Značka | BMC |
Model | KAIUS 01 |
Modelový rok | 2024 |
Velikost | 58 |
Hmotnost | 8,8 |
Rám | Kaius 01 Premium Carbon with Aerocore Design, ICS Technology Stealth Cable Routing, Integrated Aerocore Bottle Cages, Stealth Dropout Design, TCC Race Compliance Level, PF86 Bottom |
Vidlice | Kaius 01 Premium Carbon, ICS Technology, Stealth Cable Routing, TCC Race Compliance Level, Stealth Dropout Design, Flat Mount Disc, 12x100 mm Thru-Axle |
Kliky | SRAM Rival |
Středové složení | DUB |
Přesmykač | RIVAL AXS |
Měnič | SRAM RIVAL eTap AXS WIDE |
Řazení | SRAM RIVAL eTap AXS HRD |
Převodník | SRAM RIVAL 43/30 |
Kazeta | SRAM RIVAL AXS XG-1250 10-36T |
Řetěz | SRAM RIVAL 12 Speed |
Náboj přední | CRD-400 |
Náboj zadní | CRD-400 |
Brzda přední | SRAM Rival eTap AXS HRD | SRAM Paceline Rotors 160/160 mm |
Brzda zadní | SRAM Rival eTap AXS HRD | SRAM Paceline Rotors 160/160 mm |
Brzdové páky | RIVAL AXS |
Ráfek přední | CRD-400 Carbon. Tubeless Ready. 40 mm |
Ráfek zadní | CRD-400 Carbon. Tubeless Ready. 40 mm |
Pedály | Garmin Rally |
Řídítka | BMC RAB 02. Ergo Top Shape. Compact Bend |
Představec | BMC ICS2 - Integrated Cockpit Design |
Sedlovka | BMC karbon |
Sedlo | Specialized Power mirror expert |
Pláště | Pirelli Cinturato Gravel H - 40 mm |
kalimer0: to vůbec netuším. Celkově je to pro mě novinka, nikdy jsem padání řetězu u tohoto nezaznamenal.
Nemůže mít na fungování vliv velikost převodníků? Třeba to u 43/30 funguje. Zatím se tu řešily větší převodníky, ne?
Aduldinho: zatím pohoda. dneska jsem to všelijak možně zkoušel řadit atp. a chodí to jako po másle.
No občas to prostě najede mimo velký převodník, dnes se mi to stalo jednou na 50km, vetšinou to je nějaká kombinace zadní pastorek a velký talíř, pořeší to zařadit menší pastorek a zpět na velkou, občas se mi to nestane za celou jízdu, jindy několikrát, na doporučení zdejšího osazenstva jsem se vrátil zpět k Force klikám avšak již z nové generace ;-)
Taky mám jiný převodníky 46/33, tyhle menší jsou třeba v cajku?
Melvin: Ano, je to tuhý a rychlý gravlik, vlastně po vzoru Teammachine – ten jsem jezdil loni, takže srovnávám. Ale je to cítít..
@jecnak Tome, nestraš ho, asi ale dopadne jako my všichni s Rival klikama, už i já jsem to nevydržel a objednal náhradu ;-)
Reneks2:taky mi o mnoho víc sedí trochu menší rám.Ať si říká kdo chce co chce.A taky to i líp vypadá ty 15cm lezoucí sedlovky z rámu jsou hnus.
Líbí se mi, že je to pořád blízko k silničnímu kolu a ne jak některé gravely, co jsou spíš biky s berany.
cyklista86: jo, přesně jak píšeš. Je to přesný univerzál do našich podmínek :-D. Nene, mají to jako aero prvek a je na to přizpůsobený rám. Ze strany utahování je standardní konus.
Singlespeed: nechtělo, lépe se cítím na 58. I co se týče retul fittu, je pro mě lepší tato velikost, už jen kvůli ovladatelnosti.
Pekny stroj na ty nase tankodromy. Btw kdyz ta zadni stavba nema diru durch na tu pevnou osu nemuz se stat, ze to utahnes moc a tu diru si udela sama? :D
MrtweyUbrus: díky, není. Tabulkově jsem sice na velikost 61, ale lépe se cítím na 58.
jIrI___: jojo, přesně tam. Jo barva je zvláštní, nějak se mi líbí :-D.
Foceno na spojovačce u Šilheřovic? Kolo fajn, ale tu barvu bych osobně nedal :)
Super barva, není ti to malé?
To chtělo o číslo větší velikost rámu. Tabulkově má jen o 4 mm delší reach, ale výrazně vyšší hlavovou trubku, takže by odpadl elektrárenský komín pod představcem.