@Wilhelm: Co jezdíš za závody, že to většina jen na pár místech odemyká?
Já teda nezamykám ani všechny výjezdy. Zase když do toho nešlapu jak do zelí, tak se to moc nehoupe. Pravda, lock používám fakt hodně, ale kdybych se nepokoušel závodit, tak si remote na kolo nedám a klidně se spokojím s houpáním.
Jedna zajimavá anketa na téma zamykání tlumiče. ;-)
Jezdit na XC závodě bez locku fakt nejde, nebo si to neumím představit. Za každou zatáčkou nastupovat a někoho chytat, všechno vestoje, s houpající vidlicí, nikdo nechce … Co se bavíme po závodě, tak většina na pár místech odemyká, jinak se to dupe celý zamčený (jenom my vzadu odemykáme častěji a užíváme si to :)) Mimo XC závod, tak na lock snad nesáhnu, a to ani na maratonech, který chci jet na čas. Kolo luxus.
Jonti: Jde to pěkně…jsem jezdil v létě s jednou rychlostí převážně vestoje (do každého brdku) a vůbec to nevadilo.Nakonec stejně je to přes kořeny nebo sutry vzdy
Že se mi líp šlape je docela zásadní argument pro lockout vidlice. V sedle to ještě jde, ale jet trochu vic ze sedla na 130mm zdvihu bez lockoutu si nechci ani přestavovat.
embi on i ten tlumič má při kooridinovanym plynulym šlapání vliv dost malý. Ale strach veřejnosti ze ztráty několika těžce natrénovaných wattů skrz houpající odpružení je tak velký, že to prostě musí mít i vidlice. :-)
je to znat pocitove, nebo je to znat i na vykonu? A co aero ztrata a vyssi hmotnost predniho lockoutu? Sorry, ale zamykani vidlice ma vliv jen v teorii.
@saintjv ono to neni až tak o tom centimetru jako prostě o jiný výbavě. Evo nemá dálkový zamykání, má to silnější brzdy, těžší pláště, trailovou vidlici, větší tlumič.
saintjv: jasne, na nejaky spurty do cile nebo jizdu do kopce ve stoje je to fakt znát.
Mam k ztomu jednu otazku, fakt nekdo zamyka vidlici? Jako rozumim tlumici, ale vidlici? Proc?
Bez brainů je to jen dalsi kolo s kabelazi :/
Chapu proc se na to vybodli, ale je to fakt skoda.
jiri: Presne tak… Proste s kazdou blbinou za chvili clovek pujde do servisu… A ono to je pro nekoho teoreticky i lepsi… Ruzny forichtungy taky dneska nejsou zadarmo a kdyz clovek spocita, ze to delas jednou za uherak + svuj cas…
Spíš lidi nechápou, že i něco tak triviálního jako vyměnit ložiska v hlávku znamená několik tisíc jen hodinovka za práci, protože musíš rozdělat všechno. Nějaký noob tě bude mít za zloděje.
LM: Servisní technik nezapláče, je to jeho práce kterou si sám vybral a spíše bude rád za nové výzvy. A majitel krámu bude taky rád, protože čím komplikovanější záležitost, tím méně lidí bude chuť ji mít doma a donesou mu peníze do krámu.
scret: a přitom by stačilo, aby jim tyhle chujoviny lidi přestali kupovat. Ale to udělá jen ten, kdo si to servisuje sám doma. Kdo to dává do servisu to asi řešit nebude a servisní technik pak zapláče :-/
TK75: Tak z logiky veci to k tomu bohuzel speje… Vse se dela cim dal vic nekompatibilni a slozitejsi na servisni ukon – pro hobika… Cyklobranze me uz par let pekne s..e.
Pakliže bude trendy u mtb atd inspirovat čistý Dangerholm, tak vedení do hlavka je jen začátek
Hadice do ramu a nee debilne do hlavka – trikrat slava! :) Pekny kolecko… az na ty Sram brzdy…:))
To kolo pojede jak protrzeny, jen muze mi nekdo vysvetlit Epic vs Epic EVO? tenhle krok nechapu rozdil 10mm ve zdvihu fakt nerozumim
Mně ty pepíci připadaj posl. dobou na první pohled furt stejně a nenápadně.
120/120 je XC standard, kam se posune kategorie DC?
Ta barva je přímo bombózní.