Takže se ukazuje že dvojplošník byl slepá větev vývoje, doufám že tp bude mít lepší geometrii než Grizl, kterej je vysokej s nízkou hlavou, navíc extra tvrdej a nepohodlnej.
Myslím, že se snaží o pohodlnější grizl, jakožto grizl je extra tuhej, a bez dvojplošníku – to byl pro určitou mnozinu kupců designový handicap
Vypadá to jako současný Grizl se zadní stavbou z Graila. Očekával jsem něco zajímavějšího.
Dvojplosnik je malo aero. Vzhledem k tomu, kam profi zavodni gravel scena smeruje bude tento parametr hrat cim dal vetsi roli. Zminoval to i Vakoc.
Jj, je tam par novych veci – ulozny prostor, novy kokpit, D shape sedlovka, vetsi prostupnost plastu (nejspise). Potrebovali vice odlisit Grail a Grizl. Grail bude zavodni naradi, rychla gravel raketa a Grizl vice offroad gravel a kolo vhodnejsi na bikepacking.