orm:i To je mi jedno, jen uživatelsky proto, kolik to vydrží. V tomto prostě nemají konkurenci. Opět udělali obrovský skok.
( spíš odskok :) )
Jinak nic proti Shimanu nemám a nikdy jsem neměl.
@zderes: Jako ze bude konecne vydelavat vice penez nebo jakej myslis, ze je smysl spolecnosti :-)?
Vypadá to, že Sram zvýšil náskok vůči rybářům. Tohle je fakt pecka kolik to vydrží!
Za mě:
Osobně ty největší výhody vnímám jinde – chybí „problémový“ čep = vše by se mělo méně hýbat = méně mlátit řetězem. Díky chybějícímu čepu a všemu více schovanému do rámu – ke kazetě, zde vidím i obrovskou naději na delší životnost. Lepší odstupňování kazety bude taky obrovský +.
Lepší řazení v tahu, pohoda instalace a nastavení, rychlejší/pomalejší… to už jsou jen detaily :-).
A navíc ty sady vypadají ukrutně dobře!!!
V tahu to řadí výrazně lépe a většinou bez zvukového doprovodu na kazetě :) Občas se to ale taky ozve, to nebudu lhát. Řadí to o malinko pomaleji. Jinak skoky na posledních pastorcích jsou lepší. Jízda je plynulejší.
Zkoušel jsem si na šaltr i stoupnout a mlátit do něj, nic se nestalo, funguje dál.
Ergonomicky mi více sedí nový Pod (a to jsem si nejdřív myslel, že je úplně na…) než Rocker.
Hmotnostně je to šul nul. XX SL je lehčí na řetězu a kazetě, malinko na klikách.
Asi bych kvůli tomu rám neměnil.
mirorek2: Takže cítíš ve funkci nějaký signifikantní přínos? Kromě toho, že se dá řadit v tahu, což je sice super, ale já bych to stejně nedělal :-). Hmotnostně to asi bude horší, než starý Eagle, nebo ne?
Možná časem tlumič za drobný doplatek v řádech 100eur :) Víc ne.
Jasný, jestli to má stejný motorek tak není o čem, myslel jsem, jestli i v tomhle směru není inovace. Nic neměř, díky.
Srovnání mám, přešel jsem ze starého AXS na nové T. Na co se ptáš? Bzyká to tak, že to nevnímám, nijak mě to neruší. Mohu zkusit zmeřít starý vs nový, měřák dám k řídítkům…
Tohle mne hodně láká, ale blbý je že se to musí vzít jako celá sada a to je ranec … asi počkám na GX :-)
kolik pak ta nádhera stála? Ja pořídil tu první verzi a jsem spokojen jak s cenou tak s funkci.. co to umí navíc kromě přímé montáže na rám ??
ty vado, taky tomu začínám přicházet na chuť…ale rám kvůli tomu měnit nebudu :-D
Zvuk motorku mě nijak neotravuje, aspoň trochu tuším, že to něco udělalo, popisoval jsem zvuk náběhu řetězu
Jinak jak píšeš o tom „nic neslyším“, zvuk motorku při přehození je tišší než klasika AXS? Z toho mě občas jebe.
Ale jo, to jo… Jenom si říkám, proč tam nedali nějaký pěkný kulatý, taky třebas oleštěný jak ty kliky…
Osobně jsem rád, že se zase vrátila nějaká ochrana převodníků přímo na kliky. Nárazník, aby dobře ochránil, musí být trochu větší, a tím pádem občas zbytečně zavazí. ;-)
mirorek2: tak to je super, kdyz to takhle realne funguje. Jako ja se soucasnym axs nemam sebemensi problem, ale kupovat novou sadu a mit kompatibilni ram, tak bych sel taky jedine uz do noveho axs. Tohle se jim asi wvidentne povedlo.
Nekecali…Toto je prosím sada pro totální hovada, prasata a jinou zvěř. Jedu jak debil do nejprudšího kopce vestoje a přidám a řadím a vůbec ale naprosto vůbec nepolevím, ta věc udělá jen jemné pink, ani to neslyším.
Konečně mají celkem pěkné kliky, a tak to zabijí těmi polo rockringy… :-)
Už si na vzhled nového Eagle začínám zvykat. Ještě pár týdnů a značně se mi to snad i líbit. Nějaké první dojmy?