Můj první Gravel – originální specifikaci jsem dost přeskládal a zbyla z toho asi jen rámovka, sedlovka a převodník a vše ostatní jsem tak nějak vyměnil za lepšejší.
Na původním mechanickym GRX jsem najel pár desítek km a zhodnotil že musim vyměnit za elektriku, protože dlouhý chod řazení pák mi celkem vadil. Přitom jsem tam šoupnul třmeny Magura, protože mají větší prostor mezi deskou a kotoučem a neškrtají jako Shimana + k nim mám spoustu destiček z horáka.
Další na řadě byly kola – zde jsem volil EiE ráfky, které jsem napletl na plonkovou sadu 350ek. Přední ráfek je asymetrický, zadní symetrycký (kvůli asymetrické zadní stavbě), oba vnitřní šíře 25mm a výška 30mm. Kola jsou na nějakých 1330 gramech, k tomu univerzální Thundero, samozřejmě bezduš.
Pro pohodlíčko pak sedlo SQLab které mám ověřené z horáka + karbonový aero rodla s vnitřním vedením.
Na kole jsou taky 2 vychytávky z 3D tisku, respektive „v kole“ – tou první je držák na Di2 baterii do aero sedlovky a druhá je držák na Airtag.
Ještě laboruju s délkou představce, tak prosím zatím nehejtovat představec + délku kabelů. Na původnim 100mm mě bolely bedra, tak jsem nahodil krátkej a je to fajn. Až si tělo zvykne na nový posed tak se třeba zas vrátím k delšímu.
Váhu se zastavila na 8,2kg komplet tak jak je na foto, asi by to šlo i níž, ale nechci ubírat na pohodlí a životnosti (mám 80kg, takže žádnej vrchař :) )
(vloženo 30.4.24)
Značka | Cannondale |
Model | SuperSix Evo SE |
Modelový rok | 2023 |
Velikost | 56 |
Hmotnost | 8,2 |
Rám | carbon, vel 56 |
Vidlice | carbon |
Kliky | Cannondale + wattmetr stages v levé klice |
Středové složení | BB30 |
Přesmykač | FD-RX815 |
Měnič | RD-RX815 |
Řazení | ST-RX815 2x11 |
Převodník | Cannondale Spiderring 46-30 |
Kazeta | Sram XX1, 10-42 |
Řetěz | Sram XX1 |
Náboj přední | DT Swiss 350 |
Náboj zadní | DT Swiss 350 |
Brzda přední | Magura MT8 |
Brzda zadní | Magura MT8 |
Brzdové páky | ST-RX815 Di2 |
Ráfek přední | EiE A29C25D30, 25mm vnitřní šířka, 30mm výška |
Ráfek zadní | EiE S29C25D30, 25mm vnitřní šířka, 30mm výška |
Dráty | Sapim D-Light |
Pedály | Shimano PD-ES600 |
Řídítka | 3T Aeroghaia LTD stealth |
Sedlovka | Cannondale Hollowgram SL 27 KNOT |
Sedlo | SQLab 614 13cm |
Pláště | Tufo Thundero 44mm |
@reynoc: Lidi to resili, i DaD co je profi mechanik, ktery sklada draha kola, tak, ze to zalepili folii, tak jak psal LM.
At tu neresim picoviny. Kolo se mne libi. Za sebe bych volil jednoplacku, ale to je kazdeho vec co mu vyhovuje.
Orm: třeba to je schválně…neco jako nárazník.No a je tam potřeba prostor mezi rámem a tím krytem k případné deformaci :)) Legrace
Ale bůh ví co se jim vylouplo v hlavách…protože jinak to je pro me neuvěřitelný ze je tohle vůbec možný
@orm: jo, no…to je takovej ojeb no, to mám stejně… za ty prachy mohly udělat lepší kus plastu :) ale střdová osa je zapouzdřená a neni to vidět tak extra neřešim. Až mě to začne ***** tak vytisknu něco lepšího.
ALE, Když jsem instaloval Di2 kabeláž tak mě nadstandardní velikost díry naopak potěšila, protože jsem tam prostrčil spojku kabelů bez nutnosti vyndat střed. Kdyby to bylo o milimetr menší tak to neproleze :))
Ložiska jsou zakrytá plastovou krytkou a na ložisko tlačená pružnou podložkou…dovedl bych si to představit vyřešené lépe, ale když jsem rozebíral kliky pro instalaci wattmetru tak byla vazelína pod krytkou čistá.
Pěkný. Dali ti dolů ke středu dobře pasující krytky, nebo tam máš mezery a nějakou fólii? :-)
5*
Masakr raketa.