Na teréních kolech 35mm Kenda Flintridge (TR jen podle názvu!)
Na silničních kolech 32mm Vittoria Zaffirio
(vloženo 19.5.24)
Značka | Canyon |
Model | Grail CF SL 7.0 |
Modelový rok | 2024 |
Velikost | M |
Hmotnost | 9,5 |
Rám | Canyon Grail CF SL 7.0, 12x100 mm, 42mm šířka pláště |
Vidlice | Canyon FK0117 CF Disc, 12x100 mm, 42mm šířka pláště |
Hlavové složení | Canyon GP7436-01 Headset Sealing |
Kliky | Shimano GRX 610 46/30, 172,5mm |
Středové složení | Token Ninja Lite BB4124, PF 86,5 |
Přesmykač | Shimano GRX RX820 |
Měnič | Shimano GRX RX820 |
Řazení | Shimano GRX RX610 2x12 |
Převodník | GRX 46/30 |
Kazeta | Shimano 105 7101, 11-34 |
Řetěz | Shimano CN-M6100 |
Náboj přední | DT Swiss Gravel LN |
Náboj zadní | DT Swiss Gravel LN (HG) |
Brzda přední | Shimano GRX BR-RX400 / SM-RT70 |
Brzda zadní | Shimano GRX BR-RX400 / SM-RT70 |
Brzdové páky | Shimano GRX RX610 |
Ráfek přední | DT Swinn Gravel LN |
Ráfek zadní | DT Swiss Gravel LN |
Dráty | DT Swiss |
Pedály | Shimano PD-M520 |
Řídítka | Canyon Cockpit CP0045, 70/440 |
Představec | Canyon Cockpit CP0045, 70/440 |
Sedlovka | Canyon SP0072, 335mm |
Sedlo | Fizik Antares R7 |
Pláště | Kenda Flintridge 700x35C TR / Vittoria Zaffiro 700x32C |
Měřil 186 a nakonec jsem si nechal M. Zkusil jsem i L, ale přišlo mi to velké…
Je pravda, že žena má ten SLX model, kde ty osy už asi byly ;-) mě na Grizla taky stály ranec, tak to už nebylo zase tolik. Navíc při ceně kola je to zanedbatelná částka.
Dlouhý mi přijdou tak akorát., možná ten přední by snesl zástěrku
pebe – myslíš ty za 1500,– co si k nim musíš koupit pevný osy za 2000,–? Navíc jsou docela krátký a i u přesmyku jich kousek chybí.
Hlavně ta rychlomontáž blatníků je něco, co manželce závidím, to mi na Grizlu trošku chybí.
Špatný kolo to není, ale pár věcí ho kazí. Nejhorší je asi kokpit, kterej je vyloženě nepohodlnej a krátkej, ale asi záleží na preferencích. Pak trochu archaickej průměr sloupku vidlice pro představec 1 1/8" nebo věčně povrzávající bowdeny kolem hlavovýho. Výběr barev taky slabota a ten hrb na spodní rámové taky nic moc. Jinak rám tuhej a komfortní, GRX standardně paráda. Větší než M bych na svých 180cm nechtěl. Zpětně bych možná váhal nad endurance silničkou, ale i přes některé chyby koupě nelituju.
Pecka. K dokonalosti to chce jeste ty elektricke GRX paky, ktere vypadaji o parnik lepe..
marapara – zalezi na rozkroku. Jestli nemas vylozene kratke nohy.