Zatím mám na kole odjezděnou a spokojenost. Několik věcí jsem již upgradoval a něco mě ještě čeká… Přehazovačku plánuju na na novou sezónu vyměnit za elektroniku a pak mě někdy v budoucnu čekají kola (celkově nechápu ten MT-400 náboj na kole v této ceně…)
(vloženo 28.12.22)
Značka | Cannondale |
Model | F-SI carbon 4 |
Modelový rok | 2021 |
Velikost | L |
Hmotnost | 11.4 |
Rám | BallisTec carbon, SAVE |
Vidlice | Lefty Ocho, 100mm |
Tlumič | / |
Hlavové složení | Integrated 1-1/8 to 1,5" |
Kliky | Sram XX1 eagle carbon Dub, 34z |
Středové složení | Sram DUB PF 30 MTB 83 |
Přesmykač | / |
Měnič | Sram GX Eagle AXS |
Řazení | Sram GX Eagle AXS, 12-speed |
Kazeta | Sram SX eagle, 11-50z |
Řetěz | Sram SX eagle |
Náboj přední | Lefty 60 |
Náboj zadní | Shimano MT-400 |
Brzda přední | Shimano MT-500 |
Brzda zadní | Shimano MT-500 |
Brzdové páky | Shimano MT-500 |
Ráfek přední | WTB STX i23 |
Ráfek zadní | WTB STX i23 |
Pedály | Look x-track race carbon |
Řídítka | Ritchey Superlogic 2X matte UD Carbon, 31,8mm, 5 rise, 9 sweep, 710mm |
Představec | Cannondale 3, alloy 6061 |
Sedlovka | Cannondale Save carbon 27.2 x 400mm, 15mm offset |
Sedlo | Selle Italia Flite boost x-cross Ti 316 Superflow - L3 |
Pláště | Schwalbe racing RAY/RALPH |
JJ, mít o nohu míň na vidlici a platit dvakrát víc za servis, to prostě chceš :-) Samozřejmě sranda, ať si každej jezdí, co chce a co mu vyhovuje samozřejmě!
No vidlici jsem taky nevěřil dokud jsem ji neprojel… jezdí se na ní opravdu parádně (lepší jsem asi jizdně neměl). Frekvence servisu je +/- stejná jako u klasické. Jen to chce počítat, že servis je oproti dvounohé nákladnější (povětšinou se to někam posílá, takže to výjde tak na dvojhnásobek).
Technicky jsem problém nikdy neměl a chodí opravdu nádherně…
kolo za 5!mna by zaujimalo jak je velké nákladové Udrzba přednější vidilice?docela rozmyslem nad mtb…scotta sem predal…ale boji sa ze sa to zlomi
Noo tyhle barvičky jsem měl v telefonu uložený už fakt dlouho od představení.To se neokouká. HT už nechci ale jinak bych vybral taky nějakej takovej cirkus. At dělá radost.
jereme: v pohode, aspon jsi to uznal, nekteri by se neustale branili, ze jejich uvadene hmotnosti jsou pravda. Bohuzel, vahy kol a jejich realne uvedeni se moc nenosi. Pritom pro nekoho, kdo si chce koupit nove kolo, to muze byt dobry ukazatel v pripade rozhodovani pri koupi. Smajliky neumi. Karbon kola a uprava pohonu, brzd a budes schopen se v klidu dostat k tem 10,5 kg i pod, dle zvolenych komponent.
Jo jo pravda, ještě jsem takhle komplet převážil a máš naprostou pravdu, takže opraveno a díky za upozornění (je vidět že to máš v oku ????)
Když jsem se díval v náhledu, tak mě hned vyskočila mylenk: fuj ta barva. Po rozkliknutí fotky: yes, to je koukatelný ;-) Ode mě za pět *
Tak vsichni predni vyrobci osazuji ramy srotem, platis za ram, bohuzel. Jinak barevne se mi to libi. Jen vaze neverim, s pedaly v tomhle osazeni to ma pres 11 kg a ne tebou uvadenych cca 10,5 kg. Ale vahy kol, a uvadeni bludu je zde bohuzel bezne… :-(
5*