Hospital Kuks.
Zámek Kačina.
Cílovka přírodního moto okruhu v Hořicích.
Levé křídlo obsahuje knihovnu. Pravé divadlo. Patřil Nosticům.
Klášter Želiv. Pivovar s restaurací v areálu.
Červená Lhota
Vesničko má středisková. Křečovice.
V řeči čísel.
V rámci brevetu 600 km jsem cvaknul pár oblíbených míst. Trasa https://strava.app.link/tXvWQCOOlAb
Podařilo se pod 24h celkového času, takže spokojenost. Hodně velkou čáru přes rozpočet mi udělaly noční teploty často blížící se 4 C.
Trasa těžká, jak jsem ji naplánoval, takže nadávat můžu akorát sobě. Na druhou stranu spousta krásných míst a dík skvělé viditelnosti jsme měli ráno cestou na Kuks možnost sledovat Krkonoše včetně sněhových polí. Trochu to kazil silný protivítr, ale bylo to jen 100 km a pak už jsme jeli dalších 290 km po větru. Na Kačině se konaly trhy, ale ani tak jsem se nezdržoval a razil na další kontrolu do Želiva. Houpavé kopečky s větrem v zádech nabízely možnost si pěkně vykašit nohy, což se docela dařilo. Na kontrolu v Červené Lhotě jsem dorazil akorát těsně po zavíračce zámku a světlo nebylo tak dobré jako vloni, ale i tak se snad podařila slušná fotka. Dále naštěstí stále po větru přes Veselí nad Lužnicí a kolem Hluboké směr Brloh, kde jsem na Jaroníně na kontrole přehodil svršky, hodil do sebe vývar, guláš a zalil jej nealko pivem a vydal se vstříc noci. V Brloze(hu) (točil se tu film Údolí včel) jsem minul nedostavěný klášter pavlánů s kostelem sv. Ondřeje. Dolů na Netolice, kolem Temelína do Týna a pak má oblíbená silnice Bernartice, Milevsko, Sedlčany, Křečovice a Neveklov.Tady už cítím prázdné nohy a do kopců se vleču na lehký převod v sedle nebo se snažím je vyšlápnou silově ze sedla (na jízdu silou v sedle nejsou nohy). Před Benešovem chytám hnusnou krizi kvůli chladu a vyčerpání, kterou nějakým zázrakem rozjíždím. Poslední kontrola v Sázavě a začínám tušit, že to dám pod 24h. To a počínající úsvit mě nakopne a dojíždím krátce po páté s časem 23:11.
Na závěr díky Petrovi za doporučení a dodání světla Magicshine MJ-906s . Vypadá to, že na nízký výkon, který je pro jízdu na silnici zcela dostatečný, dá 3 noci.
Hlavně ale díky Honzovi za support na kontrole na Jaroníně, za teplé jídlo i vlídné slovo. :-)
(vloženo 4.6.23)
Dobre ty. Na podobne lumparny zatim nemam hlavu, ikdyz nohy by to asi daly. Treba az budu starsi a blbejsi.. :-D
Nechci nijak snižovat ty vzdálenosti, ale věřím, že Adu i Roud by 200 i 300 v limitu dali i obědem. Kluci, co pořádají Brněnské brevety mají celkem smířlivé trasy. Já mám nakliknuté už taky nějaké – viz https://mapy.cz/s/nugetunepo s tím, že letos asi jen jako testovací a příští rok normálně v kalendáři.
Roude, to dvoukilo bychom mohli dát, ne? :-) Ale 13:30 limit, asi nebudeme moci moc žrát a zevlovat :-)
Neskutečný, Tomáši. Jinej vesmír. Jenom tak přemýšlím, jakou z nás „sportovců“ a přemoudřelců tady musíš mít asi srandu.. :-)
Jo, abych nezapomněla v tom šoku – Červená Lhota dobrý :-)
Neskutečnej výkon, parádní místa.
Na tohle nemám ani nohy ani hlavu :-D , ale je dobrý tady sledovat co vše je možný a nechat se motivovat.
Jirko, asi nejlíp je celá Randonneuring kultura popsána na https://en.wikipedia.org/…andonneuring včetně brevetu(y).
A co to je ten brevet? Google mi ukázal něco o vojenských hodnostech a to mi k cyklistice nějak nesedí :)
Roud: Ano, základ je 200. Pak 300, 400, 600 a 1000. Pak Super Randonnée, což je 600 s minimálně 10000 m převýšením. Všechny mají časové limity. Viz “bod 10 pravidel”: http://randonneurs.cz/propozice.html
Parádní výkon! Gratuluji k vydařené šestistovce přes spoustu krásných míst. :-)
Dík všem. Trasa je součástí naší snahy objet kompletní sérii brevetů, rozjet randonneuring komunitu v ČR a také se kvalifikovat na Paris Brest Paris. Gratuluju dalším 2 jezdkyním a 2 jezdcům k úspěšnému dokončení. Noční či ranní teploty nás všechny docela překvapily.
Pokud by někoho zajímala historoe Paris Brest Paris, tak na Štěrba.cz je přeložený report z prvního ročníku
Hluboký úklon, respekt a vše co si jen člověk dovede představit. Jak už tady bylo napsáno, takováhle vzdálenost, tě zdecimuje i v autě, natož na kole.
Chybí Ti tam Zvičina :-)) Parádní výkon Tome !
Tak to je masakr. Mě osobně by takové kilometry „vyšťavily“ i v autě :D
Nechápu vůbec nic. Z takové vzdálenosti bývám rozlámaný i když jedu autem, na kole si to nedokážu ani představit.
Paráda a fakt minimální ztrátový čas, což je na takové štrece fakt na smeknuti , super!
Tohle musel být zážitek. Moc pěkné. Noc dokáže štípnout, v té zimě co byla. Při únavě je rozhozená termoregulace. Respekt.
Krásnej okruh, pěkně jsi pojezdil, to teda jo. GJ.
Tomi-S: Radar je namontovaný na nakresleném a vytištěném držáku. Nechtěl jsem držák na sedlovce, kde vozím rezervní blikačku. Na tom garminím bajonetu mám občas i blikačku. Na další akce budu muset namotnovat bikepackovou brašnu. tak se vrátím k obyč držíku, nebo si nakreslím nějakou redukci na brašnu.
@Tomik_S : Tak některý sedla, typicky spešlácký, mají montážní otvory, takže na tohle příslušenství ideální volba.
Veliká paráda. Úžasný výkon a ještě krásné fotky jsi pro nás nafotil.
Poklona,mazec švih.Co mi neladí,je ten radar pod sedlem na té stíhačce :-)
Pro většinu tady to je nedosažitelný výkon.
Uff. Skvělý výkon, pro tebe asi běžný, pro mne sci-fi. Neveklov boží, v galerii chybí snad už jen Kamenožrout :-)