Předchozí setup. 42x10-36
Váženo 7,64kg.
Stávající setup vyhovuje nejvíc.
Ke Sparkovi super univerzál kolo, do práce, do sraček, na delší tréning. Po mnoha změnách a zkoušení jsem zůstal na nastavení s Eagle řazením a převody 48/10–50.
(vloženo 16.5.23)
Značka | Scott |
Model | Addict Gravel 20 |
Modelový rok | 2023 |
Velikost | 58 |
Hmotnost | 7,64kg (váženo s pedály) |
Rám | Scott Addict Gravel 20(carbon) |
Vidlice | Addict Gravel HMF Flatmount Disc, 1 1/4"-1 1/2" Eccentric Carbon steerer |
Hlavové složení | Acros AIF-1134 |
Kliky | SRAM Red, 172,5mm, 42 T |
Středové složení | SRAM DUB PF ROAD 86.5 |
Měnič | Sram Eagle XX1 |
Řazení | Sram Rival AXS |
Převodník | Sram Red 48 |
Kazeta | SRAM Eagle XX1 10-50 |
Řetěz | Sram Eagle XX1 |
Náboj přední | Novatec |
Náboj zadní | Novatec |
Brzda přední | Sram Rival |
Brzda zadní | Sram Rival |
Brzdové páky | Sram Rival |
Ráfek přední | Nextie |
Ráfek zadní | Nextie |
Pedály | HT M2T |
Řídítka | Syncros Creston IC SL 420mm |
Představec | 110mm, -6' |
Sedlovka | Syncros Duncan 1.0 Aero 0mm offset |
Sedlo | Syncros Tofino SL |
Pláště | Tufo Speedero 44 (Tubeless) |
Sparka pořád mám.
Pěknej, čekal sem na něj. Nakonec se ale v CZ zmohli jen na jedno XL a jedno Mko. Takže sem dotáhl Ridley Kanzo Adveture. PS: Sparka sem už prodal prášilo se na něj ????
FreeBoy má pravdu. Jde o výšku ráfku. Vysoké karbony jsou na terén nepříjemně tvrdé. Takže karbon ano, ale nízký. Pak to bude fungovat opravdu dobře. „Komfort“ zachován a k tomu nízká váha.
Freeky – řekl bych, že DaD nedoporučuje do terénu vysoké carbonové ráfky, které se hodí na silnici. Takže podle mě nejde o carbon, ale o výšku ráfku.
Zavidím ti tu váhu. Já mam 193 a bohužel 100kg :/ Jinak DaD proč nedoporučuješ karbon ráfky na gravel? Já teď pořidil campagnolo shamal a zatím spokojenost i v terénu. Poprvé co mám bezduše, tak možná i proto.
Díky všem za názory, snad jsem i někoho trochu inspiroval, když se bude rozhodovat pořídit gravel.
Jinak opět pro info, mám 188cm/75kg, dlouhý ruce, dlouhý nohy.
Moc pěkné kolo! Ty ráfky neměň za vyšší karbony pokud s tím budeš jezdit i v terénu. Úplně to zmrší pocit z jízdy. Na silnici dobré v terénu mrtvé..
Tohle musi letet neskutecne..
Kokpit a hmotnost boží. Addicta (silnici) jsem taky málem koupil, pěkný kola dělá Scott.
Tak to je pecka gravel, za tohohle Scootíka taky nemůžu jinak než za pět! ;-)
16.5.23 12:51
Je to focené na polňačce mezi Debrnem a Dolanama.
Nn
Taky ho mam v hledacku :) jen ten „predstavec“ je mastidontni.
Je to ten kousek z cyklobazaru?
Gravel s agresivitou silničky. Pěkné, jednoduché a i barva je nevšední.
V poho, do jistý míry je nížší váha kola super, ale pak už to je stejně o nohách.
To jako jó, ale viděl jsem pedály . Nevěděl jsem, že je váha bez .
Ok tak model 2023 :-)))
Váženo 8,2kg bez pedálů.
Mám tam mnohem lehčí pláště než ty tunový Schwalbe a navíc tubeless. Kokpit, sedlo atd. taky dost odlehčil kolo. Když se podíváš tak tam je „pár“ změn oproti původnímu stavu.
Kolo parádní. Jenom rok bude 23 a váha taky asi vyšší. Scootík jasných 5 :-)