Poslední verze od Franty. Oproti „standardu“ (každý kousek je originál) se Franta pustil do vedení lanek vnitřkem, IHS, Integrovaná objímka a nový prvek: namísto vzpěry zadní stavby, je montovaná vzpěra pod tlumičem…
Zadní stavba i přes rozměry biku je parádně tuhá. Kolo zatím ježděno pouze „okolo baráku“. Na zadní a do vzduchu to chce trochu víc snahy, ale je to prostě klidný a stopu držící autobus = přesně tak jsem to chtěl.. Už se těším na trail :).
Několik dat:
Reach = 505. Stack = 645. Whellbase = 1285. Head Angle = 64,5. Seat Tube Angle = 78.
(vloženo 4.1.23)
Značka | Franta "HNIDA" Mrázek |
Model | Ten poslední |
Modelový rok | 2023 |
Velikost | XXL |
Hmotnost | 16,6kg |
Rám | CRMO |
Vidlice | RS Lyrik 170mm Debon Air |
Tlumič | SR Suntour TriAir 230x65mm |
Hlavové složení | FSA |
Kliky | SLX |
Středové složení | Shimano BB MT800 |
Měnič | SLX |
Řazení | SLX |
Převodník | SLX |
Kazeta | SLX |
Řetěz | SLX |
Náboj přední | Bontrager Rapid Drive 108 (110) |
Náboj zadní | Bontrager Rapid Drive (148 BOOST) |
Brzda přední | SLX čtyřpístová |
Brzda zadní | SLX čtyřpístová |
Brzdové páky | SLX |
Ráfek přední | DT SWISS E532 (29') |
Ráfek zadní | DT SWISS E532 (29') |
Pedály | Shimano DX nášlapné |
Řídítka | KORE Torsion 800mm |
Představec | KORE |
Sedlovka | OneUp 210mm |
Sedlo | FABRIC |
Pláště | Schvalbe NOBBY NIC |
Koumák = mám 192cm. Čoveče konečně jsem to i pořádně projel na Plešivci a upřímně bych bral i delší :)
Moc přeju, ale mám tu jeden, možná nemístnej, dotaz. Kolik měříš, že jezdíš takovýhle „štafle“ ? :-D Taky nejsem nejmenší, ale ty musíš být snad 2 metry a víc.
Baví mě, jak tenhle rám nepotřebuje žádnej „nápis“, jako na rámovce, jak je podpisem sám o sobě :-)
BTW kolik lidí tady na BF má HT od Franty Mrázka, nemáte někdo přehled? Né každej musí mít fulla a internet je na fotky trošičku skoupej.
Nádhera, stejný a přesto originální rám jen ve velikosti L na mě čeká u Františka v dílně. Mám z něj radost jako malí Jarda. Nemůžu se dočkat, až jej osadím a vyrazím. ????????????????
Jeste na nej budu dva dny koukat na uvodni strance BF a zacnu shanet aktualni kontakt na frantu :-D fakt paradni kousek.
Nejlepší rám. Můj je 515 reach, jinak identicky čísla na 160/140 zvhihu.
Vařil mi to na jaře 2020.
Ten ocelovej rám řeže zatáčky jak žiletka, myslim že to je akorát správně tuhý/měkký.
Tlumák mam narvanej až po okraj tokenama a s tou leností do vzduchu to určite pomohlo.
Ta vzpěra pod tlumičem tam možná bude kvuli zdvihu? Na mých 140mm (možná 150 kdo ví) už se skoro dotýkám vzpěrou sedlovky.
do autobusu to ma daleko, za me to je docela dost smart konfigurace a geo na tu velikost… komponentove i designove velice povedene!
Prostě pecka. Kolo co má velký srdíčko. Jinak jestli se nepletu, tak tam máš spodní trubku, co na ten rám pár let čekala u mě v garáži :)
Tak ať souží!
Hmmm! to si dovedu predstavit jezdit. Mozna v kratsi WB … to by byl hezkej trailbike. Ale za me super!
5.1.23 08:20
Lupa: krásné, jednoduché, mňamdopiči :)
Tvl absolutní paráda!!! Mě ty ocelový fully děsně berou..:-) Kua, já si jej snad taky někdy pořídím! :-)
Nene, franta zapracoval hodně na dyzajnu. Jen nechápu jak tom může být z takových trubiček a bez vahadel nějak tuhé.
Celkově teda super
OMG
Autobus super
Geo super
Komponenty super
Skoro se zda, ze neni co zkazit. Proste FM=hrozne hnusny:)
Ja se omlouvam, ale musel jsem
Parádní.
A tu vzpěru pod tlumičem tam dával vždycky, ne? Aspoň já ji tam pět let nazpět už měl…
Super, líbí se mi to řešení prolomené ST a vzpěry pod tlumičem. Chytré řešení.