Celopéro SE

Přidat foto

Ve standardu MTB Allmountain SE s motorem Yamaha PW-X2 a baterkou 600 Wh

(vloženo 31.7.23)

1Pawell 1Pawell
Ohodnoť bajk: (2.3  / 49 hlasujících)
Značka Haibike
Model Allmtn SE
Modelový rok 2021
Velikost XL
Hmotnost 20,5
Rám HB celokarbon
Vidlice Ohlins RXF36 air
Tlumič Ohlins TTX air extended
Hlavové složení Acros BlockLock
Kliky HB
Řazení Sram XX1 Eagle AXS, 12s
Převodník HB Alu 36t
Kazeta Sram Eagle 10-52t
Řetěz Sram Eagle XX1 Gold
Náboj přední DT Swiss
Náboj zadní DT Swiss
Brzda přední Shimano XTR 203mm
Brzda zadní Shimano XTR 203
Brzdové páky Shimano XTR
Ráfek přední DT Swiss Carbon hybrid 29"
Ráfek zadní DT Swiss Carbon hybrid 27,5"
Řídítka Raceface X C, carbon, 785mm
Sedlovka Sram Reverb AXS
Sedlo Prologo Proxim
Pláště Maxis Minion

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
roman 3D
roman 3D

11.8.23 11:10

paráda za pět

Reagovat
Tkadlecrr
Tkadlecrr

3.8.23 09:52

krasavec ..taky se už těším na EEEEE

Reagovat
Vilém
Vilém

2.8.23 22:03

Chybi tomu rohy, stojanek a odrazky do vypletu.

Reagovat
michomin
michomin

2.8.23 20:14

Fotka naprd, ale stroj nabušenej. Radost si člověk musí dělat v každém věku. Asi jsi na kole divoch, když jsi pořídil takovéhle zdvihy.

Za mně za 5.

Reagovat
maros.77
maros.77

1.8.23 21:48

Osazení bez kompromisů, ale…

Reagovat
Octopuss

1.8.23 16:42

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Duba

1.8.23 10:30

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
plysovykozisek
plysovykozisek

31.7.23 22:06

Mě se to líbí, až na ten zadní blatník

Reagovat
pačes
pačes

31.7.23 20:59

Upřímně, rám se mi nelíbí, ale osazení za 5, tiše závidím, tomu se při přestavbě svýho Leva ani zdaleka nepřiblížím. A ten blatník vzadu.....

Reagovat
JacoP
JacoP

31.7.23 20:48

Design HaiBike nikdy neuměl…masakr, za to bych nedal pětikorunu ;0)))))

Reagovat
hawrda
hawrda

31.7.23 16:24

Pepo, jen tlumočilm slova toho borce z obchodu.

Neměl jsem důvod to někde ověřovat.

Teď to možná udělám:).

Reagovat
Pepa Hrabačov
Pepa Hrabačov

31.7.23 15:23

Přístup k tlumiči je přes otvor krytý dvířky v dolní části spodní trubky. Tímto otvorem lze běžným způsobem seřídit tlumič, nastavit kompresi a odskok. Malým otvorem s krytkou na boku sedlové trubky lze kontrolovat pomocí pozice O-kroužku nastavení hodnoty sagu. Pomocná stupnice s doporučenými hodnotami tlaku vzduchu je umístěna v místě hlavního čepu.

Vyjmutí tlumiče v případě servisu nebo výměny tlumiče a jeho zpětná instalace je stejně snadná jako u běžného uchycení tlumiče u odpruženého kola.

Reagovat
hawrda
hawrda

31.7.23 15:14

Nevím jestli nesika, na servis tam nechodím.

Fakt ale je, ze ten tlumič je v tom rámu zabetonovanej:).

Reagovat
Pepa Hrabačov
Pepa Hrabačov

31.7.23 15:01

Jojo .Slabší motor, menší baterka , ale 17 kg. A mechanik bude asi pěknej nešika:-)))

Reagovat
hawrda
hawrda

31.7.23 14:42

Pepo, tohoto Scotta jsem si nedávno prohlížel v obchodě.

Teď jsem nezkoumal parametry, ale není to s omezeným výkonem, tedy i menší baterkou? Něco podobného dělá TREK.

To pak vypadá to kolo o dost lépe.

Mechanik v obchodě mi k tomu povyprávěl, že při servisu tlumiče vzhledem k uložení v rámu, se musí rozebrat zadní stavba.

Údajně práce na celý den:).

Reagovat
Pepa Hrabačov
Pepa Hrabačov

31.7.23 13:53

hawrda- jsou i pěkná éčka :-)

https://www.scottmtb.cz/…n-eride-910/

Reagovat
Jirra
Jirra

31.7.23 13:42

5× baterka, to je sen každého nabiječe :-)

Reagovat
hawrda
hawrda

31.7.23 12:49

Není to hezký, ostatně jako většina éček.

Reagovat
esmo
esmo

31.7.23 11:43

Vidět takový osazení na Haibiku docela bolí :D

Reagovat

Další galerie z kategorie

mirekk 14
mirekk 3
trpaslik72 17
zdenalfofin 18
TJK 41
sevava 8