Uplne prvni vyjizdka.
Lepsi foto doplnim.
Mel jsem celkem fajn bike, ktery mi asi pred mesicem ukradli. Byla to moje srdcovka a vlastne prvni celopero. Pred tim jsem jezdil na pevnaku a ten prechod byl top.
Nicmene po kradezi jsem byl zniceny tim, jake hovada se mezi lidmi nachazeji. Za clovekem co mi kolo kradl jsem bezel, no ale nemel jsem sanci ho stihnout..mozna dobre..protoze vztek a agrese co se v cloveku probudi, kdyz mu nekdo ujizdi pred ocima na jeho biku nejde ani moc popsat..no co uz, i takovi mezi nami jsou a nedela jim problem se svym svedomim spat.
Mel jsem obdobi bez kola, no a rozhodoval se co bude dal. Uz dlouho sleduju kluky z Bike O ´Clock, Vasu Kolare, Ondru Sleze atd a par profi jezdcu, no takovou tu nasi elitu. Stroj Norco se mi extremne libil a stale libi. Videl jsem video od Ondry Sleze, ktery vlastne tento bike zdokumentoval. Chtel jsem trosku zamacknout smutek a udelat si radost, a proto jsem si poridil tohohle mazla.
Je to fantasticke kolo se skvelou geometrii, libi se mi cerna barva s metalizou, v podstate meni barvu na svetle da se rici. Ram je tuhy a taky me bavi poznavat moznosti tohoto biku (nastavovani tlumice). Je to takovy univerzal na vsechno, krasne lita, zehli teren, koreny, kameny nejsou vubec problemem. Kdyz se budu bavit o delsich vyletech, tak je to taky skvely partak, zamykatelna vidla a ztuhly tlumic dokaze udelat jizdu fakt pohodlnou. Jedinou “brzdou” je bytelnost a vaha kola, nicmene pro pohodove vylety uplne krasne splni ucel. Urcite to nejede po ceste jako gravel nebo silnicka, ale ta univerzalnost a sirokospektrost za to stoji, pokud clovek ma rad vsestrannou jizdu, tak je to uplne idelani masina. Je elegantni, prijemne a dokaze dost podrzet. Na kole jsem zatim komponenty nemenil.
A nejake negativa se mi na tomto stroji spatne hledaji a momentalne zadne nevidim, jedine co, tak obcasne klepnuti bowdenu v ramu.
Jen takovy point pro ridery, je dobry mit poradny zamek/pojistene kolo a nikde moc nenechavat, svuj ukradeny bike jsem mel v cekarne na veterine, zamceny (kabelovym zamkem), pod kamerou a ani to neni pro ty hovada problem. Staci par vterin bez dohledu. Takze na sve mazliky davejte pozor a co nejvic zabezpecit pokud ho nechavate z dohledu.
(vloženo 11.3.24)
Značka | Norco Sight |
Model | A2 |
Modelový rok | 2023 |
Velikost | L |
Hmotnost | 16,3 |
Rám | Norco Al |
Vidlice | Fox Float 36 Rhythm 160mm |
Tlumič | Fox Performance Float X2, LSC LSR 150mm |
Hlavové složení | FSA |
Kliky | Truvativ Descendent Eagle |
Středové složení | SRAM DUB, BSA |
Řazení | SRAM GX |
Převodník | SRAM EAGLE |
Kazeta | SRAM GX 10-52t |
Řetěz | SRAM SX |
Náboj přední | SRAM 15x110 |
Náboj zadní | SRAM 12x148 |
Brzda přední | SRAM G2 4 pistons |
Brzda zadní | SRAM G2 4 pistons |
Brzdové páky | SRAM |
Ráfek přední | Stans Flow D |
Ráfek zadní | Stans Flow D |
Řídítka | Norco 800mm (zkratil jsem na 780mm) |
Představec | e*thirteen |
Sedlovka | TranzX 200mm |
Sedlo | SDG Bel Air V3 |
Pláště | P: Maxxis Assegai 2.5 3C Z: Maxxis Minion DHR II 2.4WT 3C |
Urcite vse doplnim, nahazel jsem to sem, aby tady byl cisty zaklad aspon, preji hezky zbytek dne :-)
@DePaX Jee, já teprve teď zjistil, co znamená ta vlaječka! Chtěl jsem ti zamávat, kémo! Ne nebudu to dělat! :-)
Nemůžu si pomoct, ale doba, kdy se tady nehodnotily biky, zpi*ený povídky, nedávaly palečky a spol. byla mnohem lepšejší.
Co je víc? Dobře nafocená hajtra s dlouhou povídkou vs. špatně nafocený top stroj bez povídky?
Já jsem třeba zatím nehodnotil, počkám až budou další fotky.
Ale nejsem si jistej, jestli Aduldinho dával 5 bodů za ty květy nebo za kolo opřené o strom :-)
…a aspoň pár vět z profilu. Je smutný, že v podstatě jedna fotka kola opřenýho o strom a z velké části zkopírovaná tabulka komponent na dnešním bike-foru stačí na průměrný hodnocený 4,5 hvězdičky z 5. Dal jsem tři, i když pevně věřím tomu, že kdyby si dal autor práci s nafocením kola i nějakých detailů a něco trochu originálního o něm napsal, dávám s radostí pět hvězd.