Úprava cockpitu na Orce
Protahovat hadice a dráty je neskutečný oser, ale výsledek IMHO stojí za to
Komín půjde samozřejmě pryč, omotavka dorazi snad dnes, ale da se na tom jet i bez ni
(vloženo 19.3.23)
Pěkně to vypadá, úplně klidně to aero plus neaero jde dohromady :-) (trochu si uklidňuju pochybnosti, udělala jsem podobnou volbu jako ty :-))
@honzis: vozí to tak Poel, předevčírem vyhrál San Remo, tak to asi bude fakt dobrý a každý hobík by to tak měl vozit taky. :)
To je otázka priorit držení. Mě by to třeba vadilo. Potřebuju mít páky rovnoběžně s řídítkama. Často mám ruce položený na přechodu páky a řídítek, když jedu delší rovinu a nemusím řadit ani brzdit.
a to je úmyslně tvarované tak, že páky jsou proti horní ploché části níž? mi připadá hrozný pro zápěstí, ale třeba se mýlím …
Kouba: bohuzel fotky z montaze nemam, bylo to tak neskutecny srani s protahnutim hadice a kabelu od predstavce k pakam, ze jsem uz nemel chut neco fotit. Jinak Orbea to ma reseno tak, ze hadice predni brzdy jde levou nohou od trmenu nahoru a sloupkem vidlice ven… mrkni treba tady, jedno video za tisic slov
https://www.youtube.com/watch?…
Gemini: Uz ho mam pres rok a porad jsem se nerozhoupal to poradne nafotit a dat sem
Tady se rýsuje hodně pěknej stroj…těším se, až bude v našich bajcích:-)
Moc pekne! Uvital bych i fotky z montaze. Treba mi neni uplne jasny, jak to jde vidlici.
Bože, tak to je hodně pěkný, líbí.