přechod z rychloupínáků, ráfkových brzd a káblového řazení je hodně velký skok dopředu.
(vloženo 10.5.24)
Značka | Radon |
Model | Vaillant 9.0 |
Modelový rok | 2024 |
Velikost | L |
Hmotnost | 8,1 |
Rám | karbon |
Vidlice | karbon |
Hlavové složení | fsa |
Kliky | ultegra 52x36 , 175mm, 2x12 |
Středové složení | pressfit |
Přesmykač | ultegra di2 |
Měnič | ultegra di2 |
Řazení | ultegra di2 |
Kazeta | ultegra 11x34 |
Řetěz | ultegra |
Náboj přední | fulcrum |
Náboj zadní | fulcrum |
Brzda přední | ultegra |
Brzda zadní | ultegra |
Brzdové páky | ultegra |
Ráfek přední | fulcrum |
Ráfek zadní | fulcrum |
Pedály | ultegra |
Řídítka | karbon |
Sedlovka | karbon |
Sedlo | selle italia |
Pláště | Conti gp 5000 28mm |
Tatut vetsinou maji lidi snahu udelat „umelecke“ fotky, ale ve vysledku tam pak nedaji zakladni fotky z profilu, aby clovek videl jak to kolo vlastne vypada no. :)) V tomto pripade to jeste umocnuje fakt, ze to typek foti proti slunku u toho altanku nebo co to je, takze clovek aby to cerne kolo fakt hledal na te fotce. :))
Další fotograf… to už je dneska třetí… lidi snažte se trochu. Jste nikdy neviděli fotky z mtbs třeba????
NO tak to jo. To dostaneš dolů 0,5 kg jak nic, ale ty lóve :-D
ahoj, aero rámy jsou obecně na silničkách trochu těžší než např. endurance rámy nebo full race rámy. Jinak kolu přibírají kila zejména kola fulcrumy které mají 1800 g. Dá se dostat s kolem někde na 7,5 kg, ale to budu řešit až příští sezonu právě výměnou kol. Dík
Vicktorioo asi toho karbonu je hodne pro jistotu. :) Furt lepsi nez super lehke a lehce rozbitelne.. 8kg je na silnicku vel. L s kotoucema uplne v pohode.
Na čem to ztrácí váhu, když na 8kg lze postavit solidní gravel s mnohem těžními plášti a ty tam máš skoro samý karbon?