Kroska Giant TCX Advanced 2 Pro oslavila padesátiny ve smyslu najetí padesáti tisíc kilometrů. K tomuto jubileu dostala nová kola, která poslouží zejména při delších jízdách. Hlavní požadavek, zvýšení komfortu, byl splněn. Ostatní je podružné, hmotnost či aerodynamika. Pláště budou Conti GP 5000 32mm, prozatím jsou nazuté neméně skvělé Schwalbe Kojak 35mm s odlehčenými dušemi (značku si nepamatuji, cca 30g na kus).
Hmotnost kol, pokud to někoho zajímá, je 704 a 843 gramů bez disků, kazety a obutí, jen s nalepenou bezdušovou páskou.
(vloženo 7.3.24)
Singlespeed je to jak rikas. Treba na trase Czech Tour mistni borci hobici nabuseni co znaji ty useky dokonale a jezdi tam na ty KOMy neustale. Ze si vylozene jdou pro ten KOM a tak se tam predhaneji kdo je vetsi borec. Pak tam poprve proleti borci v zavode a seberou tem mistnim po trase vsechny KOMy.. :D
kotew: díkec kámo!
roud: :D
jecnak: díky! Sedlo není špatné, ale Fízik na silničce a na šméčku je asi lepší. Není špatné sedla pod zadkem střídat. Nicméně ano, všechna jsou kratší s otvorem uprostřed.
Cavendish: Conti jedině GP5000, už jsem jedny měl a frčej. Zvažuju i 30mm verzi.
robb: díky!
Co místo Kojaku časem zkusit Continental Grand Prix Urban. Je stejně široký, těžký ale o 5–6S rychlejší a měl by být stejně odolný na defekt. Cena cca 800
Přeju dalších 50 bez nehod. Kolu upgrade opticky pomohl a asi pomůže i výkonově. Krátké sedlo, se koukám, na kole natrvalo usídlilo.
Tak, samozřejmě, taky sem tam zpomalil, když chtěli pokecat.
Prokouklo to Miťo, parádní váha, tak teď minimálně 100 tis. a frčíme dál. :)
Paráda myslím že budou dělat jenom radost :) a 30mm ráfku ve větru bych se fakt nebál :)
KOMy na Stravě jsou sportovně bezcenné, neboť je člověk drží jen tam, kde ještě neprojel někdo, kdo to na kole opravdu umí. U nás se třeba minulý rok na chvíli zastavil Honza Hirt, protočil nohy s kámošema cestou na pivo a bylo po KOMech :-) .
Žárovky + 30mm vysoký ráfek jsou úplně v pohodě, ale žárovky + 45mm vysoký ráfek byly pro mě tedy velký špatný :).
Když vyhovuje tak paráda.
V biketone jsem byl několikrát, a poočku už vybírám taky … : )
Budeš je vozit jako bezduše … nebo proč stále duše?
KRoser: žárovky vozím dlouhodobě, z historie pár KOMů na Stravě, švihy 501, 550, 603, 703, 786, 825 a 832km za posledních pět let. No jako šlo to. Žiju. Vyhovuje ;-)
KUBULA: díky loňským zdravotním problémům jsem stále pod 90kg. Před objednáním kol jsem raději stoupl na váhu :-D
No kluci já nevím, ale nemají náhodou tato kola 90kg váhový limit? Tak mi to k argumentu o miťovo váze nesedí. Pokud se pletu tak se omlouvám. Je ale pravda že pokud to vztáhnu k 20 000 ceně to je ok.
Osobně nemám moc dobré zkušenosti s tímto „žárovkovým“ efektem mezi pláštěm a „relativně“ vysokým ráfkem na bočním větru. Občas to až nebezpečně a cukavě bralo za řídítka, ale nevím jestli za to mohl ten samotný ráfek co jsem vozil (ten mohl být v tomto ohledu extrémně špatný), nebo za to mohl ten „žárovkový“ efekt.
Jestli ti to funguje dobře tak super, vypadá to parádně.
Mě by zajímalo, v čem širší ráfky neoslovily. Jestli foukáš mordor, je to asi jedno, jakou šířku si koupil. Přesně jak píše Single, guma 32 + 24 vnitřek a je to luxus.
Široké ráfky umožňují jezdit nižší tlaky a lépe kolo žehlí. Do 32 mm gum dávám max 3 bary (93 kg), skvěle to zobe nerovnosti, nežmoulá se to a jede to.
ZdeNECK1: širší byly ve výběru, ale nakonec jsem vybral tyto.
(větší šíři jsem zkoušel na alu ráfcích, neoslovilo)
Najezdím proti tobě uplny h****, smekám klobouček, ale osobně bych volil na 32 pneu širší ráfky, o to víc, pokud bych pořizoval nový..
EiE carbon v podobné konfiguraci váží 1579g, cena 24000. A počkáš si dva měsíce. Pro někoho kdo chce levně kola a hned mě to smysl dává.
Nová kola by se měla pořádně zajet.
Já teď vozím na silnici vnitřek 24 mm bezhák + 32 mm Conti pláště a je to luxus. Začínám mít libavské kostky rád :-) .
Singlespeed: viz obrázek, bezháčkové mi na kolo nesmí, na to se mám moc rád :D
KUBULA: působí na mě lépe než Equatory co mám na silnici. Tuším jsou i lehčí, nějak se to tu řešilo (disková verze).
couffy: Ď!
Adu: na to mám ještě čas.
Cavendish: jo váha není podstatná. Šlo mi o hlavně komfort.
Aha, tak už jsem to z fotky rozklíčoval. Ráfky RC 459 od Jana Valtra z Přerova.
Hmotnost je v pohodě, ale docela by mě zajímala i vnitřní šířka a tvar (hookless nebo standard s hákem).
Tak ať to nadále sviští, s těmi novými koly to TCXko tak nějak ožilo!
A co si daruješ ty k padesátinám? Nové nohy? ;-)
KUBULA: 1550g ti na vysoký TLR kotouče přijde hodně? Mě naopak jako slušná váha. Ber v úvahu Martinovu váhu a sílu. Tady nějaký 1200g skořápky fakt nejdou provozovat