Kompletně renovované kolo favorit.
Vyčištěný pohon a nový nástřik rámu.
Kolo je vybaveno blatníky a jsem ochoten přimontovat zadní nosič.
Kolo je plně funkční a jsem ochoten vytvořit kupní smlouvu.
Cena dohodou.
(vloženo 27.11.23)
Značka | favorit |
Model | silniční kolo |
Modelový rok | 1990 |
Velikost | 54 |
Hmotnost | 11 |
Rám | ocel |
Vidlice | ocel |
Tlumič | není |
Hlavové složení | originální |
Kliky | originální |
Středové složení | originální |
Přesmykač | originální |
Měnič | originální |
Řazení | originální |
Převodník | 54,44 |
Kazeta | 5 stupňu |
Řetěz | originální |
Náboj přední | originální |
Náboj zadní | originální |
Brzda přední | originální |
Brzda zadní | originální |
Brzdové páky | originální |
Ráfek přední | originální |
Ráfek zadní | originální |
Dráty | originální |
Pedály | originální |
Řídítka | originální |
Představec | originální |
Sedlovka | originální |
Sedlo | nové |
Pláště | nové |
Kdysi jsem na nejakem takovem ramu, asi Favorit postavil tohle priblizovadlo. To mi dava daleko vetsi smysl a spousta se tim vyresi jako malo funkcni zadni brzda, u torpeda je vcelku jedno, zda je rafek 622 v ramu pro 630. Hlavne se na tom kole nema moc co srat.
Jezismarjaaa! Ten zadni bowden je fakt priserny. To je na kriminal (pro me, kdybych te nekde potkal). Rychle opravit a cenu zmenit za lahev slivovice.
3000,–? Nenech se vysmat. Jeste koukam, ze jsou to asi 622 kola v ramu pro 630mm kola.
Nerekl bych, ze je to Favorit. Mas nejak divne prehazku, mozna delka retezu, ten bowden zadni brzdy uz ti dosel, nebo proc je tak kratkej?
Áááá, v bazaru už to je. Tak s cenou jsi se snad úplně pos..... :-D
Bazar je jinde, nemusel bys psát cena dohodou. S bowdenama nejsi evidentně moc kamarád a jestli jsi něco zaplatil za přestříkání, tak to byly vyhozený peníze. S rovnýma řídítkama možná kolo do hospody, na tomhle fakt nezarobíš.