Další racionálně (a finančně) neobhájitelná přestavba kola, které je mojí „jedničkou“ a které už mělo být dávno vyměněno za něco modernějšího. Jenže mě namísto flattopů, bezdrátů, velkých kladek a malých pastorků baví věci, které už moc lidí nechce…
Takže v aktuální evoluci je na kole už skoro kompletní Campa Veloce, kokpit „made in USA“ a především nové záplety (ráfky od Toma, zapleteno Hnojem). Když teď koukám na fotky, tak to vlastně ve výsledku vypadá tak trochu hipstersky, ačkoli plnovous u mě teda rozhodně nečekejte!
(vloženo 2.6.23)
Značka | Bareš |
Velikost | 56cm |
Hmotnost | 10,2 |
Rám | Bareš - ocel |
Vidlice | Bareš - ocel |
Hlavové složení | Ritchey Logic |
Kliky | Shimano 600 |
Středové složení | Kinex čtyřhran |
Přesmykač | Campagnolo Veloce |
Měnič | Campagnolo Veloce |
Řazení | Campagnolo Veloce |
Převodník | velký 52z Miche Primato, malý 38z Gebhardt |
Kazeta | Campagnolo Veloce 10sp 12-25 |
Řetěz | Campagnolo C10 Veloce |
Náboj přední | Miche Primato Syntesi |
Náboj zadní | Miche Primato Syntesi |
Brzda přední | FSA Gossamer, špalíky Miche New Carbon |
Brzda zadní | FSA Gossamer, špalíky Miche New Carbon |
Ráfek přední | EiE |
Ráfek zadní | EiE (asymetrický) |
Dráty | Pillar CX Wing |
Pedály | Shimano Ultegra |
Řídítka | Soma Highway One, omotávka Ciclovation Advanced Leather Touch |
Představec | Soma Sutro 80mm |
Sedlovka | Gipiemme |
Sedlo | Brooks Team Pro |
Pláště | galusky Tufo Elite Ride 25mm |