Prvně jsem koupil rám s vidlicí, pak sadu GX Transmission, brzdy a další nezbytnosti… no a dnes proběhla montáž a první testovací jízda. Fotky pořízeny cestou ze servisu, poloha brzdových pák a řazení se ladila až potom
(vloženo 8.9.23)
Značka | Scott |
Model | Spark ST 900 Tuned |
Modelový rok | 2023 |
Velikost | L |
Hmotnost | 12,65 |
Rám | Spark ST Carbon HMF Integrated Suspension Technology Flex Pivot / Adjustable head angle |
Vidlice | RockShox Pike Ultimate Air Charger 3 RC2 140mm w. butter caps offset 44 mm |
Tlumič | FOX FLOAT X NUDE PE EVOL Trunnion 165x45mm |
Hlavové složení | Syncros Acros Pro |
Kliky | SRAM GX Transmission 175 mm |
Středové složení | SRAM PressFit BB92 (92 x 41 mm) |
Přesmykač | xxx |
Měnič | SRAM GX Eagle Transmission |
Řazení | SRAM AXS Pod Controller |
Převodník | SRAM 32 zubů |
Kazeta | SRAM GX Eagle Transmission 10-52 z. |
Řetěz | SRAM GX Eagle Transmission Flattop |
Náboj přední | Syncros straightpull 6 děr |
Náboj zadní | Syncros straightpull 6 děr |
Brzda přední | Shimano Deore XT BR-M8120 |
Brzda zadní | Shimano Deore XT BR-M8120 |
Brzdové páky | Shimano Deore XT BL-M8100 |
Ráfek přední | Syncros Silverton 1.0 carbon hookless 26 mm |
Ráfek zadní | Syncros Silverton 1.0 carbon hookless 26 mm |
Dráty | DT Swiss Competition |
Pedály | Shimano XT |
Řídítka | Syncros Fraser iC carbon |
Představec | Syncros Fraser iC carbon |
Sedlovka | Bontrager Pro carbon 31,6 x 400 mm |
Sedlo | Ergon |
Pláště | Vittoria Terreno 29-x-2,25 TL ready graphene |
No jo, klasika BF… každý druhý ve volných chvílích trénuje s Ninem a radí Yanickovi s tuningem Sparku…
Jo, jsem geront ročník 1966, podle některých bez nároku na slušné XC kolo. Před 4 lety jsem se zrakvil na kole (fraktury pánve a kostrče…), mám trvalé následky, jsou dny kdy sotva chodím – ale přijdu se sem podívat na některé členy, až jim bude 57, zda ještě vůbec jezdí a na čem – ale nebudu si z nich a jejich kol dělat prdel, páč mám vychování
A to jsem ještě nenapsal, že v těch “papírových gravel pláštích” jsou duše, to by někomu mohl prasknout žlučník.
Nicméně pro ostatní
Rám je pekný ale ako celok už mi to moc nesedí. Krk sa bude zkracovať? Tie podložky k tomu vnútornému vedeniu vyzerajú ako nadstavba keď sa neujde väčší rám…
Ale nech Ti to šlape podľa predstáv.
Je samozřejmostí, že každý jezdí na kole které mu vyhovuje, ale tenhle Spark je znetvořen. Nicméně hodně natočených kilometrů.
Pevná sedlovka, pláště na trekové kolo, rohy na řidítkách a k tomu Pike. Asi ten setup nechápu. Ale mohlo by to být fakt super kolo.
Jachymp:))) presne.
Na druhou stranu, tohle bude na lesni cesticky a sotky mega pohodlny.
nemůžu si pomoct, ale ta řadící páčka vypadá tedy odporně… ta původní rocker je výrazně hezčí a možná i ergonomičtější ,ale to nemůžu posoudit protože jsem je neporovnával
Pláště a sedlovka jsou zřejmě osazeny podle potřeb majitele, takže proč ne…ale mě na tom celku něco hrozně nesedí…a asi to budou ty Ergon gripy ( nebo možná celý kombo )…
Proč na takovou střelu papírový pláště?
Jako asi je to raketa, ale je to nějaký divný, nemůžu si pomoct, ale nelíbí.
Jako teleskop AXS by to pasoval, neze ne. Ale proti gustu, zadny disputat.
Neee, super schopny DC ram, Pike, 4pistky a k tomu pevna sedlovka a gravel plaste.
Nehodnotim :)
5*