mapy a čísla
tolik aut mne předjelo
tudy jsem nejel :-)
dlažba v Kutné Hoře
silnice u Kladrub
sv. Jakub
uličkama nahoru
Barborka
Košice :-)
Český Šternberk
letiště Benešov, kocour měl zálusk na polévku
Slapská přehrada
mašina
zámek Hořovice
Tohle už tu bylo :-)
doma!
ráno bylo chladno a rosa
krpál v Hořovicích
stojka u Berounky
u Lochovic
Cukrák
most přes Berounku
chlebík od maminky :-)
výjezd na Točnou
cesta pro silničku
divná navigace, nechápu ten průjezd kruháčem
Pečky
Labe v Poděbradech
Poděbrady
Babice
Chlumec nad Cidlinou
Roudnice
Klasika, kterou se snažím jet každý rok. Ne vždy se podaří trefit dva dny počasí a někdy prostě dostanou přednost jiná putování.
Co bylo úplně poprvé je volba měsíce května. Většinou červen nebo červenec. Zároveň to byl test celkem čerstvě postaveného kola na rámu ICAN AC388.
Cesta do Plzně byla po starší variantě přes Nový Knín. Opravili tam pár silnic a chtělo to po letech změnu oproti trase přes Sedlčany. Kopečky potrápily, ale kroska má oproti silničce lehčí převody.
Druhý den ráno volím cestu přes jižní kraj Prahy. Výškový profil je shovívavější. Stejně si tu štreku musí člověk odsedět a to je na rovině to nejhorší. Chyběla mi hrazda, je fajn mít kam složit ruce :-)
Velké poděkování Tomášovi za pomoc při objednání rámu ICAN.
(vloženo 12.5.24)
Gianty TCX i TCR mám. Komponenty jsou z prasopsa, ten má zpět rovná řidítka jak se na devětadvacítku sluší a patří. Kliky jsou bazarové a stejné jako na TCX (také 180mm).
Rámovou sadu chci pořádně otestovat, řekněme půl roku. Pak se uvidí, jaké budou priority. Lepší kolo bude endurance silnička a horší bude kroska/zimák. TCX versus ICAN. Uvidíme. ICAN dnes dostal malou výhodu v podobě sedlovky Ergon CF Allroad Pro Carbon setback. Pracuje více než D-Fuse na TCX.
Cavendish taky by me to zajimalo. Byl tak vernej a Mito ho takhle podvedl..
Kam se poděl rám Giant? Podle komponent si přeházel díly z Giant na ICAN?
roude – by jsme mohli vylákat miťa na Kuks a tam nový bike omrknout :-)))
Mamko to jsme se v Plzni minuli. Zapomněl jsem napsat, že v mém případě se jednalo o čtvrtek a pátek ;-)
Nové kolo je stylovka :-)
Dal sis tedy do těla, přeju rychlou regeneraci! Taky jsem byla o víkendu (doma) v Plzni, ale takovýhle chlebík mi maminka na cestu domů neudělala :-)
Moc pěkná dvouetapa a Plzeň se počítá! Gratuluji k novému rámu, nechť to líce! ;-)
Též hlasují pro chlebik, kocour by škrábal v krku! :-D
Plysovykozisek: prdlajs, když jsem nedával pozor, měl přední packy na stole a hlavu skoro v polévce :D
DejfSejf: lépe se mi jela ta první, těžší, byl jsem čerstvý. Druhý den už moc ne.
grafik: celkem ano, rám je fakt hezky zpracovaný i zevnitř. Montáž bez problémů, tahy vnitřkem jsem si krapet upravil, prohodil levou a pravou stranu, aby bowdeny nedřely o rám. Bowden k přední brzdě mám tažený venkem, je to stavěvý na hydrauliky a bowden měl nevhodný úhel při vyústění z nohy vidlice. Přední osa 12×100 není tak tuhá jako 15×100 na Giant TCX. Ze sedla mi kotouč cinká o destičky.
Opustils „Obří“ kola jdeš cestou vlastní značky? :)
Tak já tedy hlasuju pro chlebík, za prvý je den matek a za druhý se kocour blbě žere za jízdy. :-)))
Jak již bylo řečeno na Stravě – super výkon, je vidět, že sis to užil! ;-)
Nádherné fotky! Taky hlasuji pro kocoura :-)
Počasí ti vyšlo. Kolo je moc hezké a nápis na rámu je skvostný, moc se mi to líbí. Krásná jízda.
miťo co to mas za stroj. Udelej tomu nejaky profil. :)
Pěkný pojezd přes spoustu pěkných míst. Počasí poslední dobou fakt přeje. Užívej.
Parádní report a super dvoudenka . Jinak hlasuji pro kocoura:-)))
Bych řekl, že se kocour chtěl spíš vyfotit
Úžasný fotky a neskutečný čísla. Velká paráda.
A už je to tady, Miťo zase řádí, v mimoprostoru. :-))) GJ a čísla i fotky parádní jako vždy.