Kolo mám nějakou dobu už složené. Tak jsem chtěl ať se pohnou vody na BF. Moc jsem se, co se tyká výbavy, nerozepisoval, stejně to každý pozná. Nejvíce si cením původního laku.
(vloženo 6.3.24)
Značka | Favorit |
Model | F1 |
Modelový rok | 1973 |
Velikost | 60 |
Hmotnost | 10,65 |
Rám | Favorit |
Hlavové složení | Campagnolo |
Kliky | Campagnolo |
Středové složení | Campagnolo |
Přesmykač | Campagnolo |
Měnič | Campagnolo |
Řazení | Campagnolo |
Převodník | Campagnolo |
Kazeta | Regina |
Řetěz | Favorit |
Náboj přední | Campagnolo |
Náboj zadní | Campagnolo |
Brzda přední | Campagnolo |
Brzda zadní | Campagnolo |
Brzdové páky | Campagnolo |
Ráfek přední | Mavic Monthlery Route |
Ráfek zadní | Mavic Monthlery Route |
Dráty | Berg |
Pedály | Campagnolo |
Řídítka | Cinelli |
Představec | Cinelli |
Sedlovka | Campagnolo 26,2 |
Sedlo | Cinelli |
Pláště | Barum |
Jo to byly převody. Dneska by lidi chtěli 52zubů, elektriku a doví co… :-)
Ke kolu nemám bohužel žádné další info o jeho historii. Bylo už i ve výbavě, které neodpovídala roku výroby. Je pravda, že určitě původně nebylo v plné campa výbavě, ale na druhé straně. každý kdo jezdil závody, tak se snažil dovybavit kolo na co nejlepší úroveň, tak to beru i z tohoto pohledu.
Já si prostě myslím, že na tento rám Campa historicky nepatří. To je to, co se snažím říct.
Krása. Zbývá jen posunout přední výplet o jedno pole. Pokud jsi to sem již dal, tak by více textu na škodu nebylo. S tím původním lakem to vidím stejně. Lépe nechat i případně hodně poškozený původní, než nanést nový. Kola nejsou auta.
Jak se tady řeší barevné odstíny na Favoritech, tak mně se nejvíc líbí varianta stříbrný nástřik(?) a přes něj modrý safír, nebo jakým způsobem byl tento efekt proveden.
Peckózní, bombozní!! 6*
Měl jsem ten samý rok, ale v modré barvě, modré řemínky Binda a jinou omotávku.
Nejhezčí pohled na kolo jaký znám.
Orgasmus :D