To je tak, kdyz nutne potrebujes prevezt bika :-)
(vloženo 26.7.23)
Tvl a já si lámu hlavu že mi nesedly díry o 2mm na nových samodomo konzolích a že se to asi bude trochu víc namáhat na krut :-D
zajimavy, ze nad bratru styrycetikilovou fosnou chycenou jen gumicukama se nikdo nepohorsi. :-D
Jakube, srandičky, ať si dělá někdo doma na dvorku a nejezdí s tím mezi lidi :-)
Jsou pásky a pásky, záleží na výrobci. Některý člověk přetrhne už při utahování a některý drží i když jsou dlouhodobě vystaveny rozmarům počasí. Tohle je ale echt prasárna, jako srandička ale dobrý.
proč tam na tom „kole“ rovnou nedojel? asi má převodník 26z jako jeden místní
JSt: takto zaparkovane auto s kolem, latkami na strese a stahovacimi pasky to mel ted v So 22/7 nekdy kolem 9:40 pred startem KPZ Kralicak na parkovisti naproti stanici lanovky ve Stribrnicich.
Takze nouzove reseni po zavode s vyuzitim na trati dostupneho matrose to nebylo.
Na druhou stranu – je docela dobre mozne, ze je to typek ze Stronie-Slaskie odkud to ma do Stribrnic necelych 20km po silnicich, ktere jsou spis sirsi cyklostezka, realne se tam neda jet vic jak 40 a provoz je tam temer 0.
To ho samozrejme neomlouva..
Aha. Těch pásek jsem si všimnul až teď.
Myslel jsem že tam má normální provazy/lanka.
Kdyby ano, tak bych tomu věřil více než jakémukoliv nosiči.
JSt: Jo, já kdysi vezl spárovku, asi 80×240. No zjistil jsem, že při 70 km/h už se chystá vzlítnout a gumicuky jsou málo. Takže holt po okreskách šedesátkou, jakmile se objevil kamion v protisměru, tak zvolnit na 30, protože protivítr… Bylo to dobrodružné, ale těch 70 km jsem to dovezl. :-)
kdyz ridic veme v potaz, co ma na strese, nemuze byt problem… dokavad ho nemine kilem nakladak nebo neprijde poryv vetru, pak by mu mozna doslo, ze alespon kola sundat mohl. :-D
druha vec, ze vime hovno, co borca k tomuto kroku vedlo a jak daleko a po jakych cestach s tim jel. jestli je to ten tady niz na fotce tlacici kolo po rovince, treba rozlamal orech, a kolobrndit par km do zazemi zavodu se mu nechtelo. „pricniky“ jsou patrne ze znaceni trati nebo ohraniceni parkalu a pasky byly pravdepodobne taky puvodne urceny k heftnuti startovniho cisla. ;-)
myslim, ze kazdymu soudnymu musi byt jasny, ze 90 po okresce nebo 130 na dalnici s tim urcite nejel. ale zajimalo by me, jestli by driv uletelo kolo z pricniku nebo pricniky i s kolem z hagusu. ;-P
Hustý! Koupíš si kolo za čtvrt míče a nemáš pětilitr na kombo příčníky a nosič. Když si vzpomenu, jak se mi při 130 v rychlým pruhu u Vyškova vysmekly příčníky i s kolem, který jsem tenkrát utáhl jen „nasladko“, né na krev, tak za takovým týpkem bych fakt chtěl jet… :D
Lidi jsou velmi vynalézaví… Dokud se něco nestane. Tohle jsem zase vyfotil v Náchodě. Vlastní dítě bych na to nikdy nepostavil, ale tihle rodiče lepící pásce evidentně věří víc, než je záhodno.
Tak to už je opravdová debilita v praxi… Až se to kolo uvolní za jízdy a někoho zrání, nebo dokonce zabije…
No víc bych tomu asi věřil, kdyby to poheftoval dostatečným množstvím strečovky.
pepek: V tahu možná a ani tomu nevěř. Vzhledem k tomu množství ohybů pásku a hran se to střihne jako prd.
Kamaro: to těžiště kola je 10 metrů vysoko? Protože jinak tvému postu nerozumím.
fiat není auto, ta věc na něm bez vidlice není kolo, nikde žádný problém nevidím
Ja uz se nedivim nicemu.. viz prilozene fotky z letosni zimy u nas v Krusnych. Polaci sice ne, ale pro zmenu nemcouri. A takhle jezdili kazdej den na svah, sundavali a zase nandavali. Tyden! Uz si nepamatuji mesto, ale poguglil jsem si predtim spz a bylo to 4 hodiny jizdy od nas. Doufam, ze je v Nemecku zasravili a osolili.
pepek: Ano, takhle laicky jsi to spočítal krásně. V reálu je to sice úplně jinak, to kolo má někde těžiště, toto těžiště je na nějakých vzdálenostech od bodu uložení (pákách)… Ale nechám Tě žít ve vědomí „selského rozumu“, že stačí podělit dvě čísla a je to vyřešené…
pepek – všemu nevěř . Mám páskama přidělanej blatník k rámu a dost často musím měnit , protože praskají :-(
Pásek má pevnost v tahu 50kg. Kolo má 10kg. Pokud Panda nepojede v točce 5g (to nedá ani F1), tak to pásek vydrží :-)
Tvl, a ja mam strach, kdyz vozim fatbike ve standrdnim stresnim nosici thule, s tim, ze ram je samosebou uchycen na tyci, ale kola (se nevejdou do drazek) mam uchycene na pevnostni pasky :-). Takze oproti tomuhle borci jsem v klidu :-D
Milovník červené
Normálka ne? Koupil prvně kolo, pak sotva zbylo na malý auto, na nosič už vůbec.
Ale osazené to má hezky. Kliky Gerbhardt se moc nevidí. Tak snad dobře dojel a nikoho u toho nezabil.
Ale osazené to má hezky. Kliky Gerbhardt se moc nevidí. Tak snad dobře dojel a nikoho u toho nezabil.
Tohle jsem vyfotil uplne nahore na CS/PL hranici… Takze pan s tim normalne jezdil v provozu…
Mazec :-D Stahovačky řeší všelicos, ale toto příliš důvěry nebudí, navíc co na to chlupatý? :-)
No jsem si celkem jisty, ze jsem toto videl v sobotu ve Stribrnicich na parkovisti na poslednim Kolo pro zivot – Kralicak. Stalo hned vedle cesty na 2 parkovisti zespod, jestli se nepletu..
Takze to nebylo jen naaranzovane pro foto na IG ci zde..
Tak snad to bylo jen vyfocené na instáč a zase sundané. Jet s takto upevněným kolem by byla veliká nezodpovědnost.
Co na to říct.
Něco jsem se navozil kol na střeše,ale tohle není ani gheto řešení.Je to čisté ohrožení všech a všeho okolo.
Snad je to jen naaranžované kvůli fotce,jinak velmi výrazný předozadní i stranový pohyb je při jízdě naprosto zaručen.
Ty zip pasky mne prijdou hodne poddimenzovane. Neveril bych tomu. Jinak pekne kliky.
pokud nevezes 4 lidi v aute, tak sundany kola, vynadan sedlovka a sundany riditka zajistej bezpecnej prevoz uvnitr v aute. a ta anabaze bude vyrazne rychlejsi nez tahle ghetto hicarada :-) a teda ty pevnosti toho jednoho pasku bych se fakt bal…
Doporučuji zasunout sedlovku, páka bude v zatáčkách mnohem menší :-)
Panda zvladne vse. Jednou jsem na ni takto vezl lednici do sberneho dvora, byla skoro delsi jak to auto:)