Cannondale Topstone trochu jinak… https://www.bikeradar.com/…stone-lefty/?…
(vloženo 18.3.23)
Jojo, ty fusekle a Jágr jsou z hlediska aerodynamiky ještě větší průšvih…
jecnak má pravdu, to bylo cílem. Otázkou ale zůstává, proč dělat z gravla časovkářskou kozu? Ta trať musí být opravdu velmi zajímavá a se spoustou technických pasáží. U těchto rodel by asi stačili tři kořeny za sebou a pá,pá..
Hrozná cypovina toto. Myslím celkově ten trend jet po šotce třeba 200km, bez jakékoliv změny. A ten forbec tady, tak to už je slušná prasárna :-D
Myslím, že ten jezdec je čahoun a na ten bidon dole dosáhne. Já si na bajku za jízdy dokážu těma červenýma kolečkama utáhnout vnější desky na Avid BB7 a to je prosím pěkně dál než ta lahev ;-)
Byt jsem dost konzerva, ten barevny cirkus se mi libi… smysl toho kola mi ale unika… a nastesti me na tom nikdo nenuti jezdit :-).
@adu: třeba to tam má kvůli aero odporu (jak to vemeno na Orbea Orca Aero)
@Honza: jednovidle a jednoplacka je taky víc aero než obouvidle a dvouplacka. Ale pak má plandavé ponožky ohrnuté až ke kotníkům a účes na Jágra… a to moc aero není teda.
@ferlikster To se podle mě vůbec nedá a navíc to musí být hrozně zaj*baný od bordelu :-)
Stále přemýšlím nad tím, jestli je možné za jízdy vyndat ten nejnižší bidon co má reálně pod nohama – případně jestli by nebylo lepší si dát dva bidony za sedlo jak to mají triatlonisti.
neprijde mi, jako nekterym zde, ze by nevedel, proc to ma tak, jak to ma. ;-)
Kdyby se vyměnili řidítka, tak by to šlo. Barvy ala cikrus Humberto by mě nevadily.
Ty lahve jsou teda solidní bizár v tom setupu, to bych radši vozil na zádech camelbak
Ty barvičky se mi docela líbí, ale tek kokpit je teda šílenost. Aero kola na gravelu, no budiž…
U sámošky si toho všimne stopro každej a někteří možná zapomenou i co měli koupit.
Vzhledem k tomu jake se v usa jezdi gravel zavody a na jake vzdalenosti, tak to smysl dava. Mam pocit, ze hrazdy v oficialnich uci gravel zavodech, pro letosek zakazali.
Já mám pocit, že u toho dnešního gravel ježdění ani tak nejde o funkci, jako spíš o to vzbudit pozornost. Takže se to asi povedlo :)
Není to Gana? Má stejný posed :D
Za mě tedy raději klasická řidítka a hrazdu. Na dlouhý štreky klidně loketní opěrky výš, v této pozici se nedá dlouho vydržet. Ne kvůli zádům, ale kvůli krční páteři.
Tak na tom bych se zabil na prvnich 100 metrech. :D
Na jednu stranu zajímavý stroj na druhou stranu pro mě plno nesmyslných věcí. 25 cm řiditka a k tomu odpružená vidlice? Podle všeho řeší aero a pak tam má takové balóny a shrnuté ponožky, bez návleků na tretrách. Proč vlastně nemá hrazdu, to se na gravel závody nesmí? Váhu asi moc neřeší, když tam má odpruženou vidlici.
Takže máme čekat časovku v gravelech? :-D