Stumpjumper Expert
Stumpjumper Ohlins coil
To fakt není mokré..
První vlašťovky:)
(vloženo 2.7.24)
Rám počítá pouze s elektrickým řazením. Vedení bowdenu k přehazce chybí. Tak aby se pak někdo nedivil, že tam mechaniku nedá :-)
To je uplně standardní uchycení tlumiče, akorát přes yoke? Žádná Specialita?
Kurña,…no nevím, spodní rámová trubka na můj vkus moc tlustá…ale když partyja chce sausage boxy, co už…ten narůst matroše navíc je za mě dost… vypadá to jak nějaké e-LT..
Ta ochrana řetězový vzpěry vypadá šíkovně.
Marně přemýšlím, jestli jsou ošklivější ty Maveny nebo TRP… Asi plichta.
Brácha a kámoši mají megy a opravdu s tím na skalách v ráji není problém drbnout.
Pravdu má TJK. Na technickejch trailech to hodně limituje. U mýho příštího kola bude to koleno kritérium č.1. Ideálně, aby ta trubka byla rovná.
TJK:jak pise theedge…Mega ma to koleno vetsi nez S (dle fotek) a za rok a pul 2 skrty…A to jsem Mega kopyto..
Co rikas na TORXy, ktere SRAM pouziva? Me totiz docela hodne stve, jak z toho klic velmi snadno vypadava…
asi zalezi kde s tim jezsis… u nas je tech ostrejch kamenunhodne… a kdyz si kopyto jako ja, tak s tim jebes o kameny misto toho abys to kolo prehodil :-D
TJK – u Megy jsem si s tim skrtnul lehce jednou a to v naprostym extremu. Chodi to az na bashguard k prevodniku.
hezky opravdu hezky akorat na technictejsi jezdeni zase napikacu… to vytrceny koleno dopredu u stredu je sice dobry na misto akorat s tim vsude jebes do kameni, skal
No konečně se zbavili té nevkusné vzpěry… Zase Spešl co se mi líbí. Akorát se dívám, že mechanika se u nich už nenosí. No co už. Stejně nejsem cílovka… :-)