Tak je to venku a je to skutečná obludnost :P
(vloženo 6.8.23)
Fajn video. Ale ten komín a krátký „představec“ to kolo vizuálně naprosto zabíjí :(
Jj, to je ono. Ale ještě přemýšlím, a stále intenzivněji, že bych koupil hotový kus a nestavěl. Jen bych tam dal keramiku a nechal to být.
Tak přeji šťastnou ruku, to tvý současný SL7 je parádní, naštěstí na mě moc prťavý :-)
Přemýšlím, ale flekáč bude na mě asi dost divočina. Vypadá to na toho do červena.
Mě se také moc nelíbí, ale stejně si ho koupím. No, nemám to vůbec lehké, že? :D
@Čipera Na živo jsem to opravdu neviděl, ale občas se mihlo v záběru na TdF a nějak nelíbí no, ale proti gustu ;-)
Aduldinho: To nové bianchi takhle z boku vypadá celkem ošklivě, ale osobně sem ho viděl v reálu ze všech uhlů a musím říct, že to kolo je nádherný, pak až když človek vidí ty detaily co na fotce videt nejsou je to uplně jiný kolo. Snad to bude i případ této obludy i když je to specialized tak asi nebude.:-).
Už je i skladem
Tak o tom, že to pojede jak „sviňa“ tu nikdo nepolemizuje…
Nema zmysel pockat si na SL9? Konkretne cisla este nemam, ale verim ze bude este lepsi, este tuhsi, este viac aero… :)
takze podpultovku nesezenes. Leda nadpultovku podstrechovku
Pikaču: Rám už plní héliem, takže se vznáší. Až když se osadí kola, tak teprve drží při zemi. :-)
teď mě napadlo, že kdyby člověk jel na kole pozpátku nebo na něm seděl opačně, tak vlastně bude mít minimální odpor…třeba to amíci zapracujou…
Ve spešlu ví, co na R&D dělají, potřeba se svézt a pak kritizovat .. he he
Za me uplne v phode evoluce a kdybych hledal univerzalni silnicku, tak po tom asi sahnu.
Ta hlavovka je strašidelná. Brrrrr. Chtělo by to méně výraznou barvu. Nejlépe černou.
Na čísla z TdF snad nebudeme muset další rok čekat, přijdou jiná během chvíle…
Nicméně je to opět vylepšení různých hodnot, nakolik to je relevantní pro toho kterého člověka, to si musí vyhodnotit každý sám…
Design jedni haní, druzí s ním nemají problém, v tom je to stejné…
Podle tunelu je ram o 1 nebo 2 Watty rychlejsi nez SL7, ale zaroven je ramovka o ~200 gramu lehci. To je podle me skvely vysledek, jestli k tomu navic plati tuzsi a komfortnejsi. Klasicky marketing. :D Pockejme, co reknou cisla z Tour.
Je zajímavé, že to aero uchycení zadních vzpěr k sedlové trubce bylo na předchozím modelu aero a snižovalo odpor o xy wattů, teď je to tam jak u hliníkového rámu :)