Trochu info:
Na lanových skluzech je vyraženo Campagnolo.
Pár dílů jsem nahradil, protože na něm jezdím skoro každý den do atelieru. Například staré galuskové Mavic ráfky za tyhle nové, Shimano páky, řídítka, pedály… Ale i tak předpokládám, že mohl být osazen zprvu jinak, pokud máte představu jak, nechám se inspirovat.
Barva není původní, ale při čištění jsem narazil na červenou. S lakýrníkem jsme se pokusili dohledat odstín.
(vloženo 18.4.24)
Značka | Favorit |
Model | F1 Special Cyklokros |
Modelový rok | 1988 |
Velikost | 57 |
Rám | Reynolds 531 |
Hlavové složení | Campagnolo record <C> strada |
Kliky | Shimano 105 Golden Arrow |
Středové složení | Shimano 600 EX BB-6207 D-3L |
Přesmykač | Shimano 105 |
Měnič | Shimano 105 |
Řazení | Shimano fingertip control |
Převodník | Shimano biopace |
Náboj přední | Shimano 105 |
Náboj zadní | Shimano 105 |
Brzda přední | Dia-Compe 980R |
Brzda zadní | Dia-Compe 980R |
Brzdové páky | Tetro |
Ráfek přední | Mavic A 119 |
Ráfek zadní | Mavic A 119 |
Pedály | Shimano |
Představec | 3ttt |
Sedlovka | Gipiemme |
Sedlo | San Marco Supercorsa |
Pláště | Kenda Small block eight |
learita: presne, ty jako osoba znala mu pokazis radost. Podivaj treba na cibiho, nekde neco nacetl a ted to pretavil v teorie kterymi majiteli jemne vysvetlil ze nema mit radost. ;p
1– vypadá hezky. Řekl bych že i barva sedí…pokud se dá věřit mé paměti a barvocitu.
2– Nerad Ti kazím radost- toto je silnička, ne cyklocross. (CC měly lanka vrchem, košík na láhev by tam jen překážel. taky tam nebyla dolní spojka vidlic-foto8)
V lepším případě dobová předělávka, materiál se lepil všelijak- i v oddílech.
Jako kolo pro radost rozhodně ano (vyhrál jsi si a bavi Tě na tom jezdit) ale do muzea by to asi nebylo.
3– podle foto 1 je to po „bombě čumákovce“ Popros někoho aby Ti změřil vzdálenost přední osa- středy na F1/ F1S
4– spojky brzdových lanek mi připomínají spíš horská kola kolem roku 1993
5– můžeš prosím doplnit foto resp popsat co jsou „lanové skluzy“ ?
jinak- fotky historických Favo najdeš u Štěrby.
první co na mne vyskočilo:
learita: nesmis to rikat takto na plna usta, to se tady posledni dobou netoleruje.
Me zarazi nekolik veci. Ze to jako CX ma zavity na kosik na lahve, ze to ma můstek mezi sedlovými a dokonce i retezovymi vzpěrami. A toho mista kolem kola u sedlove trubky a u korunky vidlice moc neni. Je to zajimave.
pěkný, jen mě překvapuje, jak je to krátké a postavené, minimální prostor kolem plášťů – není to přední kolo až příliš blízko? A pláště mají pro představu kolik mm, 38?