Kolo jsem neskládal, ale získal od kamaráda. Devadesátkový speciál ve velikosti šedesát mi chyběl.
Navíc v autentické podobě a s téměř kompletní šestistovkovou tříbarevnou Ultegrou.
Oproti původnímu stavu jsem vyměnil galuskové ráfky za plášťové. Záměr byl kolo pro syna, alternativně zimák.
Řemeslné zpracování rámu považuji za dobré neboli za tři. Sice pozdě, ale hlavně že vůbec, umožňuje montáž brzd s krátkým dosahem a imbusovými matkami, vedení lanek spodem a má novější typ můstku zadní stavby. Co nechápu je jeho váha, která odpovídá váze F1 TV z konce sedmdesátých let, neboli rám je o celých deset deka těžší než ty samé rámy speciálů deset let zpátky. Vzhledem k tomu, že tříbarevná sada také není přeborníkem v lightweight kategorii a výplety jakbysmet, máme tu nejmladšího a zároveň nejhmotnějšího speciála – 10,7 kg. Navzdory tomu, se mi na něm jede vlastně docela fajn – míněno chvalitebně.
(vloženo 12.2.24)
Značka | Favorit |
Model | F1S |
Modelový rok | 1991 |
Velikost | 60 |
Hmotnost | 10,7 |
Rám | Chomutov |
Hlavové složení | Shimano 600 |
Kliky | Shimano 600 |
Středové složení | Shimano 600 |
Přesmykač | Shimano 600 |
Měnič | Shimano 600 |
Řazení | Shimano 600 |
Převodník | Shimano 600 52/39 |
Kazeta | Shimano HG 7kolo, 12/28 |
Řetěz | Shimano HG |
Náboj přední | Shimano 600 |
Náboj zadní | Shimano 600 |
Brzda přední | Shimano 600 |
Brzda zadní | Shimano 600 |
Brzdové páky | Shimano 600 |
Ráfek přední | Wolber |
Ráfek zadní | Wolber |
Dráty | DT Swiss |
Pedály | Shimano 600 |
Řídítka | Cinelli Giro´d Italia 44 |
Představec | Shimano 600 |
Sedlovka | Shimano 600 aero |
Sedlo | Reydel GTI |
Pláště | Schwalbe Lugano 622-25 |
A kde máte košík plus láhev? I v zimě se dodržuje pitný režim.
Ocelová klasika z počátku 90. let. Prodávala se za cenu kolem 20t na sadě 105, nebo 600.
Je známá tím, že spolehlivě jezdí a jezdí a jezdí a jezdí a jezdí…
To je ale pěkné kolo. Mě ta hmotnost neuráží.
Já třeba, jsem zrovna na tomto kole ujel mé první kilo. No a to kilo na tom kole už zůstalo…, a né a né se pustit. Takže Pilane musel by jsi investoval mnoho peněz, aby jsi se toho kila zbavil. Toť první způsob.
Druhý způsob jak se zbavit kila je kolo tlačit kilo kilometrů pozpátku, tedy couvat.
Přeji hodně šťastných zimních kilometrů.
Ta váha je OK, je to 60ka, ta přední vidle taky váží a v podstatě je to stejný mat jak na F1 před 20 ti lety.