Favorit F1 Special Cyklokros 1988

Přidat foto

Trochu info:

Na lanových skluzech je vyraženo Campagnolo.

Pár dílů jsem nahradil, protože na něm jezdím skoro každý den do atelieru. Například staré galuskové Mavic ráfky za tyhle nové, Shimano páky, řídítka, pedály… Ale i tak předpokládám, že mohl být osazen zprvu jinak, pokud máte představu jak, nechám se inspirovat.

Barva není původní, ale při čištění jsem narazil na červenou. S lakýrníkem jsme se pokusili dohledat odstín.

(vloženo 18.4.24)

MCS MCS
Ohodnoť bajk: (4.7  / 23 hlasujících)
Značka Favorit
Model F1 Special Cyklokros
Modelový rok 1988
Velikost 57
Rám Reynolds 531
Hlavové složení Campagnolo record <C> strada
Kliky Shimano 105 Golden Arrow
Středové složení Shimano 600 EX BB-6207 D-3L
Přesmykač Shimano 105
Měnič Shimano 105
Řazení Shimano fingertip control
Převodník Shimano biopace
Náboj přední Shimano 105
Náboj zadní Shimano 105
Brzda přední Dia-Compe 980R
Brzda zadní Dia-Compe 980R
Brzdové páky Tetro
Ráfek přední Mavic A 119
Ráfek zadní Mavic A 119
Pedály Shimano
Představec 3ttt
Sedlovka Gipiemme
Sedlo San Marco Supercorsa
Pláště Kenda Small block eight

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
KUBULA
KUBULA

24.4.24 05:44

learita: presne, ty jako osoba znala mu pokazis radost. Podivaj treba na cibiho, nekde neco nacetl a ted to pretavil v teorie kterymi majiteli jemne vysvetlil ze nema mit radost. ;p

Reagovat
learita
learita

22.4.24 19:39

Kubula – myslíš jako, že nemusím říkat vše co si myslím?:-)

Reagovat
cibi
cibi

22.4.24 08:30

1– vypadá hezky. Řekl bych že i barva sedí…pokud se dá věřit mé paměti a barvocitu.

2– Nerad Ti kazím radost- toto je silnička, ne cyklocross. (CC měly lanka vrchem, košík na láhev by tam jen překážel. taky tam nebyla dolní spojka vidlic-foto8)

V lepším případě dobová předělávka, materiál se lepil všelijak- i v oddílech.

Jako kolo pro radost rozhodně ano (vyhrál jsi si a bavi Tě na tom jezdit) ale do muzea by to asi nebylo.

3– podle foto 1 je to po „bombě čumákovce“ Popros někoho aby Ti změřil vzdálenost přední osa- středy na F1/ F1S

4– spojky brzdových lanek mi připomínají spíš horská kola kolem roku 1993

5– můžeš prosím doplnit foto resp popsat co jsou „lanové skluzy“ ?

jinak- fotky historických Favo najdeš u Štěrby.

první co na mne vyskočilo:

https://www.sterba-bike.cz/…nicke-muzeum?…

https://www.bike-forum.cz/…klokros-1985

Reagovat
bmx20
bmx20

20.4.24 17:15

Moc pěkný.

Reagovat
KUBULA
KUBULA

20.4.24 13:55

learita: nesmis to rikat takto na plna usta, to se tady posledni dobou netoleruje.

Reagovat
alireb
alireb

20.4.24 13:46

Mam rad tyhle stroje, za 5*

Reagovat
Tomcat
Tomcat

20.4.24 12:49

Moc hezky zrekonstruovaný.

Reagovat
learita
learita

20.4.24 08:05

Jestli ona to nebude předělaná silnice.

Reagovat
KUBULA
KUBULA

19.4.24 19:44

Me zarazi nekolik veci. Ze to jako CX ma zavity na kosik na lahve, ze to ma můstek mezi sedlovými a dokonce i retezovymi vzpěrami. A toho mista kolem kola u sedlove trubky a u korunky vidlice moc neni. Je to zajimave.

Reagovat
MCS
MCS

19.4.24 15:52

Ano pláště jsou větší, ale je tam ještě centimetr místo.

Reagovat
Honzis
Honzis

19.4.24 10:42

pěkný, jen mě překvapuje, jak je to krátké a postavené, minimální prostor kolem plášťů – není to přední kolo až příliš blízko? A pláště mají pro představu kolik mm, 38?

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

19.4.24 09:02

Krásné dílko, nechť slouží! 5*! ;-)

Reagovat

Další galerie z kategorie

Fildazmoravy 2
nomecz 13
Lišák 10
Kolobezkar 68
benobiker 39
Jančovička 16