Kamos si koupil tuhle paradu.
Pruzeni na DVO.
Zdvihy 180/160.
Vzadu ma nejaky bmx naby z usa bez cvrku
Prevodovka Pinion za me dost prisna věc. Zvyknout si ze v tahu to nezaradi chvilku trvalo. Teziste kola uprostred je fakt boži.
Hlavovej uhel 63 jak na sjezdaka je dost mazec.
(vloženo 12.5.24)
A není nemožnost řadit v tahu spíš obecnou vlastností převodovky? Co si pamatuju, tak planetovky v zadním náboji to taky neuměly.
Sistematicx: úplně si nemyslím ,že i kdyby do toho nalil dukáty šrám že by ihned byli dál.Ti chlapi z pinionu pochazí z auto průmyslu tam přišli s nějakým „pohledem“ na konstruování kterej se v kolo průmyslu moc nenosí.V pinionu za ty roky se svojí převodovkou už probrali nějaký zkušenosti......
Onyx prodává v evropě onyxeurope ve Finsku a i v airu je bere.Nemohl by jsi se ho zeptat jestli má skutečně onyx?A popřípadě mi dát na něj kontakt.Rád bych se na něco zeptal.Díkec.
theedge: me to zaujalo hodne teda. Ma to porad mouchy sice, ale čekal jsem to mnohem horsi. Zapracovat na vaze a moznosti řadit v tahu tak to bude pecka. Kdyby se toho chopil za par let Sram a nalil prachy do velkyho vyvovej, to posune hodne bych rekl.
Ma spot jsem jel na tomhle a zpatky na pujcenem RM Whizz s GX T-type. Kdyz pominu ze u sramu slo radit v tahu tak Pinion byl lepsi.
BTom1: vubec netusim značku. Rikal ze v evrope to nikdo neprodava, nechal si je posilat za nekrestansky penize pres vodu.
Puka: je tam delsi zaber nez se to chytne. Ale to nebylo remenem ale nejakou tou spojikou v prevodovce.
Zerode sleduji uz delší dobu,za me paradni kola.Tenhle konkretni bikej je bervne nehezky…
Pár minut jsem se taky zasnil nad řemenem. Pak mě rozhodil poznatek, že pinion zabírá celkem pozdě na šlápnutí.
Je veliký deal breaker mít tak pomalý „hub engagement“?