Original = 458g
Garbaruk axs = 376 g
Detail
Gx axs tuning garbaruk s xtr kazetou a retezem
Garbaruk voditko
Garbaruk kladky
Vylozene nutne jsem to nepotreboval, ale za tech bratru 1.195 Kc jsem to musel vzit :-). Na svem fullu mi hvizda gx axs a vsichni vime, ze gx je docela tezitko kvuli tomu raminku a je fakt, ze mi prijde, oproti x01 axs na HT, ze ta hazka asi vic mlati?! To, zda to bude tou vahou, nebo faktem, ze s fullem jezdim vetsi prasecarny… nooo asi spis to druhe :-). No nic, za zkousku to stoji. A po prvni jizde musim rict, ze to radi min stejne dobre, jako predtim. Vizualne se mi to libi vic, ty kladky jsou krasne zpracovane, vaha cele hazky sla o –82g dolu, tak uvidime, jaky rozdil to udela…. Jako za necelych 1.200,– fajn, a mam aspon cele nahradni raminko s kladkami, kdyby zase klacek… :-(.
(vloženo 1.7.23)
I sem odložím upozornění, že to ramínko nemusí fungovat. Více zde:
Tomxxx: jj, je to tak a kdyz tyhle kovove odejdou ci mne budou v necim vadit, tak tam hodim ty oroginalni gx.
Kladky se dají nechat původní, tam rozdíl v hmotnosti je malý, hlavní rozdíl je to vodítko.
Bsa: hale, rekl bych, ze jo. Vse souhlasi a kvalitou je to videt… mel jsem kdysi kazetu i prevodnik harbaruk a tady je to videt, ze to na 98% bude origo.
Ramínko vypadá v pohodě ale ty kladky by zasloužily určitě víc materiálu:/
Docela čumím že se pouhou výměnou ramínka s kladkama dá ušetřit 80 g. To je originál z olova? :-O
US $22.36 16% Off | Mtb Road Rear Derailleur Cage Pulley Wheels for SRAM 11/12 speed Derailleur Oversized Bearing For NX GX X01 XX1 EAGLE AXS
https://a.aliexpress.com/_mPkZBBW
Vymena byla cajk, asi 30 minut konplet a bez problemu. Ale predtim jsem koukl na video na YT, takze jsem tak nejak vedel, co a jak…
Jo vetve jsou sv.ne i pro original… ja takhle rozsekal uz jednu celou hazku axs diky vetivce :-(
Odkaz na konkrétní shop by byl? Jak těžký je to vyměnit?