Není nad to si vybrat ráfky a komponenty podle potřeb a zaplést si sám.
Ráfky na styl Roval Rapide CL kol.
Společně s plášti GP5000 vepředu 30mm (32mm ve skutečnosti) a vzadu 32mm (33.4mm ve skutečnosti) to sedí úplně dokonale.
I když nevím jestli těch 60mm vzadu už není trochu moc, ale to se ukáže až to pořádně projedu na větru.
(vloženo 3.2.24)
Super raketa! To povalí, já mám problém roztočit jen ty 45ky, na tohle už nemám jaksi nohy! ;-)
Roude, už se těším na sraz, máš to parádní! ;-)
Zadek je ok a vepředu je ta max šířka někde v půlce ráfku, tak bych se nebál :-)
jecnak, roud: Taky těm širokým ráfkům věřím, ty 40tky co jsem doposud byly snad stabilnější jak 23mm hliníky :), ale zatím bez zkušeností jsem neměl na 60tku na předek odvahu :).
roud: Moc parádní kolo, jak ty záplety máš vysoké, jsou to enve 6.7?
cyklista86: Zatím jsem měl jen o trochu širší ráfek jak plášť a žádný problém, ale možné je všechno to jo, na těch rovalech od spešlu se vozí 28mm a ten ráfek má 35mm tak snad to nebude takový problém.
Míťo – snad ho v létě vezmu zas na nejakej srázek pozvolna se vracím do sedla :)
Jinak je to jak píše Ječňák moderní zaoblené ráfky jsou mnohem odolnější vůči větru než klasické A profily :)
Ty moderni siroke rafky s oblou horni hranou jsou ve vetru uplne v pohode. Mam 62 a jsou mnohem mene zaludne nez 46mm s profilem do V.
Škoda. Kdyby oba měly 60 mm, mohlo to být i hezké.
Se musi hned podrit ten rafek, kdyz ho z boku aspon trochu ten plast nepresahuje ne? Treba pri vjeti do nejake kolejnice nebo i obycjenem opreni toho kola..
Okometricky by se mi víc zamlouvaly oba 60mm. Ten předek je takovej „hubenej“ a vzdušnej, navíc k tomu ta hnusná hlava … ale já na tom jezdit nemusím a z tebe bude na tomhle aero kombu vidět jen černá šmouha :-) Ty převodníky, to je brutál.