Stavba pro mýho bráchu. Jak by tu někteří poznamenali „taková lowcost stavba“. Nejvíce urážející jsou pochopitelně řídítka a sedlo za pár stovek. Ale zrovna řídítka byl dost bolehlav a právě Traily tam sedly svou geometrií perfektně. A jelikož jsem potřeboval co nejtužší, jsou v základním provedení. Jinak jsem zjistil, že něco jako černý lesklý řídítka neexistuje. Takže spárovat s Thomsonem nemožné. Příjemné překvapení jsou papírově lehký Ti košíky od Aliho. A XT přišlo o řazení o více pastorků dolu najednou?!
Tak jak je na fotkách to má okolo 11,5 kg (na duších). Samotný rám uvádí výrobce 1650 g. Takže tak. I přes velký průměry trubek to není kdovíjak tuhé, ale takto vypadajícímu kolu jsem schopen odpustit cokoliv. I kdyby nejezdilo.
@TJK aceton zabral, bez nápisů úplně jiná písnička. :)
(vloženo 16.3.24)
Wow… Velká voňavka, vlhkej sen! Titan se SIDem, to je prostě vyšší dívčí. Krásná práce, klobouček pane!
Uz jsem to psal jednou, ten ram je evidentne na predek bourany, takze proto bych ho nechtel a nikdy si ho nekoupil a nechtel na nej koukat v garazi a vubec… ;-P
Jak už jsem psal, Thomson řídítka nevyhovovala geometrií. Jinak vymyslet by se tam toho dalo spousty, ale stavělo se to víc racionálně,žádná honimírská leštěnka… :)
a to by si zasloužilo i nějakou fajnovou objímku sedlovky, brzdy, kotouče… lesklý řidítka dělá podle thomson, jestli se daj ještě sehnat.
LM: samozřejmě, pak je ale otázkou, zda není výhodnější použít kotouč 180mm, který by byl brzdnou plochou a vahou minimálně srovnatelný s tímto, ale vzhledem k většímu průměru s lepším brzdicím účinkem.
paceš: zase větší plocha by měla lépe chladit a více materiálu pomaleji akumulovat teplo :-)
Nemají ty kotouče zbytečně širokou brzdnou plochu, navíc celkem zbytečně posunutou do středu? Podle stopy od destiček to vypadá, že je tak 25% celkem k ničemu a i váha kotouče tím jde celkem zbytečně nahoru.
Musíš zmáčknout tak pořádně, že je jednodušší to zmáčknout dvakrát. Netuším, který ujo v Shimano se rozhodl domrvit tak skvělou fíčuru.
Xt ma pořád o dva najednou..dolů
Musíš zmáčknout poradne:)) teda jinak netuším proč by ti to neslo
@vojta. No to me netěší, co píšeš. Zatím to taky moc nebrzdí. Vzal jsem je, páč nebylo Shimano. Tak se holt kdyžtak vymění…
Je to fajn ale ten pokroucenej rám mě nebere.
to bude rychlej stroj. ty max1 kotouče jsem měl chvilku kvůli designu a brzdný účinek zapomněli přibalit.
To je samé „potřeboval jsem“, „líbí se mi“, „zvykl jsem si“, „rozhodovalo se“, „jsem schopen odpustit“… ale neměl by si zvykat, líbit, potřebovat, rozhodovat a schopen odpustit zejména pan bratr, když je to jeho kolo? :-)) .
@jirkas: myslíš,že mě to nenapadlo? :) Ty řídítka by tam ale nešly svoji geometrií, potřeboval jsem předek co nejniž…
Thomson dělá černý lesklý řidítka. Troufám si tvrdit, že by se hodily k představci i sedlovce..
Vypadá to zběsile ukrutně dobře. :-) 5*
Jj rozhodovalo se mezi Lynskey a tímhle, ale tohle vyšlo levněji. Na Lyskey se mi líbil závitovej střed a rozměr hlavy.
zrovna pihnotti je zprohybany od prvni verze… za me cajk… imho stokrat hezci nez Helix od Lynskey…
Řídítka: jsou tam kvůli tomu, že jsou 780mm a mají –5mm výšku
Střed: RaceFace
Ohnutý trubky: ano, taky jsem zvyklý na rovný, ale velice rychle jsem si zvykl i na toto
TJK: děkuju! Jedno oko nezůstalo suché. ;)
A brácha jezdí alespoň trochu nebo jsi to poskládal jen tak z rozmaru? ;-)
Komponentově je to fajn, ale vůbec se mi to nelíbí. Vždyť tam není ani jedna trubka rovná. Proč proboha? A přitom by stačilo srovnat horní rámovku a navařit horni vzpěry níž. Titanový kola miluju, mám dvě, ale tohle pro mě není, pardon. Nápis Litespeed to nezachrání.
po certech dobre namichana Pihnacoladada! nemam co bych dodal, odshora dolu topovy, jak komponentove, tak designove… vse spolu ladi a celek funguje naprosto paradne… takhle si predstavuju top ucelove postavenej titan kterej nema zadnou slabinu a nepotrebuje si hrat na vanocni stromek ovesenej tim nejdrazsim co existuje… fotky jednoznace taky pomohly ;-) GJ!!!