https://www.bikeradar.com/…25-giant-tcr
https://www.bikeradar.com/…e-di2-review
vypadá to dobře :)
(vloženo 6.3.24)
Číňan už integrovanou vidlici dělá https://www.pandapodium.cc/…grated-fork/
By mě zajímalo, zda-li třeba půjde koupit jen přední vidlice s hlávkem a tudíž tahat bovdeny vnitřkem i u předchozího modelu bez rizika vrtání sloupku vidlice :D
Pěkný klasický design. Neurazí a za pár let bude pořád působit normálně, ale bohužel ani vyloveně nezaujmě.
8.3.24 10:24
TCR, jako vždy, cajk.
sice určitě nejsem ten, co si to koupí (a zůstane u 22let starýho hliníku) , ale za mě dobrý – malej sloping, žádné extra placaté aero-roury či jiné patvary, relativně „jednoduché“ kolo. Hmotnost rámu dost nízko, už se zase dostáváme do doby 15let zpátky když se gramařilo? :-)
@becis: sedlové vzpěry se nespojují do monostaye, ale pokračují samostatně až k sedlové trubce, do které se upínají z boku.
75g asi zásadních není, ale když je to přes 10% hmotnosti, tak už je to fajn ne? :)
@becis to je u top modelu, u toho bez integrovane sedlovky by to melo byt vic
@mito koukám tu doma na pritelkyne model 2022 a at koukam jak koukam, tak tam zadny rozdil v zadni stavbe nevidim. Poradis mi co tim konkretne myslis?
@mito udajne sla docela zasadne dolu vaha ramu oproti aktualnimu modelu
becis: změna je i v zadní vidlici, monostay už nefrčí, teď má tenké kulaté vzpěry až nahoru do rámového trojúhelníku. Z fotek mi připadala spodní rámová trubka nějak víc kulatá.
Zatím nevidím důvod nahrazovat své TCR Advanced 2 2016 :-)
Myslím si že s příchodem Van Rysel s těma cenama budou must jít dolů. Přeci jen se teď značně vyplatí si koupit top model Van Ryselu k tomu třeba Sworks rám, všechno si přeskládat a pořád je to o dost levnější než kupovat Sworks + ještě zbyde rám.
Hmm hezke to je ale uz i Giant preskocil v cenovce 3kila … jinak treba model na 12sp ultegre zdrazil za posledni 2 roky o 40 tis na 160+ … sem zvedavej jak dlouho to jeste budou sponovat nez to padne na hubu
Verze SL má vždy integrovanou sedlovku. Verze Pro a nižší už mají klasickou. A ano, je to parádní! Takové decentní a subtilní.
Modrej se mi též líbí, konečně tam není to podivné vedení kabeláže do středu spodní rámovky, i když u „bezdrát“ elektriky to už zas tolik nevadí, to je fakt! ;-)
Takže je to vlastně stejné jako starý model, akorát tmu udělali vnitřní vedení? :D
Je to moc hezke – jen tu integrovanou sedlovku si mohli odpustit. Vim ze ji maji i na soucasnem modelu, ale v realnem zivote je to opruz.