verze do terénu 9,8kg
zimní setup s blatníkama
letní verze na Osičině
Chtěl jsem jedno kolo na všechno a do předchozího TCR se vejdou max 32mm pláště a nejdou na něj blatníky. A když se naskytla příležitost, tak jsem po něm skočil. A je super, velikost sedí, na váhu už nehraju, spokojenst.
Barva je curry, tak mu říkám Buřt (currywurst).
(vloženo 18.12.22)
Značka | Canyon |
Model | Grizl CF SL 7 |
Modelový rok | 2022 |
Velikost | M |
Hmotnost | 9,8 |
Rám | Canyon Grizl CF SL karbon |
Vidlice | Canyon FK0087 CF disc |
Hlavové složení | Acros |
Kliky | Rotor ALDHU s wattmetrem inSpider 170mm |
Středové složení | Token Ninja Lite BB4124 |
Přesmykač | Shimano GRX FD810 |
Měnič | Shimano GRX RX810 |
Řazení | Shimano GRX RX600 11s |
Převodník | Rotor 50-34 |
Kazeta | Shimano HG700 11-34 11s |
Řetěz | Shimano HG601 11-speed |
Náboj přední | DT Swiss GR 1600 Spline db / Bontrager Aeolus Elite TLR 50 |
Náboj zadní | DT Swiss GR 1600 Spline db / Bontrager Aeolus Elite TLR 50 |
Brzda přední | Shimano RT70 160mm |
Brzda zadní | Shimano RT70 160mm |
Brzdové páky | Shimano GRX RX600 11s |
Ráfek přední | DT Swiss GR 1600 Spline db / Bontrager Aeolus Elite TLR 50 |
Ráfek zadní | DT Swiss GR 1600 Spline db / Bontrager Aeolus Elite TLR 50 |
Dráty | DT Swiss GR 1600 Spline db / Bontrager Aeolus Elite TLR 50 |
Pedály | Shimano SPD PD-ES600 |
Řídítka | Easton EC70SL carbon 380mm |
Představec | Canyon V13 80mm |
Sedlovka | Canyon S13 VCLS |
Sedlo | Bontrager Aeolus Elite |
Pláště | Tufo Speedero 622x35mm / Schwalbe Pro One 622x28 TLR |
Moc pěkné! Také pokukuji po Grizlu, ale rád bych na Rivalu. Ty trigo blatníky jsou super! Jak jsi vysoký?
22.1.23 00:44
21.12.22 23:54
Jíro, dík za tip, chtěl jsem spíš něco míň agresivního, proto jsem volil ten trekingový, uvidím, jak to bude fungovat, ten tvůj mi koloshop též nabízel ;-)
Aduldinho: Pokud ty gumy chceš vyloženě do bordelu, tak se mi osvědčil CX Pro. Stojí pár korun, v bahně drží excelentně a jen tak je nepíchneš ani v silničáři oblíbené ostré posypové drti.
@Honzis A navíc v rozměru 700×30–32 s nějakým vzorkem moc na výběr není :-(
@Honzis Tak každý to máme jinak, guma je spotřebák a litr je pro mě furt dost peněz. Ale dráty jsou fakt oser, to máš recht, naštěsí kolo ani za 3 a ani za 40 nemám :-)
Furt radši kevlary za litr na kolo za 3 než dráty na kole za 40 -) a myslím že ani jistota s takovým vzorkem nebude kdovíjaká
@Pebe A pláště s hroty myslím ani s kevlar patkou a jako bezdušovou varintu nevyrabí nebo ano? ;-)
@Pebe Ale něco co by se mi aj líbilo a bylo skladem pak začíná na 1000+ Kč a to mi přijde na nějakou sezónní záležitost teda dost, beru většinou pláště za max 7kil, a su zapřísáhlý dušař tělem i duší! :-)
Aduldinho: drátovou ani na hliníku, prakticky jsme doma přešli všude na bezduše. Teda krom městských kol.
Asi máte pravdu kluci, navíc tento gravel vypadá spíš jak cyklokroska ;-) JJ, já do Fondíka narvu max. 25mm a i tak z nich mám pěkně ošoupanej lak v přední vidly od bordelu :-( Na Yoelóčku mám v parametrech max 32mm a hledal jsem něco vhodného na zimu, teď tam vozím hladké Viktorky 30mm, libilo se mi toto: https://www.koloshop.cz/…-622x32.html, avšak bohužel dostupnot v nedohlednu, takže jsem musel nakonec volit toto: https://www.koloshop.cz/…-30-622.html, cis levnější varianta, ale nemám moc rád ty pláště s drátovou patkou ;-)
Apropo vozíte někdo drátovou patku na karbonových kolech?
Tak před pár lety bys k silnici napsal spíš se mi vešlo i 27mm :-) No a těch echt závodních krosek už taky moc není.
Aduldinho: i když to nevypadá, tak kroska je k silničce o fous dál než gravel, aspoň podle mých zkušeností je geometrie krosky jiná, na silnici horší. A povětšinou do krosky moc široké pneu nenacpeš, UCI má limit 33mm(nebo 32, už nevím) a blatníky na ní taky nedáš. Na můj vkus víc kompromisů.
A klidně bych si mohl nechat TCRko, tam se 32mm taky vešlo. Dokonce se tam natěsno vešly Schwalbe G-One Speed 35mm.
A díky ;-)
Paráda, já preferuji více strojů, ale pokud by nebylo vyhnutí, tak jdu taky cestou dvou zápletů a jednoho kola.
I když v tom případě by byla asi lepší volba cyklokroska než gravel ;-)
Samozřejmě dávám za pět!
Hrozně se mí líbí, jak je zatím Wurst čistý :-) určitě napiš jízdní vlastnosti, až najedeš víc a hlavně rozdíly po přehození kol…ode mě za plný počet ;-)
Lister: jj už je pryč. Já jsem stejně víc silničář, ale rád se projedu i po lesních rychlocestách, kterých tu je mraky. A je pro mě jednodušší měnit zapl.kola než opečovávat dvě kola. Uvidíme ;-)
Singlespeed no to bude spis o tom, ze moje bezna jizda je dlouha 40–70km… Ale jinak na tom MTB fakt neni problem jet 30–35 po silnici. Kdyz fouka do zad, tak to jezdim casto 36×11 a pro me frekvence uz dost nepohodlne vysoka. To mas rychlost pres 40km/h.. Jinak ale prumer na tech 70km kolem 25km/h. Kdyz teda jedu jen silnici. Jak to kombinuju s lesem, tak je prumer uplne v hajzlu.. :D
Tys fakt prodal TCR?
Samozřejmě líbí, jinak bych to same neměl doma. Když už máš dvoje kola, tak jsi měl přitlačit s šířkou těch gravel plášťů a dopředu dát Thundero.
Zkoušel jsem Grizla na 45mm karbonech a jsem rád, že mám i silničku.
cyklista86: Tak, pak není třeba nic řešit, jsi minimálně o dvě třídy lepší než já,
Singlespeed jako prumer 35 za celej svih a nebo kratkodobe po nejake rovince? Kratkodobe po rovine jezdim i ja 35 na MTB s tema nejlevnejsima plastema 2.2 smart sam..
cyklista86: Jet třeba 35 km/h po rovině je pro mě na 44 mm Thunderech nebo nedejbože 45 mm Schwalbe G-One Bite téměř z říše snůl, na 28 mm Comtura Duo naopak vcelku normálka :-) .
jIrI: Pro mě je to rozdíl kolosální nejen proti Thunderům, ale i třeba proti Conti Ultrasport 32 mm. Rafnu to za spodky beranů a bombím to spokojeně po cyklostezce kolem Bečvy (tedy když zrovna nemrzne a nesněží).
Singlespeed zajimalo by me nejake realne mereni s wattmetrem jestli ty uzke plaste maji vubec smysl?
Singlespeed: Jak to na těch užovkách jede, je znatelný rozdíl oproti Thunderu?
Super. Pojal jsem sem podobnou myšlenku a mám taky druhá kola – carbony DXC RD Thirtys (Alexrims) se silničními 28 mm Tufy.
Ta terenni gerze vypada lip. Taky jsem po Grizlovi pokukoval, ale je na me zbytecne moc terenni, kdyz mam Luxe