Původně to byla přestavba stavby AURA 55, ale nakonec nezůstal šroubek na šroubku. Kolo je velice rychlé, lehoučké – jasně, mohlo by být lehčí, ale jde již o vyšší investice. Zkouším gravelová řidítka s pákami dovnitř a větším flarem a musím říct, že to je rychle, ale i pohodlné. Aktuálně již na karbon kolech ELITE a jsou hodně lehká 1270g a je to sakra znát, hlavně v kopcích a také jako aero. Celkově kolo je krásně tuhé, nová 105ka R7000 funguje jak má, a wattmeter dobře měří. Opravdu spokojenost.
(vloženo 30.5.24)
Značka | Author |
Model | Charisma 66 |
Velikost | 540 |
Hmotnost | 7,6 |
Rám | karbon |
Vidlice | Author karbon, tapered 1,5 |
Hlavové složení | Author |
Kliky | Shimano 105 172cm R7000 + wattmeter 4iii |
Středové složení | Pressfit |
Přesmykač | Shimano 105 R7000 |
Měnič | Shimano 105 R7000 |
Řazení | Shimano 105 R7000 (11sp) |
Převodník | Shimano 105 R7000 - compact |
Kazeta | Shimano 105 11-32z |
Řetěz | shimano 105 |
Náboj přední | Karbon Elitewheels - keramika |
Náboj zadní | Karbon Elitewheels - keramika |
Brzda přední | Shimano 105 R7000 |
Brzda zadní | Shimano 105 R7000 |
Brzdové páky | Shimano 105 R7000 |
Ráfek přední | Karbon Elitewheels výška 50 mm |
Ráfek zadní | Karbon Elitewheels výška 50 mm |
Dráty | ploche/ocel |
Pedály | Look classic 3 |
Řídítka | Ritchey comp Alu |
Představec | Tomtom - karbon 60mm |
Sedlovka | Ritchey WCS karbon |
Sedlo | Sedlo PRO Stealth Sport AF 2022 - 142mm |
Pláště | TUFO 25 - kevlar |
Ramena cca 43/44, řidítka jsou 42 nahoře a flare cca 20 st. s polovičním dropem co klasické řidítka, ty mi vyhovují.
Marttoni: Ano rám je větší tj bez debat
Určovat velikost rámu jen podle výšky postavy je na pikaču, možná se to dá na dokonale souměrnou postavu, ovšem kdo z nás ji má? Jak vidím sedlo takto na foto a k tomu takhle ultrakrátký představec, tak je rám velký.
Jak široké máš ramenní klouby? :-)
Já jsem měl na plečkosilničce rovná 42 cm, pak jsem zkusil gravelová s flare 10° (nahoře 42, dole 46) a teď jsem si pořádně změřil ramena a koupil rovná 40 cm a vypadá to, že budou sedět nejlépe…
Ano ty rudle jsou gravelové, šly tam kvůli pohodlí ale super mi vyhovují, i když nejsou na oko tak TOP, ale ta vlnka hezky padne do dlaně, ale na to to nejezdí. Sedátko ještě ladím, šlo ale o kus níž a dozadu. Ano původně jsem pokukoval po 520 ale byl jsem ubezpečen, že na mojí výšku 540. Jinak nervozní, hele záleží, mně to nepříjde špatné, bez držení to hezky taky drží, uvidíme až na mě foukne pořadnej bočák za kamiónem :))
Ty řídítka na tom vypadají dost divně, široké a rozcapené do stran a pak ještě vlnovka na koncích.
S tak krátkým představcem to musí být nervózní a na větru s úzkými/vysokými koly asi zážitek. A pak koukám na sedlo nastavený až dopředu… a mám kacířskou myšlenku: že by se ti asi líp jezdilo na menším rámu.
Ty řídítka na tom vypadají dost divně, široké a rozcapené do stran a pak ještě vlnovka na koncích.
S tak krátkým představcem to musí být nervózní a na větru s úzkými/vysokými koly asi zážitek. A pak koukám na sedlo nastavený až dopředu… a mám kacířskou myšlenku: že by se ti asi líp jezdilo na menším rámu.
Co stojí takové výplety? kolo samozřejmě super, i řídítka lehce do komfortu :-D
Děkuji, ono na to že tj rám modelovky 2019 tak je pořád šik a hezky tuhý :))