V žlebu.
Jabko v zimě? Normál! Ale kiwi? Modří ví :-D
Zimní speciál připraven!
Zajet hroty, užít si zimy, tmy a zpomaleného stroje ;-)
Přesto doufám, že ta bílá čůza letošní zimu bude co nejmíň :-)
40 kilásků hodně na pohodu.
(vloženo 1.12.22)
@thomasx2016: Za me vyplati, alespon na predek ano. Nasadis s prvnim snehem a sundas s poslednim. Uz se mne hodne lidi ptalo, zda je nejaky problem s tim jezdit mimo snih a neni to problem. Jede to uplne normalne. Ty hroty jsou malicke a jsou ulozene v pruzne gume. Krome seveleni a specifickych situaci o tom nevis.
Tady byly silnice čisté, mokré, jela jsem na normálních gumách. Bylo lehce nad nulou, drželo se to v trávě a na polích a bylo hnusně. Čekají nás nejhorší týdny, na Vánoce to prý má zas padat. V lednu se už aspoň bude prodlužovat den a v mrazu jsou silnice suché.
Já s tím jel dnes v brečce do obchodu a nevím, mě méně technicky zdárnému to dodalo dost na jistotě, jinak bych šel nejspíš raději pěšky ;-)
U nás v MK se to asi vyplatí, občas když přituhne a napadne, tak se tu ten sníh a led poměrně dlouho drží, navíc se nesolí. Takže pak je absťák od kola dlouhý a prochajdy a poklusávání mi ho až tak nevykompenzují ;-)
Vyplatí se vůbec plášte s hroty na zimu z hlediska jestli se dá stím jezdit i bez asfaltu bezproblemu třeba 10–15km max ,pokud by to bylo nutne a nebyl zrovna snih a třeba až výše na horách ,kde by člověk směřoval aniž by to nějak ubiralo na životnosti hrotu ? Je mi jasne že na břecce sněhu to neni vhodne,ale tak asfalt,ujezdeny snih s ledem …
Na kostkách hroty samozřejmě drží. Ale musej bejt potažený tím, na co jsou ty hroty dělaný (aspoň vrtstvičkou ledu alias sklinky). A když tam ta sklinka není, tak na tom přiměřeně drží i guma, že. Ono je to ale na silničkách stejně jedno, když je to jedna nekonečná ruská ruleta.
Maminko, děkuji za starost, budu se snažit těmto neporézním plochám vyvarovati! ;-)
U těch hrotů ještě bacha na dlažební kostky, na těch to taky nedrží. Prostě všechny tvrdé hladké neporézní plochy – kov, kámen
Na to, že to má být vyloženě zimní speciál mi tam chybí docela zásadní věc a to jsou blatníky.
@orm Dík za veškeré postřehy jak tady tak u fotek vedle u kolegy ;-)
@Aduldinho: Kde jsem zaznamenal problem jsou velke hladke ocelove desky, ktere kryji napr. vykop. Tam to s hroty klouze vic nez bez nich.
@jIrI___: Jel na nich jezdim primarne na asfaltu. Jel jsem i dlouhe trasy. Krome zvukoveho projevu a toho, ze zadni plast rychle odejde na to, ze se hreby protlaci dovnitr, neni zadnej problem co se tyka jizdy.
JJ, Jirko, Olda to tak nějak vystihl, ono i na té suché silnici se to chová tak, že není možný to snad v životě dostat do smyku a při zatáčení taky citíš malinký odpor, člověk si na to musí zvyknout. A i Tribán je krapet těžší stroj oproti Yoelóčku a ještě jsem se trošku zmlsal převody 33×33 je přece jenom krapet lepší vyprošťovák než 34×32 ;-)
jIrI___: no jak se to vezme, pláště kladou přirozeně větší odpor, na asfaltu „bzučí“, ale dodávají ti pocit jistoty, že když vjedeš na umrzlou plotnu, nebo mimo silnici na led, tak si nerozbiješ ústa. O rychlosti to na hrotech není.
Jak se s těmi hroty po asfaltu jede, není to něco jako běhat se závažím kolem kotníků?
Adu doufej, že hroty budeš potřebovat, co nejmíň. Taky je mám na bajku, ale využití je spíš nouze než, že bych to vyhledává ;)
@jkcz JJ, minimálně do obchodu to v sobotu prubnu, zitra určitě rest day, dorazim později z práce a bude kydačka ;-)
No to ne, kdyz jsou zajete a jestli tam mate mit podle predpovedi naledi, toz aspon prubnout to kolem baraku je nutnost :)
JJ, Kožíšku, zitra má něco nakydnout, ale podle těch sobotních teplot se to pravděpodobně neudrží, zitra si dám každopádně rest day ;-)
Už zítra by mělo, snad to nebude pravda.