ZYMÁK

Přidat foto

Kolo jsem neskládal, ale získal od kamaráda. Devadesátkový speciál ve velikosti šedesát mi chyběl.

Navíc v autentické podobě a s téměř kompletní šestistovkovou tříbarevnou Ultegrou.

Oproti původnímu stavu jsem vyměnil galuskové ráfky za plášťové. Záměr byl kolo pro syna, alternativně zimák.

Řemeslné zpracování rámu považuji za dobré neboli za tři. Sice pozdě, ale hlavně že vůbec, umožňuje montáž brzd s krátkým dosahem a imbusovými matkami, vedení lanek spodem a má novější typ můstku zadní stavby. Co nechápu je jeho váha, která odpovídá váze F1 TV z konce sedmdesátých let, neboli rám je o celých deset deka těžší než ty samé rámy speciálů deset let zpátky. Vzhledem k tomu, že tříbarevná sada také není přeborníkem v lightweight kategorii a výplety jakbysmet, máme tu nejmladšího a zároveň nejhmotnějšího speciála – 10,7 kg. Navzdory tomu, se mi na něm jede vlastně docela fajn – míněno chvalitebně.

(vloženo 12.2.24)

Pilane Pilane
Ohodnoť bajk: (4.7  / 14 hlasujících)
Značka Favorit
Model F1S
Modelový rok 1991
Velikost 60
Hmotnost 10,7
Rám Chomutov
Hlavové složení Shimano 600
Kliky Shimano 600
Středové složení Shimano 600
Přesmykač Shimano 600
Měnič Shimano 600
Řazení Shimano 600
Převodník Shimano 600 52/39
Kazeta Shimano HG 7kolo, 12/28
Řetěz Shimano HG
Náboj přední Shimano 600
Náboj zadní Shimano 600
Brzda přední Shimano 600
Brzda zadní Shimano 600
Brzdové páky Shimano 600
Ráfek přední Wolber
Ráfek zadní Wolber
Dráty DT Swiss
Pedály Shimano 600
Řídítka Cinelli Giro´d Italia 44
Představec Shimano 600
Sedlovka Shimano 600 aero
Sedlo Reydel GTI
Pláště Schwalbe Lugano 622-25

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
aktuality
aktuality

14.2.24 20:59

A kde máte košík plus láhev? I v zimě se dodržuje pitný režim.

Ocelová klasika z počátku 90. let. Prodávala se za cenu kolem 20t na sadě 105, nebo 600.

Je známá tím, že spolehlivě jezdí a jezdí a jezdí a jezdí a jezdí…

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

14.2.24 11:23

Pěkné, pět! ;-)

Reagovat
learita
learita

13.2.24 22:37

To je ale pěkné kolo. Mě ta hmotnost neuráží.

Já třeba, jsem zrovna na tomto kole ujel mé první kilo. No a to kilo na tom kole už zůstalo…, a né a né se pustit. Takže Pilane musel by jsi investoval mnoho peněz, aby jsi se toho kila zbavil. Toť první způsob.

Druhý způsob jak se zbavit kila je kolo tlačit kilo kilometrů pozpátku, tedy couvat.

Přeji hodně šťastných zimních kilometrů.

Reagovat
standoslav
standoslav

13.2.24 07:56

Ta váha je OK, je to 60ka, ta přední vidle taky váží a v podstatě je to stejný mat jak na F1 před 20 ti lety.

Reagovat
KUBULA
KUBULA

12.2.24 16:20

Kdyz jsem si precet ZYMÁK, tak si rikam do do prd… tohle jako kolo na zimu? No ale kdyz jsem se dostal k tomu ci to je tak se mi ulevilo. Mas to pekne. Taky na me jedna kompletni 600 ceka v krabici.

Reagovat

Další galerie z kategorie

mirekk 13
mirekk 3
trpaslik72 17
zdenalfofin 18
TJK 41
sevava 8