hvala: na systém který páčíš přes osu zadního kola, není ideální dát měkká kola.
Takže něco jako „rear lefty“ :-))… Chvilku jsem přemýšlel nad tím, jak to mají udělané aby se to vzadu nekroutilo, když levá a pravá „kývačka“ není spojená :-)))
pepek: opatrně s tím konečným řešením, někdo to špatně pochopí a jdeš… :)
To připomíná 90. léta, kdy snad každý půlrok přišel nějaký nový nesmysl, jako zcela převratné a konečné řešení.
A to sa pred 15 rokmi vsetci ofrnovali nad Meridou LRS. Ta bola proti tomuto zlata. Atypicky tlmic bola trocha pasca, ale na druhej strane, tou svojou dlzkou a nizkym tlakom to bolo zase daleko ctilivejsie, nez by externy pozorovatel tipol. Dnes si tu dalsi ucvrkavaju z tejto uchylnosti.
asymetrie matka moudrosti. Rikal nas asistent na architektonickou kompozici. Tady teda nevim, cece…
Je to krátký, osa bude nejspíš napevno a na druhé straně bude jen pritazena objimkou, takže to asi úplně měkký nebude
no ty kravo!!!!! cert vem funkcnost nebo umisteni tlumice, tohle bude za X let rozhodne hodne cenne a sberatelske. Jako jako USE SUB, ta je taky funkcne na dve veci (na hov… a nic) ale technicky designive je to uuuulet. Za me BOMBA.
Pokus o zamceni pri zavode s loukote mu usekne ruku ;)
Kazdopadne zajimavy. By me zajimalo jak resi, aby to nehoupalo.
Bych se obával, že se bude zadní stvba kroutit, když je složená ze dvou dílů spojených jen osou…
Zrovna tam, kde je nejvíc nečistot je tlumič-geniální.