Po urvání patky a vykuchání zadního kola, nastal čas na upgrade na Ultegru. Elektrika senzační, carbon řídítka skvělý. Jede to fantasticky, nastavení a seřízení naprostá paráda.
Ano, pláště mají rozdílnou barvu :D nedávno jsem sjel zadní plášť a ve skříni jsem našel loňský plášť z předního kola, který je v pohodě. Takže letos to dojezdím takto a na jaro nahodím stejný model na oba kola :D
(vloženo 26.9.23)
Značka | Giant |
Model | TCR Advanced 3 |
Modelový rok | 2021 |
Velikost | M/L |
Hmotnost | 7,8 (s pedály, bez brašničky, světel a Edge) |
Rám | carbon |
Vidlice | carbon |
Kliky | Ultegra 8170 |
Středové složení | Shimano Pressfit Dura ace |
Přesmykač | Ultegra 8170 |
Měnič | Ultegra 8170 |
Řazení | Ultegra 8170 |
Převodník | Ultegra 50 -34 |
Kazeta | Ultegra 11 - 30 |
Řetěz | Ultegra |
Náboj přední | DT Swiss 370 |
Náboj zadní | DT Swiss 370 |
Brzda přední | Ultegra 8170 |
Brzda zadní | Ultegra 8170 |
Brzdové páky | Ultegra 8170 |
Ráfek přední | Roval C 38 |
Ráfek zadní | Roval C 38 |
Dráty | DT Swiss |
Pedály | Shimano SPD-SL 105 |
Řídítka | Deda Superzero Carbon 420 mm + Supazac |
Představec | Giant 10 mm |
Sedlovka | Giant |
Sedlo | BBB Echelon 165 mm |
Pláště | Pirelli P Zero TLR 28 mm a Continental GP 5000 TR |
Moc díky, je to radost na tom jezdit. Ještě když je takhle nádherně. Btw. předtím tam byla Tiagra, takže lepší sadu to chtělo, obzvláště když přehazovačka byla na odpis.
Moc pěkný, tyto upgrady kdy z původního kola nezbyde skoro nic mám rád :). Osobně bych místo elektriky vzal raději o něco vice aero kola (roval rapide), ale každý má jiné priority a hlavně, že kolo dělá radost.