jsem neplanoval (ono asi neni moc co upgradovat :-) ) kolo jako takovy je primarne XC bike na jezdeni vseho kam nechces jet na velkym EN.. od piva ke kamosovi do garaze, prez tahani vozejku s prckem, po lehky trail / EN vyjizdky po okoli LBC / JBC… kolo v tomhle setupu zvladne prekvapive hodne, po prehozeni velkejch EN kol s plnohodnotnou gumou pribere 2kg a ve finale zvladne temer vsechchno co velky Enduro (otestovano 2× na TT)… jestli zustane.. kdo vi.. asi tyhle soudy uz vynaset nebudu.. ale jezdeni je na tom super, uzivam si to, je to pohodlnejsi nez Vendetta, clovek neni po celym dnu jezdeni tak rozbitej.. takze splnuje a vlastne i predahuje nektera puvodni ocekavani… za me takovy opravdovy univerzal.
(vloženo 19.11.22)
Značka | IBIS |
Model | Ripley AF |
Modelový rok | 2021 |
Velikost | L |
Hmotnost | 12,67 |
Rám | IBIS Ripley AF / 120mm / DW Link / L |
Vidlice | Trust Performance Message / 130mm / Carbon / DW Link |
Tlumič | ox Float Performance DPS EVOL |
Hlavové složení | Cane Creek Forty |
Kliky | Sram DUB XX1 Carbon 175mm |
Středové složení | Sram DUB |
Měnič | Sram XX1 AXS / alu pulleys |
Řazení | Sram XX1 AXS |
Převodník | Sram GX 34z Boost |
Kazeta | Sram XX1 Lunar 10-52 / Polished / de-anodized |
Řetěz | KMC X12 SL |
Náboj přední | Industry Nine Torch boost 32h |
Náboj zadní | Industry Nine Torch boost 32h / XD |
Brzda přední | Formula Cura4 Silver polished / 180 Aligator SL disc |
Brzda zadní | Formula Cura4 Silver polished / 160 Aligator SL disc |
Brzdové páky | Formula Cura4 Silver polished |
Ráfek přední | Nextie Carbon NXT29AM35 / 29" / 29 id / 450g |
Ráfek zadní | Nextie Carbon NXT29AM35 / 29" / 29 id / 450g |
Dráty | DT Swiss Competition / Brass niples |
Pedály | Crank Brothers eggbeater 11Ti / Mullet E LS |
Řídítka | China Carbon combo 740x70 / ESI |
Představec | China Carbon combo 740x70 |
Sedlovka | OneUp 210mm / polished |
Sedlo | Specialized Power 145mm |
Pláště | WTB Nine Line 2,25 Light / Fast Rolling |
tak tohle jako teda jo. mám rád originální věci a tohle je suprový… NE SUROVÝ
kolo je hnusne… opravdu hnusne. :-D ale presne tohle jsi chtel, takze dobry. ;-)
Člověk aby se styděl s nim někam jezdit, když sedlá samý takový obludy…:D
Zase parádní stavba!
P.S. Ještě vyměň ty 3K/alu podložky za UD a můžeš ho s klidným srdcem poslat dál. ;)
Antik: U tehle „male“ je to vlastne jen jedno negativum a to je citlivost… na uroven klasicke vidlice (napr ULT Lyrik) se nedostane, prirovnal bych to spis treba ke stare F36 RC2 … ta vidle neni uplne komfortni a do rukou posila vic nez klasika, aby to neznelo nejak blbe, z meho pociti to ma mnohem vice trakce ale jw to spis takove „sportovne“ tvrde, chodi to ale musis si to odpracovat, neni to zadarmo a dneska je hodne Top class vidli ktere na tom jsou lepe… ale jak rikam porovnavam EN chovani vidle ktera ma 130 zdvih… chce to zkusit. A jestli bych jindneska za ty penize nekomu doporucil? Za klasickou MOC urcite ne… je to nesmysl a sam ted resim bubec servis a nastroje z USA, ale za cenu za kterou sem obe sehnal ja, nemam co resit… za cenu lepsiho Santura muze klidne zustat jako suplikovka na „nekdy“ :)
Jo jako je to pěkný… Jsem napjatej na ty negativa vidle, ale to bude asi popsáno až u enduro bajku.
Cinske karbon rodla na EN? :) To se nebojis? Nebo nejaka osvedcena znacka?
Nimrod:
Hope Pro4 xd boost
Dt Competition
Predek Hillbilly 2.3 Grid Gravity T9
Zadek Butcher 2.3 Grid Trail + plnotucny Cushcore
jaký používáš kola na en?
jinak ta vidlice se mi stále nelíbí, asi si nezvyknu, no… přitom když vzpomenu na german:a kilo a podobný paralelogramy, tak ty se mi líbí moc
Tak velký rozdíl v těch kolech bych nečekal. To tam musíš mít fakt festovni gumy.
Normálně začínám uvažovat, že bych to pak po tobě (někdy po vánocích?) koupil jen tak na zkoušku, jaký rozdíl by to byl vůči Ripmu.
Pěknej stroj ????
Ibis je Ibis ????
Jezdím Ripmo V2 a je to bike z říše snů.
Ta vidle je pořád hnusná jak noc, ale stejně bych ji rád zkusil. :-D Jinak super, takový bike bych užil…
Lister: kdyz na to dam kola z EN ma to 14,6kg takze je to spis gumama, tyhle kola taky nejsou zadny XC pericka, imho budou mit kolem 1600+ ale nevazil sem to… neni to primarne stavene na vahu
Nerozumím, ale tohle se mi fakt líbí.
A váha je dost přísná – to dělá hlavně ta vidlice? Nebo kde jsi to tak sestřelil dolů? Asi taky hodně kola…
Z mě moc hezký. Akorát nevím, jestli se mi to víc líbí se skinwally nebo klasikou. Každopádně za plnej.
Ps: Ten Trust ale stejně víc slušel Vendettě :-)
strtom: ano nenori se a oproti klasicke velmi vyrazne, hodne je to znat v rozbitem terenu kde potrebujes brzdit a klasicka vidle se zanori a prestava chodit, tahle drzi ve zdvihu takze pod plnou brzdou stale hodne aktivni… ale ma jina negativa oproti dobre klasice
Zajímalo by mě, jestli při jízdě z kopce a brždění, kde je normální vidle zabořená jen z principu na 70% tak tahle to tím paralelogramem kompenzuje, že ji ten kotouč bržděním tahá nahoru. Teoreticky by to mělo kompenzovat, ale zajímá mě jestli to je poznat?
Ty vzadu vozis 160 mm kotouc??? Tos me ted nahlodal…
A jak sem ti rikal. Kolo je zuzovy. Spravnej podvratak, co vycniva z davu
nevěřil bych, že to řeknu, ale mně se to s tou vidlí fakt líbí. Hmotnost super
TK 75: „bohuzel“ neni… ma to 2 kila resp. Shout je cca nastejno jako velky EN vidle a tahle Message je tezsi nez klasikce se srovnatelnym zdvihem… na druhou stranu ta tuhost tehle vidle je uplne nekde jinde nez klasika a tak si to obcas rika o nejakou tu EN naloz :)
Vidle vypadá z předního pohledu masivnější, než jsem myslel že je…a líbí se mi
Ona asi bude i o dost lehčí než klasika ne?
yetti: budes asi prekvapeny ale primarne vzhled :-) mam rad nestandardni veci a me se to libi fakt hodne… a byl bys prekvapeny jak to funguje. No a co me k tomu vedlo.. za par korun sem sehnal velky Shout co mam na velkym EN, tak sem jeste chtel malyho brachu :-D
U tý vidle mě napadá jediné – proč? Velmi by mě zajímalo co tě k Trustu vedlo?
Od zadu po hlavu je to krásný trail kolo, ale tyhle vidle se nehodí snad na žádný kolo a velmi pochybuju, že jejich funkce dokáže nějak kompenzovat to jak blbě na kole vypadají.
pumpy: kdyby BF trosku fungovalo a nemusel sem fotky nahravat na 20× tak by to slo i najednou :-) ale fakt nechci rozepsat celej prispevek a pak resit ze to spadne a budu to psat znova… delam to tak pokazde a je to bezpecnejsi vzhledem k tomu jak nahouby to funguje s uploadem fotek…
Hrozně se mi líbí jak máme kazdej úplně jinou představu o XC bajku :) jinak jaký jsou ty i9 ?