Původní brzdy vyměněny za Shimano Saint, protože nemám rád DOTku. Původní brzdy SRAM G2 R po změně destiček za sintrované od kool stopu již byly také použitelné, ale s původními destičkami to byla katastrofa
Původní 200mm kotouč vyměněn za 180mm a stejně je to neustále overkill na mých 90kg a 182cm
Zadní plášť vyměněn za Ikon 2.35 a přední za Rekon 2.4 WT
(vloženo 4.1.24)
Značka | YT |
Model | IZZO CORE 3 |
Modelový rok | 2023 |
Velikost | L |
Hmotnost | 13,7 |
Rám | KARBON |
Vidlice | Fox Performance Elite Float 34 |
Tlumič | Fox Float DPS Performance Elite |
Hlavové složení | ACROS AZX, 586 Block Lock |
Kliky | SRAM GX EAGLE |
Přesmykač | SRAM GX EAGLE, 12-fach |
Měnič | SRAM GX EAGLE, 12-fach |
Řazení | SRAM GX EAGLE, 12-fach |
Převodník | 34T |
Kazeta | SRAM XG 1275 Eagle, 10-52T | 12-speed |
Náboj přední | DT SWISS 370 |
Náboj zadní | DT SWISS 370 |
Brzda přední | Shimano Saint - kotouč Sram Centerline 180mm - desky kovove Koolstop |
Brzda zadní | Sram Guide R - kotouč Sram Centerline 180mm - desky kovové Koolstop |
Brzdové páky | Shimano Saint a Sram Guide R |
Ráfek přední | DT SWISS M 1900 |
Ráfek zadní | DT SWISS M 1900 |
Řídítka | RACE FACE TURBINE R 35, Width 780 mm | Rise 20 mm | 8° Back Sweep | 5° Up Sweep | 7075 AL |
Představec | RACE FACE TURBINE R 35 - 60mm |
Sedlovka | YT POSTMAN, Ø 31.6 mm 150mm |
Sedlo | SDG BEL Air 3.0 |
Pláště | IKON 29x2,35 a REKON 29x2,4 WT |
Letos snad i pro ženu Core 3, jen bych byl raději, kdyby byla ve staré konfiguraci na Foxu. S Pikem nemám zkušenosti.
Děkuji. První sezóna je za ním a jsem spokojený! :))
Děkuji moc :)
Ten Ikon v 2,35 je super a nejezdím žádnou nálož, takže jej časem dám i dopředu místo toho Rekona (rovnou ušetřím i nějakých 200–300g na hmotnosti)
Za ty prachy neskutecna naloz! Samozrejme misto pro tuning tam je, ale i tak to bude jezdit vic nez dobre… Ja ted na DC kolo planuju dozadu hodit spis Rekon Race. Ale je fakt, ze jsem Ikona ve 2,35 nejezdil… Jen 2,2ku a ta byla tragicka…
Ve slevě za 2800E nebylo co řešit. Je to super univerzální kolo.
Brzdy budou obě Saint, ale zrovna byla ve slevě pouze přední, tak se zatím dala pouze ta minulou sezónu. Jinak laboroval sem i s kotouči, kdy tam byl prvně original Sram centerline 200mm, ale ten byl ohnutý a házel, dále byl teda pořízen Sram HS2 200mm, ale to už byl zas overkill se Sainty a kovovými deskami, takže aktuálně je tam i vepředu 180mm Sram centerline a stejně to brzdí báječně a neutavil sem to ani při opravdu dlouhém sešupu při závodech s kovovými deskami od koolstopu. Každopádně hezky brzdily i původní Brzdy G2 R po změně desek za kovové koolstopy, ale jsem fanda Shiman a minerálního oleje. Fotek udělám samozřejmě víc, jen co bude čas. Na kole ještě proběhla změna převodníku na 34 zubů a plášťů, kde původní Forecastery byla katastrofa za mě.