Klasika na galdách..
Kdyby to někdo nepoznal, tak je to Colnago. Je to na něm "párkrát" napsané :-D
Tahle Campa byla opravdu krásná. Zato dnešní produkce:(
Kolo má nejeto neskutečný nesmysl a stále funguje k naprosté spokojenosti..
Fox:) Zarytí fandové italské značky si asi ťukají na čelo..
Další porovnání ve výrobním desetiletí.
Včera jsme jeli objemový nesmysl a zajímalo by mě, jaký by tam byl reálný měřitelný rozdíl ve výkonu jezdce právě kvůli kolu. Pokud vůbec nějaký..
(vloženo 16.6.24)
A ty jsis to Colnago za tu pětibábu ani nepotěžkal?
Já bych bral kterýkoliv, jenom u toho Colnaga bych provedl „decirkusizaci“ odstraněním polepů a výměnou bílých komponentů za černé.
Naopak té tvojí SL8 bych nasadil barevný akcent aspoň na omotávce, třeba zlatý nebo oil slick fade od Supacaz (přesto že ji nemáš v lásce).
Líbí obě dvě silničky…design Colnaga prostě patří k té době. Kdybych na něm chtěl teď jezdit, tak bych dal decentnější kola, jiný představec se sedlovkou, černé bovdeny se sedlem a byl bych spoko…vlastně bych musel ještě pořešit převody :-)
Na zatěžkávací zkoušku jsem si vzal Specialized S-Works Power Mirror a stále nevím co s ním. Měl jsem na prdeli normálně puchýře, ale to jsem zjistil až včera, když jsem měl trenky mokré, jak šestnácka kalhotky na diskotéce :-D
Koukám ,že v profilu máš Prologo,ale tohle je jiné sedlo (power?).Taky bych chtěl sedlo ,na kterým se dá objet pětikilo :D Jinak za mne osma.
Pěkné kola obě a výkon luxusní. Palec nahoru. I na staré babině se dá slušně pojezdit.
inak za mna samozrejme ta cerna moderna. Cerna je top farba na kolo, vsetko co mam na kole aj samotne kolo je cisto cerne :)
Len si tam este dajte aj cerne bidony
tyvole ze 500 km na jeden zatah :DD
ja som bol teraz 2 tyzdne nuteny jazdit iba ziletku, a strasne ma z toho boli prdel. Vzdy zacala boliet cca od 50–60 km, no daval som vzdy vyjazdy 115–130 km. Utrpeni…
Sorry že nemám na bf čas okomentovat všechno jako mistní experti každý den. Z pohledu člověka co netráví život na netu to vidím tak že vy máte krámy a blbý dny.
adudildo – od típka co jezdí třetinu té vzdálenosti s průměrem 20 km/h ten rádoby vtip o nástupech je hodně trapnej .
@iceduck Já to nemám ani za týden, tedy pokud nejedu nějaký ten etapáček. Minulý týden celých 308 kilásků na 3 výjezdy, nehrotím to! ;-)
ice: Jenže u těhle robotů se nad tou vzdáleností už nemůžeš ani podivovat :D
Adu – zrovna na to koukam, slinta se tu nad koly, ale 500 nikdo neresi :)
To mam na tyden :)
V prvé řadě jste magoři, to pětikilo neskutečným průměrem, to fakt nechápu! ;-) A Colnago je parádní a Campa je samozřejmě Campa! Jo a nálepka Fox je samozřejmě dobrá provokace! :-D
Díky bohu že designový jazyk ala Colnago je pryč.
je to furt pěkný, koukneš a hned víš s čím máš tu čest. Navíc kliky „děravý“ s 5packou a malý smyk i šaltr zase dají vyniknout víc rámu. Ty Bory mi připadají zase až moc „cirkus“ ale prostě to tak bylo a za 15+let to bude hezkej veterán :-D
Dát na Colnago bílou omotávku, sundát polepy z kol a bylo by to v pohodě. Jinak teda, dávat na Bory Tufo galdy? Nechtělo by to spíš Corsy?
Vše je v hlavě a pak až v nohách ;-) Kola pěkný, to starší se mi líbí víc, ale raději bych kovový Record či starou Duru (co měla kované kliky bez lepidla) na oceli Columbus Max :-)
Tady už by se nějaký rozdíl mohl najít. Fakt by mě zajímalo, kam se vývoj posunul v oblasti úspory wattů. Ono je to ve finále stejně o nohách, samozřejmě, ale i tak..
Jsem minimalista, zde není o čem, trochu bych pochopil, že na takovým popsanym cirkusu jezdí závodníci – reklama, čím víc pruhů, tím víc adidas :), hobby preferuju střídmý design a to i oblečení, ale tisíc lidí, tisíc chutí, a vo tom to jeee
Vzhledem u mě vede klasika. Nápisy a kolotočářství k tomu patří. Jedno barevné kola jsou nuda:-)
Já bych to Colnago teda neodsuzoval. Je sice starší, ale stále má co nabídnout. Klidně bych to mohl mít doma.
Docela bych rád na to Colnago sedl a projel se, ať vím jak jede proti Tarmacu
Docela bych rád na to Colnago sedl a projel se, ať vím jak jede proti Tarmacu
„Klasika“ je designová hrůza, decentní „moderna“ radost pohledět.