Včera jsem musel brousit přesmyk 105 Di2, aby konečně fungoval na nové Madoně a dnes toto. Já už fakt nevím, co si o těch výrobcích myslet:(
Možná je to fičura na chytání bordelu do rámu, ale jistý si nejsem. Nějaké nápady? Potřeboval bych to nějak vysvětlit. Díky..
(vloženo 8.2.24)
Mihal.ko: AI uz je minulost, evidentne CX jsou posledni jejich dojezd a pristi verze bude bez. Stejne jako Topstrone … IMHO nasledovat bude sroubovaci stred ;-)
A podla navodu, co pridal novas752 je to na tom EVO fajne hlavne so zadnym kolesom.
Si kupis novy par kolies a zastis, ze v rame su trosku mimo :D
U Foila to mám stejně. Ta lanka tam pak tu krytku drží.
Ale tady tím že to mají na dva kusy museli přidat šrouby.
Overengineering.
Ice: to jsem si všiml, ale nevysvětluje to proč to mají tak blbě vyvedený ven z rámu.
Jsou tam drazky pro lanka, kdyz se kouknes na ten manual co tu postovali.
Iceduck: Můj warden má dole taky díru která se docela hodí.
Tady to je ale úplně jinak – je to prekticky jen port a ty hadice tam lezou ven a jdou mezi střed a tu krytku jestli to z toho rozkresu dobře vidím? Není mi jasné jaký to má důvod.
v nekterych ramech se tudy da „obslouzit“ vnitrni vedeni bowdenu/lanek, nebo dat baterka od Di2,
Za me je to super, mam to na kolech od Scotta i Argonu.
Webonaut: ok, ale proc jsou vubec v BB takove diry? Projet se s timhle ted po Brdech, tak druhy den neotocim klikama ;-)
Tipnul bych to na chybu v projektovým řízení. Výřezy v rámu měly v rozhodné iteraci tvar podle kterého zadali do výroby krytky. Poté ale zaktualizovali tvar výřezů a rám takto zadali do výroby. Krytky už do výroby ale nikdo nezaktualizoval.
Mám Cannondale jako značku celkem rád. Pořád u nich funguje punc nějaké exkluzivity, ale po těch kopancích, které se všude objevují je to prašť jako uhoď s jinými.
rybička: Dad skládá kola na krám a dává tady fotky dobrých i špatných příkladů zpracování atd. Píše, že to bude řešit. Obchodník kupoval u dovozce, tedy toto řeší s ním, dovozce pak teprve řeší s výrobcem. Tohle jako obchodník přes FB nevyřeším. :-)
11.2.24 10:32
Co na to výrobce? Hned bych jim to plácnul na FB, který určitě mají. Tam je šance na nejrychlejší reakci. Jinak jestli to takhle vážně má být, tak je to hodně vtipné.
Ufff no tak beru zpět svá slova. Tady jde jednoznačně o život, minimálně o duševní zdraví. Na tohle bych myslel každý další kilometr kdybych to pod sebou vozil :)
Ty díry jsou vidět i v manuálu, co postoval novas (8.2.24 21:39), takže to takhle maj nadesignováno i v 3D.
tady je fotka z testu tohohle kola v Cyclocross Magazine a díry tam jsou vidět také. Takže to nebude problém výroby, ale designu
Krytky patří na Supersix EVO (ne na SE verzi). Tedy pravděpodobně, co jsem rychle našel …
Zas bych z toho nedělal takový drama. Stala se chyba, která se beztak vysvětlí. Kdyby takhle přišlo 10 dopáchaných rámů, asi by stálo se o tom více pobavit. O život nejde přece.
Nechci se ted dotknout vlastniku kol co maji radi sve kolo nejmenovane znacky, ale podle ceho je nekdo povazuje za „světový výrobce špičkových kol“? Skalni fanousci z nejakych hodne minulych let, nebo reklamni masirka?
Tahle znacka mi prijde kvalitou zpracovani nekde pod vetsinou tech beznych „direct to customer“ znacek. Navrh neni o moc lepsi – napr. rozchod (nebo jak se to rekne) lozisek hlavniho cepu jejich posledniho endura je vcelku zakladni design fail.
Podle mne jsou to (spatne) krytky z jineho modelu. U toho vetsiho je jeste jeden otvor.
Navic takhle chycene jen na jedne strane… moc to nedava smysl (ale kdo vi, kdo to navrhoval, ze :)
Tak jsem rád, že jediný na co si u kola od tohoto výrobce můžu stěžovat, je vrzající středové složení :)
Ty plasty tam patří, spíš u toho brusič na noční směně usínal a inspektor kvality se na ranní zase nedostavil, no co, nevadí.
Do dnes vidim, jak jsme svetovemu vyrobci navarovali laserem pridavek na osy ‚jednonohych‘ vidlic, bo se jim nedopatrenim ve vyrobe nepotkaly tolerance a ono to neslo nijak dotahnout a melo to vakl jak kolo od konskeho povozu. A to jsme delali pro vyhradniho dovozce. Ale ze to takto pusti z vyroby do sveta, husty…nazvy si doplnete sami;)
Kola v cene auta:) Tuto znacku radeji ne a ze to nebyl jediny kiks…
Neni to jen napadano kutilem pri kompletaci kola? Mozna krytky z jineho ramu? Je to tak hnusne, ze bych se prekonal a napsal vyrobci ;-)
Upřímně, kdybych za to kolo dal kilo a pak mi přišlo tohle, zase bych to v tom krámě nechal. Jak asi bude udělaný zbytek kola, když i tohle je vyřešený naprosto otřesně.
Ten šroub vlevo ve směru jízdy vypadá taky zajímavě, zjevně kvalitní nářadí…
DaD: Dik za info a respekt! Takhle bych si to jako zakaznik predstavoval.
Tak to je slušnej hnus – skoro se stydím, že mám kolo stejné značky doma…Následující level pak už je zapatlat to silikonem…:-)
skaj: zatím jsem to vyřešil ochrannou folií na rám. Podlepení a zamezení vnikání nečistot. Bude se to nějakým způsobem řešit.
zirecek: ne není. Už jsem to tu měl. Jen mě to dnes nějak vyprudilo.
Hele asi by mi to nedalo a zkusil bych napsat do cannondalu zda je to takhle v pořádku :/
novas752: Kritický názor se odváží vyřknout kdokoliv, jen to pak neprojde přes schválení objednavatele recenze :)
Chapu ze tezka otazka – ale neda mi to. Tohle normalne predate zakaznikovi? Nebo je to focene pred odeslanim zpet distributorovi?
A není to jen ojedinělá záležitost jednoho kusu a nikoliv sériová chyba? To snad jen někdo vzal krytku z blbé krabice. Nebo je to na všech?
V recenzích si nevšímají na různých kolech spousty věcí, jinak by příště recenzenti neměli co recenzovat.
Kritiký názor se odváží vyřknout málokdo.
Upřímně tomu vůbec nerozimím, protože klasické silniční SuperSixo je hódně povedené kolo. Dokonce tak povedené, že bych ho někdy budoucnu rád vyzkoušel. Jak píšu WTF?
Borci by se možná mohli kouknout, jak to buší číňani za třetinový ceny. Tohle je trochu smutný u jinak parádního bajku takovej fail.
DaD – tohle snad ani nestojí za komentář já bych si teda takhle udělané kolo nekoupil a to jsem dlouholetej fanda téhle značky :/
novas: Jj, to bude velká chuťovka vymlátit ten přireznutý pressfit ven. To bude ran a nadávek. To ti nezávidím:)
Adul, už to máš kompletní:)
LN: já jim na to seju:)
Tak ten bordel co tam nateče děravym rámem zeshora musí někudy odtékat a vypadávat, ne? :-) Pokus o kryt tak nějak ze zvyku, aby bylo nad čim nadávat až to někdo bude totálně zrezlý povolovat.
Bingo! Adul získává bludišťáka! Sice nevím, co to vlastně je, ale je tvůj :D
LM: za komančů běžel v televizi pořad „udělej si sám“ šikovný to pořad. Jen jsem myslel, že už jsme dál v tom kapitalismu, ale někteří to zkouší i dnes jak vidno :)
Jde právě jen o ty krytky. Jako proč tam tyhle vlastně jsou? Navíc je to gravel a tam se s bahnem prostě musí počítat. To jako že po každé jízdě v bordelu máš krytky sundat a šťourat bahno ven? Nebo to tam máš nechat a jezdit s tím dokud ten rám nenaplníš celý:D
Za mě naprostá demence a navíc arogance k zákazníkovi.
To bude asi servisákovi usnadňovat přístup dovnitř. Ale ty krytky teda mohli udělat větší :-)
Podle pláště to na Madonu moc nevypadá? Ale co já vim? ;-)
Každopádně slušnej fail! :-(
Ne to je jiný „světový výrobce špičkových kol“ Mě už je z toho vážně dost smutno:(