Ještě na sezónu pořídit nové převodníky (na zimu na trenažér ještě dobré) a bude připraven závodit.
Když jsem je byl vyzvednout a koukal jsem na zpracování s jedinou dírou na ventilek
První fotka na nových kolech, byl to boj s těmi continentaly
V den pořízení, obuto na GP5000 TdF edice. Komínek na řídítkách zůstal asi 7 tisíc, než jsem ho seřízl.
Kola: EIE SRG45TC28 + ARG50TC28, kupováno přes tomaschek, grooved graphne brzdná dráha (lepší brzdné vlastnosti hlavně v mokru), Butterfly úprava kol, šířka kol 21/28 mm vnitřní/vnější. Zároveň jsou v provedení tubeless bez interních děr v ráfku a niple jsou tam přes díru na ventilek.
Držák na Garmin: Close the Gab HideMyBell Raceday SL + zvoneček
Historie:
Kupoval jsem ho začátkem červa 2022 (karbon kola, karbon kokpit, Di2). Nedalo mi to, po vstupu do závodního amatérského týmu jsem dlouho neotálel a první upgrade přišel v podobě oboustranného wattmetru v pedálech Favero Assioma Duo (najeto v té době 4tis km). V prosinci výměna sedátka za celokarbonové s polstrováním z číny (350g → 107g, najeto 7,7tis km). Následně nová karbonová kola EIE 45/50 mm (1670g → 1411g + bezduš). Teď jsem na 7,35 kg (včetně pedálů, vel. 58) z původních 7,8 kg bez pedálů.
Najeto od 8.6.2022 cca 12 482 km dle Stravy (22.4.2023).
Je to lehoučká vrchařská raketa :D
(vloženo 8.12.22)
Značka | Ghost Nivolet LC 3 |
Model | Nivolet LC 3 |
Modelový rok | 2017 |
Velikost | 58 |
Hmotnost | 7,35 kg |
Rám | NIVOLET 28 Lightweight Carbon LC |
Vidlice | CG Race Carbon Fork |
Hlavové složení | FSA |
Kliky | Ultegra R8000 (175 mm) |
Středové složení | SM-BB92-41 Press Fit |
Přesmykač | Ultegra 6800 Di2 |
Řazení | Ultegra 6800 Di2 (11sp) |
Převodník | Ultegra R8000 52-36 |
Kazeta | Ultegra 11-28 (11sp) |
Řetěz | CN-HG701 |
Náboj přední | Novatec AS61CB |
Náboj zadní | Novatec FS62CB |
Brzda přední | Ultegra R8000 |
Brzda zadní | Ultegra R8000 |
Brzdové páky | Ultegra 6800 Di2 |
Ráfek přední | EIE - SRG45TC28 (Karbon, 45 mm, 608 g) |
Ráfek zadní | EIE - ARG50TC28 (Karbon, 50 mm, asymetrický, 803 g) |
Dráty | Sapim CX-Ray |
Pedály | Favero Assioma Duo |
Řídítka | Karbon kokpit |
Představec | Karbon kokpit |
Sedlovka | Karbon s Di2 |
Sedlo | Mixed 7D (107g) |
Pláště | Continental GrandPrix 5000 S TR (25 mm) |
@koko0925 ten horní typ, kde je v prostoru pláště pouze jedna díra na ventilek.
Klasika, kde je potřeba bezdušová páska na zalepení děr pro niple je dole.
@koko0925 ten horní typ, kde je v prostoru pláště pouze jedna díra na ventilek.
Klasika, kde je potřeba bezdušová páska na zalepení děr pro niple je dole.
Jak je to prosím s těma niplema, to jsem nepochopil? Jinak kolo pěkný, ale ten nájezd ještě lepší :-)
@roud děkuji. Dokonce jsou rovnou v tubeless verzi bez potřeby pásky. Niple jsou tam interně přes díru na ventilek, takže o starost méně.
@BikerM jsou –17° chtělo si to chvilku zvyknout, když jsem přešel z Van Rysel 105 EDR, kde ta geometrie byla taková na dlouhé klidné vyjížďky.
Jinak držák je Close the Gab HideMyBell Raceday SL se zvonečkem. Původně tam bylo jen tenké lízátko z číny, ale po 3 vyjížďkách (místy kostky) jsem chytal garmina jak letěl dolů. Tak jsem to potřeboval něčím nahradit, a pěkně jsem si to zaplatil. Kupoval jsem to asi za 1200 ????
Nedas sem fotku i tech riditek z vrchu prosim? By me zajimalo jak vypadaji z pozice jezdce.
Jinak samozřejmě děkuji a jsem rád, že se líbí nejenom mě :D
@polo @Aduldinho
Kola dorazila teprve včera a než jsem se k tomu dostal byl večer, tak to nemělo cenu moc dokumentovat. Nejvíce jsem bojoval s nasazením plášťů a následného úniku vzduchu pod okroužkem ventilku na předním kole. Zadní kolo bylo v pohodě, protože je to asymetrický ráfek, tak díra na ventilek je trošku mimo osu s výstupkem, který dělá ideální plochu pro okroužek (těsnění). Ale u toho předního jsem bojoval s parabolickým zakřivením, kdy se nechtěl v jednom místě kroužek chytit.
Jinak jsem přidal pár fotek z dnešního krátkého focení a doplnil do popisu historii ke kolu.
Pěkná stavba, zasloužilo by to víc fotek. Je vidět, že jsi každou součástku volil promyšleně. A váha moc pěkná.
Taky mě to napadlo, že je to bohužel poslední silnička od Ghostu. Sám jsem jezdil Race Lectora, předchůdce tohoto typu. Podobně Focus už tedˇ dělá jen jednu silničku. :-(